• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Je bent ook tegen het nachtkastje aan geknald met je hoofd schat. Hier neem dit snoepje maar dan pak ik wat ranja . En dan ga je maar weer lekker slapen maar dan aan mijn kant want ik heb niet zo'n ding'' zegt hij en dankbaar knik ik. Hij helpt ,e het bed weer op en draait de kussens om. Ik ga weer liggen en kmabbel wat op het soepje en drink daarna de ranja. Mijn hoofd bonkte als een gek maar gek genoeg viel ik al snel in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlachte toen Niall sliep . Ik ging onder de dekens liggen en ik viel zelf ook inslaap . Ik werd meegenomen naar droomland . Langzaam werd ik wakker en zag ik dat het nog maar 6 uur was. Hhaha ik ga mooi uitslapen . Toen werd ik weer wakker maar nu was het 10 uur . Goede tijd vind ik . Ik loop zachtjes naar beneden en ik zet alvast de spullen voor het ontbijt op tafel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Mijn hoofd bonkte pijnlijk toen ik wekker werd. Ik ga overeind en alles duizelde. Ik zag wat rood op de kussen maar dat was vast print en geen bloed. In een truien joggingsbroek loop ik naar beneden. Ik ga met mijn hand door mijn haarven voel wat lakkerigs in mijn haar, vast gel of haarlijk. Nog steeds duizelig plof ik op een stoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop naar Niall . Als ik op de vloer kijk zie ik allemaal bloed . '' Niall ? Laat me je hoofd eens bekijken '' zeg ik bezorgd. Ik loop naar hem toe en ik kijk . KUT hij heeft een gat in zijn hoofd. '' Niall niet schrikken maar we moeten met je naar de dokter. .. '' zeg ik. Ik pak de auto sleutels en trek snel schoenen aan en een shirt. '' Je hebt een gat in je hoofd. Leg dit doekje tegen je hoofd '' zeg ik . Ik stap de auto in en ik doe de poort open . Dan rijd ik naar de dokter, Niet veel later is Niall's hoofd gehecht. en kunnen we weer gaan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Niall ? Laat me je hoofd eens bekijken '' bezorgd kijkt hij naar me en hij bekijkt mijn hoofd. ' Niall niet schrikken maar we moeten met je naar de dokter. .. '' zegt hij en langzaam knik ik ' Je hebt een gat in je hoofd. Leg dit doekje tegen je hoofd ' ik pak het doekje en leg hem tegen mijn hoofd. Ik stap duizelig in de auto en bij de ehbo word het gehecht. Daarna rijden we met de auto terug. ". Jim ik ben duizellig" zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat weet ik Niall . Ik heb dat ook is een keer gehad. Als je straks gewoon lekker op de bank gaat liggen dan is het straks weer voorbij '' zeg ik zorgzaam . Ik parkeer de auto in de garage en ik help Niall op de bank . ik leg een deken over hem heen en ik ruim het ontbijt op . Wat we nog niet gegeten hebben maar goed. Ik pak een paracetamol en wat water. Ik zet het naast Niall neer. '' Probeer anders maar even te slapen '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Dat weet ik Niall . Ik heb dat ook is een keer gehad. Als je straks gewoon lekker op de bank gaat liggen dan is het straks weer voorbij '' zegt hij en helpt me op de bank. Ik ga lekker liggen met het dekentje en neem een aspirine in. " probeervmaar eventre slapen" ik knik even. Al snel ben ik vertrokken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als Niall ligt te slapen . Ik loop zachtjes naar boven en ik begin daar een beetje op te ruimen . Ik maak alles schoon en ik doe ook nog eens de wc's wat ik normaal echt ranzig vind . maar ja . Als ik klaar ben was ik mijn handen en loop ik weer naar beneden . Een kleine Ahww verlaat mijn mond als ik Niall heel schattig zie slapen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Een misselijk gevoel overspoelt me en ik word weer wakker. Ik glimlach moeilijk naar Jim. " misslijk" mompel ik zachtjes en zucht weer. Ik sluit even mijn ogen maar een druk duwt op mijn ogemn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zet een teiltje naast de bank . '' He verdomme waarom moet ons dat altijd weer over komen .. '' mompel ik . '' Je hebt druk op je ogen he ? '' vraag ik zachtjes. Dat is echt kut. Zo irritand is dat


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    He verdomme waarom moet ons dat altijd weer over komen .. '' mompel ik . '' Je hebt druk op je ogen he?" Ikbknik. " jeps.,zullen we tv kijken?" Vragend kijk ik hem aan. Ik had zelfs niets eenshingrr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik doe de tv aan . Ik leg Niall tegen me aan en ik wrijf over zijn rug. '' Vandaag heb je een dag vrij dus ik ga je verzorgen babe '' zeg ik . Ik geef Niall weer een zoet snoepje en ik kijk aandachtig naar het beeldscherm


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Jim zetcde tv aan en gelijk schiet een pijnscheut door mijn hoofd. Zuchtend draai ik me weg van dec tv en blijf tegen Jim liggendan maar luisteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zet de tv uit. " hmm last van je ogen ? Ik heb daar druppels voor mee gekregen . " zeg ik. Ik pak het flesje en ik druppel wat in zijn ogen. " nu goed knipperen " zeg iik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nuall

    Ik merk dat Jim de tv uitzet hmm last van je ogen ? Ik heb daar druppels voor mee gekregen ikknik. Hij legt me voorzichtig wat recht en druppelt zorgzaam druppels n mijn ogen. " nu goed knipperen. " als een een of andere spast knipper ik . " wat is er eigenlijk gebeurd?" Vraag ik zacht. Ik wist dat er iets gebeurd was maar wat?" Heb ik gevochen?" Tsja je wist maar nooit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan