• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We gaan zo naar de optreden van onze buurman" blij volg ik hem naar het vipvak en luister naar JustinIk hou niet zo van GaGa geef mij maar NaNa.. ' ik giechel even als hij mij begint te kussen. " ik hou van je"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik ook van jou . Daarom heb ik je gevraagd om met me te trouwen . Ik wil dat wij onze levens vanaf nu samen kunnen delen voor eeuwig en altijd '' grijns ik . Ik pak een bier blikje en ik gooi het in het gezicht van Lady Gaga . Ze keek me woest aan . '' Oepsie '' grinnik ik . Ik begon te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin hard te lachen om Jim sn trek hem weg. Ik ren ricjtinf het bos en verstop ons. ' oke als emand erachfer komt en het vwrschijnt in het nieuws heben we een probleem' zeg ik serieus en baest in lachen uit

    Nepnagels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Samen rennen Niall en ik het bos in . '' Haha ik hoop dat niemand ons gefilmd heeft. Teminste niet dat je kunt zien dat ik het gooide Maar als ze gewoon Gaga filmde dan word het een hit op Youtube'' grinnik ik . Ik geef Niall een kus en ik druk hem op de grond. ik ga boven hem hangen en ik zoen hem verder


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Biall

    ' Haha ik hoop dat niemand ons gefilmd heeft. Teminste niet dat je kunt zien dat ik het gooide Maar als ze gewoon Gaga filmde dan word het een hit op Youtube''  ik begin te giechelen door zijn zoenen en trek hem naar mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik laat mijn handen onder zijn shirt glijden en ik begin een tong zoen . Ik zet kusjes overal


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Biall

    'mmm' nompelvik. Sndl sta ik op en til Jim. Als een malloot ren iknnaar de tent r. Gooi hem grijnzend op bed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Are you Horny babe ?'' grijns ik . Snel druk ik mijn lippen ruw op die van hem . '' Hmm'' kreun ik . Ik geef hem weer een zuigzoen in zijn nek waardoor ik begin te giechelen . Niall heeft er nu 5 . '' Omg jullie beginnen een nieuwe band ! 5 neck kisses '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Biall

    Opgewonden giechel ij en knik. ' i lovw you my horny Jim'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik hou ook van jou Niall '' glimlach ik en ik maak zijn broek los en zijn boxer. Ik neem zijn lid weer in mijn mond voor de 3e keer vandaag en ik begin te zuigen . Tot dat hij klaarkomt . Ik slik het zonder moeite door en ik ga naast Niall liggen . '' Buurtjes ! Doe het wel veilig he ?'' hoor ik Selena roepen . Ik begin te blozen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij tfekt mijn broek jit en begint me te pijpen waardoor ik al aardig snel klaar kom. 'buurtjes doe het wel veilig he' ik grijns even. ' ow gosh dadelijk ben ik zwanger' roep ik mst een verwijfde stem en grijns weer saarna ik duwend op zijn onserlijf begin te drukke en fd kussen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als hij op mijn onderlijf begint te drukken begin ik hard te kreunen . ' ow gosh dadelijk ben ik zwanger' zegt hij . Ik grinnik . '' Dat kan toch niet ? Jij bent net klaargekomen in MIJN mond hahaha '' grijns ik en ik zoen hem verder


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij egint te kreunen en mompelt iets over zwa gsr. He berig schreeuw ik zijn broek en boxer los en e gin bem ook fe pijpen tot hij klaa komt in mn mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Niall is echt goed in BlowJobs geven . Damn wat is dit heerlijk . Paar minuten later kom ik klaar in zijn mond . Ik grijns en ik lik het sperma op wat er op zijn lippen zit. '' Je moet je toetje niet laten staan Niall '' grijns ik en ik trek hem dicht tegen me aan . Ik trek alles uit en ik sla de dekens om ons heen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij likt nog wat sper.a op wat ik nog op mn lippe had. ' je moet het goetje idt laten zitten Niall ik gischel evsn en kduip gegen hem aan onder dd dekens. De laatsts tijd hdden we echt niet normAl seks maar het was wel lekker zl vaak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan