• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    '' Omdat we fans verliezen Niall ... of jij maakt het uit met Jim .. Of ik zorg ervoor dat je Jim nooit meer ziet... '' zegt Paul . '' Dat kun je niet maken ! Klootzak'' zeg ik woest. Ik geef hem een trap . '' Niall maakt het niet uit met zijn Jim ja ! Kom Niall we gaan naar joun huis '' zeg ik . Ik pak de sleutels van de auto en ik rij eerst naar mijn huis zodat Niall zijn eigen auto niet vergeet . Ik bel bij het huis van Jim aan . Geen antwoord . Ik pak de sleutel en ik maak de deur los. Alles is donker hier . Alleen de tv staat aan . '' Jim ?'' roep ik door het huis . Geen antwoord . '' Ik zoek hem wel '' glimlach ik naar Niall . Ik loop naar boven en daar zie ik Jim slapend op bed liggen . Ik maak hem voorzichtig wakker en samen met mij loopt hij naar beneden waar ik er voor zorg dat je weer de buiten lucht kunt zien


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nil
    Omdat we fans verliezen Niall ... of jij maakt het uit met Jim .. Of ik zorg ervoor dat je Jim nooit meer ziet... '' zegt Paul . '' Dat kun je niet maken ! Klootzak'' p . '' Niall maakt het niet uit met zijn Jim ja ! Kom Niall we gaan naar joun huis '' ik schud mijn hoofd fans waten dus belangrijker dan mijn goeko.st.
    Bij Xayn rijd ik mey mijn auto naar huis waar het donker is. Ik begin weer te huilen en plof als een bolletje neer op de bank. Ik pak een kussen en verstkp daat mijn gezicht in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zie Niall verstopt in een kussen zitten . Zayn ging weer naar huis en ik ging op de stoel tegen over Niall zitten . '' Uhmmm... Tjah.. Hoi ?'' zei ik zachtjes. Wat moet ik nu anders zeggen . ow schatje wat heb ik je gemist het spijt me ? Nee bedankt . Zo iemand ben ik niet . ik wil dit eerst eens gaan uitpraten..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Uhmmm... Tjah.. Hoi ?' hoor ik Ji zijn stem en langzaam kijk ik met mijn roodorande betraande ogen. 'hoi' fluister ik schoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik kijk hem voorzichtig aan . '' Uhhh.. '' zeg ik . '' Sorry dat ik eerst dacht dat jij mee had geholpen.. '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Sorry dat ik eerst dacht dat jij mee had geholpen..  ik glimlacb zwak. 'dat kan gebeuren' fljjster ik nog steeds gebroken. Ik wou weren of hij nog woj trouwen im snap wel als hij niet met iemand als mij wku trouwe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik sta op en ik trek hem in een knuffel . '' Ik hou van je .. En wat ik zei over dat ik niet meer met je wil trouwen moet je vergeten .. Ik wil namelijk nog heel graag met je trouwen schat '' glimlach ik zwak


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Ik hou van je .. En wat ik zei over dat ik niet meer met je wil trouwen moet je vergeten .. Ik wil namelijk nog heel graag met je trouwen schat '' ik begin weer te huilen van geluk grotendeels. 'Paul had ienand ingehuurd omdat we fans verlire.'snik ik. Ij knuffel hem stevig trhg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Mijn gezicht staat op een boze positie als ik het verhaal hoor over Paul. Ik dacht dat hij een aardige man was . En btw hij is toch niet het management HIJ IS TOCH NIET MIJN VADER?! '' We komen hier wel uit Niall '' glimlach ik en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nisll

    We komen hier wel uit Niall '' glimlacht hij en ik knuffel hem stwcig. ' ik snap het niet waarom bij mij gebroken kijk ik hem aab


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Omdat je homo bent of Bi weet ik veel . Dat geeft de meisjes minder hoop en daarom verlaten ze de fandom . Of ze hebben een hekel aan ons'' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Omdat je homo bent of Bi weet ik veel . Dat geeft de meisjes minder hoop en daarom verlaten ze de fandom . Of ze hebben een hekel aan ons'ik bijt ip mijn lip ' ik dachtdat zr ons gelukkig wouden hebbe' ik zuchtzacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Schat ze willen ons ook gelukkig hebben . Ik ga er voor zorgen dat Paul stopt met dit plan '' zeg ik . Ik pak mijn mobiel en ik bel een paar mensen op die ik ken . Mijn vader heeft ooit met ze gewerkt . '' Als het goed is dan heb je nu nergens meer last van '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIALL
    '' Schat ze willen ons ook gelukkig hebben . Ik ga er voor zorgen dat Paul stopt met dit plan ' ik knik dankbaar en hoor hemm bellen. Ik zou Paul nooit als beveiliger weg willen maar wat hij me nu gwflikt heefr. Ik was blij dat de jongens me gewoon steudnde. ' hij had de lads opgebeld' zeh ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat weet ik .. Dat heeft Harry me verteld .. '' zeg ik . '' Paul krijgt ontslag als hij hier niet mee ophoud .. '' zeg ik tegen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik