• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Qnniall

    Waarom doen we dat dan niet gewoon ? Ik bedoel wat maakt het uit .. Ik wil niet meer wachten" ik knik en al snel is mijn laptop op gepakt. ' twitcam in five minutes important" tweet ik. De jongens zouden het van zelf mee krijgen vervolgens bel ik naar bbc en regel dat ze hierheen komen. " dan doen we het eerst zo en dan via breaking news interview" grijns ik. Ikzet de camera aan en al vele zijn er. " helooo ik heb super leuk nieuws" roep ik vrolijk uit. " zoals iedereen al weet gaan we trouwen" ik blijf even stil. " en we krijgen een kindje" roep ik blij uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " dan doen we het eerst zo en dan via breaking news interview" grijnst Niall . Ik knik . En ik geef hem een kus . Niall zet de camera aan en ik glimlach . Ik pak wat drinken terwijl Niall al aan het praten is . '' YEAHHHHHHYYYY '' schreeuw ik van uit de keuken. Ik kom terug met de glazen en ik ga naast Nialler zitten . '' We krijgen een baby !!! '' roep ik vrolijk . Als ik op mijn twitter kijk zie ik direct felicitaties . '' We weten ook al wat het word maar dat zeggen we lekker niet '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach door de reacties. " wij weten al wat het word maar we zeggen het lekker niet" ik gmiffel. " maar we gaan want we hebben een interview met bbc" glimlach ik. Snel tweet ik nig wat. " wihoooo after our marriege we're daddy's whoooooooo" tweet ik en de bel gaat. De port heb open gedaan. Dit was voor het eerst bij ons thuis. Ik laatze binnen en we ploffen neer. " jullie hebben ons gebeld omdat jullie wat kwijt woude" ik knik trots. " na ons huwelijk en huwelijksreis krijgen Jim en ik een kindje"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik grijns als de mensen van BBC bij ons zijn . '' Niall en ik worden allebei vader '' zeg ik als Niall wat gezegt heeft . Ze feliciteren ons . '' En wij vonden dat jullie het als eerste het mogen weten'' glimlach ik . '' Waarom willen jullie nu al een kindje ?'' vraagt de vrouw . '' Ik heb altijd al een kindje gewild. Niall ook maar hij was bang dat Niall het kindje niet zo vaak kon zien . Maar daar hebben we een oplossing voor . '' zei ik . De vrouw glimlachte . '' En wat is die oplossing ?'' vraagt ze


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Niall en ik worden allebei vader '' zegt jim. Ze feliciteren ons . '' En wij vonden dat jullie het als eerste het mogen weten'' Waarom willen jullie nu al een kindje ?'' vraagt de vrouw . '' Ik heb altijd al een kindje gewild. Niall ook maar hij was bang dat Niall het kindje niet zo vaak kon zien . Maar daar hebben we een oplossing voor . '' zei ik . De vrouw glimlachte . '' En wat is die oplossing ?'' vraagt ze. " we hebben de komende jaar geen lange wereldtour, wel door amerika of europa maar niet alles achter elkaar. Als oms kindje dan een is heeft hij of zij ook een betere slaapritme en misschien dat we dan wel op tour gaan. Maar in elk geval ze gaan dan beide met mij mee" de vrouw glimlacht. ., " en weten jullie al de naam , het geslacht en weten jullie ook van wie?" Ik knik. " wij weten alles maar het geslacht en de naam zeggen we nog niet, pas bij de geboorte. Degene die zwanger is van ons kindje jennen wij ook en daarmee hebben we een goede band gekregen. Alles is zelfs al besproken. Ze laat haar kind adopteren omdat de omstandigheden waar zij zit niet optimaal zijn voor het kindje en met alle liefde en plezier geeft ze haar kind aan ons en wij willen zeker dat ook moeder en kind een band kunnen opbouwen want hij fo zij zal toch wel weten dat hij of zij niet van ons is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " wij weten alles maar het geslacht en de naam zeggen we nog niet, pas bij de geboorte. Degene die zwanger is van ons kindje jennen wij ook en daarmee hebben we een goede band gekregen. Alles is zelfs al besproken. Ze laat haar kind adopteren omdat de omstandigheden waar zij zit niet optimaal zijn voor het kindje en met alle liefde en plezier geeft ze haar kind aan ons en wij willen zeker dat ook moeder en kind een band kunnen opbouwen want hij fo zij zal toch wel weten dat hij of zij niet van ons is" zegt Niall . Ik glimlach . '' Nou ik hoop echt dat jullie gelukkig worden '' zegt ze . '' Dank u '' zeg ik . '' Mogen wij wat vragen over de roddels die zijn verspreid '' vraagt ze . Ik knik. '' Hoe komt het dat die zo maar opeens op het internet kwamen . '' vraagt ze . Ik slik . '' Dat kwam door iemand die iemand had ingehuurd om die roddels te schrijven . Wij zouden niet meer bij elkaar mogen zijn omdat One Direction fans verliest. Maar als je goed kijkt zie je dat er juist meer fans bij komen . Meisjes en jongens houden ervan als er een Homo in hun favoriete band zit . '' zeg ik . Ze knikt . '' Nou wij wensen jullie veel succes met jullie bruiloft en jullie kindje '' zegt ze vrolijk . Ze staat op en ik bedank haar voor haar tijd . Als ze weg zijn plof ik op de bank . '' Nou ik denk dat ik straks gebeld word door een Nederlandse zender '' giechel ik . RTL Boulevard of ShowNieuws. Ik had het nog niet gezegd of mijn mobiel ging al . '' Met Jim ?'' zei ik . '' Hallo Jim . Je spreekt met Daphne Dekkers van Rtl Boulevard . Wij hebben het nieuws gehoord over jullie kindje en bruiloft . Gefeliciteerd !'' zei ze . Ik bedankte haar . Niet veel later na het interview hing ik op en zoende ik Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Nou ik hoop echt dat jullie gelukkig worden '' zegt ze . '' Dank u '' antwoord Jim . '' Mogen wij wat vragen over de roddels die zijn verspreid '' vraagt ze . '' Hoe komt het dat die zo maar opeens op het internet kwamen . '' vraagt ze . '' Dat kwam door iemand die iemand had ingehuurd om die roddels te schrijven . Wij zouden niet meer bij elkaar mogen zijn omdat One Direction fans verliest. Maar als je goed kijkt zie je dat er juist meer fans bij komen . Meisjes en jongens houden ervan als er een Homo in hun favoriete band zit . '' zegt Jim . Ze knikt . '' Nou wij wensen jullie veel succes met jullie bruiloft en jullie kindje '' zegt ze vrolijk . Ze staat op en ik bedank haar voor haar tijd . Als ze weg zijn ploft hij naast ons. '' Nou ik denk dat ik straks gebeld word door een Nederlandse zender 'hij was net klaar met zijn zin of hij werd al gebeld Met Jim ?'' Hij begon in het Nederlands van alles te zeggen en ik verstond er dus echt geen klap van. Ik bleef hem met een wtf blik kijken.'Ohhh morgen premieré' grijns ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow ja morgen komt de film uit !!! omg ik kan niet wachten . Wel jammer dat de partners niet gelijk mogen gaan met jullie .. '' zeg ik . '' Maar ik heb er echt super veel zin in . Duizenden jongens en meisjes die om je gillen !'' zeg ik blij . '' Ik ben trots op je Niall '' bloos ik en ik geef hem een kus . '' Haha jij verstond er net echt helemaal niks van eh ? Dat was Nederlands schat . Als jij in het Iers begint te lullen versta ik er ook geen ene klep van '' lach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ow ja morgen komt de film uit !!! omg ik kan niet wachten . Wel jammer dat de partners niet gelijk mogen gaan met jullie .. ''zegt hij en ik knik '' Maar ik heb er echt super veel zin in . Duizenden jongens en meisjes die om je gillen !'' ik knmik 'ik weet al lekker hoe alles gaat lopen' lachend stee ik mijn tong uit. '' '' Haha jij verstond er net echt helemaal niks van eh ? Dat was Nederlands schat . Als jij in het Iers begint te lullen versta ik er ook geen ene klep van '' ik begin te grinniken. 'ahhh ik kan echt niet wachten hoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall zijn tong uit steekt begin ik te lachen. '' Ik weet ook hoe alles gaat hoor . Eerst gaan die 2 mensen de hele tijd praten daarna worden jullie groot aangekondigd . Jullie stappen uit de auto . Iedereen gillen . Jullie gaan met zo'n man praten . Daarna gaan jullie op de foto met de fans en delen jullie handtekeningen uit . Dan worden de anderen aangekondigd en daarna als laatste komen de partners en dan gaan we de film bekijken . Daarna komt er een afterparty en daarna is het gedaan '' zeg ik . '' Jaa ik luister ook wel hoor als je tegen me zit te praten '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik weet ook hoe alles gaat hoor . Eerst gaan die 2 mensen de hele tijd praten daarna worden jullie groot aangekondigd . Jullie stappen uit de auto . Iedereen gillen . Jullie gaan met zo'n man praten . Daarna gaan jullie op de foto met de fans en delen jullie handtekeningen uit . Dan worden de anderen aangekondigd en daarna als laatste komen de partners en dan gaan we de film bekijken . Daarna komt er een afterparty en daarna is het gedaan '' '' Jaa ik luister ook wel hoor als je tegen me zit te praten ''Ik begint e lachen 'dat heb ik dus al verteld 'giechel ik lachend.
    Ohh ik kon echt gewoon niet meer wachten. Ik was stik nerveus maar nog. Jim zou niet echt in de film zitten omdat we simpelweg elkaar nog niet kende toen. Ik wist wel dat Jim zou gaan huilen, namelijk in de film zie je mij door de haat huilend bij Liam en Zayn zittne huilen, ja en dat hebben we expres ook in de film gedaan, zij wouden onze leven weten, dan krijgen ze het te zien ook. 'hoe laat is het>?" stiekem hoopte ik op een uur of tien dat we konden slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim horan

    '' Het is half 7 hoezo ?'' vraag ik . '' Ow kut ik moet nog eten maken '' zeg ik met een glimlach en ik ren naar de keuken . Ik pak de ingrediënten die ik nodig heb voor de pannenkoeken en ik zet de kookplaat aan . Enkele minuten later zijn er 2 borden vol . Ik zet het op tafel en ik roep Niall . '' HORAN ETEN !'' Schreeuw ik vanuit de keuken . Ik glimlach als Niall binnenkomt gewandeld . Ik neem plaats op mijn stoel en ik begin te eten . Ik heb al 6 pannenkoeken op ! Damn dit is zo lekker. Ik grijns naar Niall en ik geef hem een kus . '' Hmm .. Ik zit niet in de film dat is wel jammer '' giechel ik. '' Ik ben niet dom Niall . Op de poster stonden de namen van de mensen die in de film zaten . En ik stond niet op de poster dus ik weet het al . Maak je geen zorgen het boeit me niet '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Het is half 7 hoezo ?'' Ow kut ik moet nog eten maken '' zIk ruik de geur van pannenkoeken en al snel is hij klaar. '' HORAN ETEN !'' Ik begin hongerig te eten en na 12 pannenkoeken stop ik. Simpelweg omda tik even vol zat en alles op was '' Hmm .. Ik zit niet in de film dat is wel jammer '' ik glimlach. '' Ik ben niet dom Niall . Op de poster stonden de namen van de mensen die in de film zaten . En ik stond niet op de poster dus ik weet het al . Maak je geen zorgen het boeit me niet '' Ik gniffel ' Ik kende je nog niet toen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' dat weet ik toch . Hahaa sinds dat concert in Nederland werd er niet meer gefilmd want dat was het laatste concert die in de film komt '' giechel ik . Als ik naar 15 pannenkoeken vol zit stop ik de rest in de koelkast. Ik was de borden af en ik kijk op mijn mobiel . '' Haha iedereen kan niet wachten tot morgen '' giechel ik als ik op twitter tweets lees .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' dat weet ik toch . Hahaa sinds dat concert in Nederland werd er niet meer gefilmd want dat was het laatste concert die in de film komt '' . '' Haha iedereen kan niet wachten tot morgen ''Ik glilach. 'Vanavond optijd slapen.' het zou in de ochtend beginnen de premierre. Tien uur in de ochtend komen wij.

    [ anders duurt het lang ahah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan