• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Nee je hebt niet gevochten . Je bent met je hoofd tegen de punt van het nachtkastje aan geknald . Toen heb ik je aan de andere kant van het bed gelegd en toen begon je te bloeden '' zeg ik voorzichtig. '' ik hoop dat het snel weer voorbij gaat want je moet morgen gewoon weer werken.. '' mompel ik . '' Je kunt niet meer vrij nemen want je snipperdagen zijn al voorbij '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Nee je hebt niet gevochten . Je bent met je hoofd tegen de punt van het nachtkastje aan geknald . Toen heb ik je aan de andere kant van het bed gelegd en toen begon je te bloeden '' zegt hij enik knik zachtjes terwijl ik het weer weet '' ik hoop dat het snel weer voorbij gaat want je moet morgen gewoon weer werken.. '' m' Je kunt niet meer vrij nemen want je snipperdagen zijn al voorbij" ik glimlach even en knik. " naja en anders rustig aan doen en alles uit leggen dan kunnen ze er rekening mee houden" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Inderdaad en als het echt niet gaat dan hou ik je gewoon thuis. Dan moeten de jongen het maar met z'n 4tjes doen '' zeg ik en ik geef Niall een kus op zijn kruin . '' Ga maar lekker rusten dan maak ik thee '' glimlach ik . Ik loop naar de keuken en ik wacht tot dat de thee klaar is . Ik gooi er wat suiker in en ik geef het aan Niall . '' Pas op want het is heet lieverd '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Inderdaad en als het echt niet gaat dan hou ik je gewoon thuis. Dan moeten de jongen het maar met z'n 4tjes doen '' Ik glimlach door hem. Hij was zo lief en zorgzaam en dat was wel lekker.. '' Ga maar lekker rusten dan maak ik thee '' Ik glimlach en knik. Ik sluit even mijn ogen tot hij terug komt. Hij geeft me een mok thee die ik in mijn handen houd '' Pas op want het is heet lieverd ' Ik knik. Ik ga voorzichtig wat overeind zitten en glimlach. Ik slaak weer een zucht door mijn mobiel. 'Wil jij het sms'je even lezen voor me?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Wat staat er in het smsje ?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ehmmmmm dat ze moeten werkenXDXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zoals Niall vraagt lees ik het smsje hard op voor . '' Hey Niall , Simon hier ! Kun je over 5 minuten naar het gebouw tegen over de bioscoop komen ? Er zijn een paar interviews nog niet gedaan gr Simon '' lees ik . Ik zucht . '' Je kunt nu echt niet werken Niall . Ik stuur wel iets terug '' zeg ik . Hey Simon Jim hier ! Niall is vannacht met zijn hoofd tegen een nachtkastje aangeknalt . Hij kan vandaag echt niet werken . Vandaag moet hij rusten van de dokter. Morgen kan hij waarschijnlijk wel weer komen x Jim en Niall stuur ik terug. ik geef Niall zijn mobiel terug en ik maak een boterham voor Niall .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' Hey Niall , Simon hier ! Kun je over 5 minuten naar het gebouw tegen over de bioscoop komen ? Er zijn een paar interviews nog niet gedaan gr Simon ''leest hije n hij zucht. '' Je kunt nu echt niet werken Niall . Ik stuur wel iets terug '' Ik knik dat het goed is. Vandaag voelde ik me inderdaad te beroerd om te komen. Ik neem mijn mobiel en leg hem op de koffietafel en pak dankbaar de boterham maar ik eet er niet van. Uit het niets ging de bel waardoor ik pijnlijk kreunde, alsof ik in een kerk stond en de klokken naast mijn oren luidden. Waarschijnlijk was het Simon om te kijken of ik niet loog en hoe erg het was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik liep naar de deur en daar stond Simon. '' hey Simon wat kom je doen ?'' vraag ik . '' Kijken als Niall echt niet mee kan'' zegt hij kortaf. Hij loopt zomaar naar binnen en kijkt naar Niall . '' Nee dat ziet er inderdaad slecht uit '' zegt hij . '' Dan moeten we de interviewen maar naar morgen verplaatsen . '' mompelt hij en hij is weer weg. '' Okay ?'' zeg ik als ik de deur dicht hoor gaan . '' Dat was raar '' glimlach ik . '' heb je nog iets nodig ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' hey Simon wat kom je doen ?'' vraagt Jim. '' Kijken als Niall echt niet mee kan'' zegt hij kortaf. Hij loopt zomaar naar binnen en kijkt me aan.. '' Nee dat ziet er inderdaad slecht uit '' zegt hij . '' Dan moeten we de interviewen maar naar morgen verplaatsen . '' mompelt hij en hij is weer weg na hij beterschap mompelde. '' Okay ?'' zegt Jim als de deur dicht is '' Dat was raar '' '' heb je nog iets nodig ?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben te misselijk om iets te eten dus dat verklaart wel wat' zucht ik. 'Simon komt altijd controleren omdat we wel eens gelogen hebben er over' De kans was groot dat hij de jongens optrommelde en dan een beterschaps iets kwam brengen dat was een ritueel bij ons. Degene die ziek was kreeg wat lekkers van de rest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [BSE op Qmusic ahah mama gister zet radio aan welk liedje begint juist BSE


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    . 'Ik ben te misselijk om iets te eten dus dat verklaart wel wat' zucht hij . Ik knik . 'Simon komt altijd controleren omdat we wel eens gelogen hebben er over' zegt hij. Ik begin te lachen '' You badboyzz '' grinnik ik . '' Wel kut dit gedoe allemaal . En het overkomt altijd ons .. '' zeur ik . '' Sorry ik praat te veel . Ga maar lekker slapen Niall '' glimlach ik en ik geef hem een kus op zijn voorhoofd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' You badboyzz '' grinnikt hij en ik gniffel zachtjes. . '' Wel kut dit gedoe allemaal . En het overkomt altijd ons .. Sorry ik praat te veel . Ga maar lekker slapen Niall '' een grinnik verlaat mijn mond. 'Ik slaap zoveel. Je mag anders echt wel iemand afspreken hoor' vertel ik hem en voor ik het weet lig ik weer te slapen.

    [kan ik anders eimand voor je spelen terwijl Niallerboo slaapt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Zayn ?]

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik bel Zayn op . '' Hey Vas Happenin dude ? Zin om langs te komen ik verveel me nu Niall ziek is .. '' mompel ik. Ik glimlach . '' Tot zo bro '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Hey Vas Happenin dude ? Zin om langs te komen ik verveel me nu Niall ziek is .. '' hoor ik Jim en ik gniffel 'ja is goed' '' Tot zo bro '' grijns hij. Ik pak mijn auto en haal snel wat lekkers uit de winkel voor hun. Ik haal twee repen choco en een fles fruitsap omdat ik wist dat ze dat beide lekker vonden. Daarna rijd ik naar Jim en klop aan omdat ik Niall niet wakker wou maken. Al snel is de deur open en geef hem de dingen en zie Niall liggen in de bank. 'Hij ziet bleek maar verder niet echt ziek' zeg ik zacht. Als Niall ziek was dan was hij en wit, en bezweet en dat zag je dan aan zijn gezicht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan