• Ik verveel me steeds als ik me aanmeld op Quizlet. -.- Er is niets meer te doen..

    Dan ga je op het forum :9~


    Nypmh > Yaspis

    Ga dan iets nuttigs doen. Hele tijd wachten op iets leuks kun je beter doen buiten je internetverbinding.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb genoeg te doen hier, dus het ligt meer aan jou dan aan anderen.


    Your make-up is terrible

    Eerlijk gezegd geloof ik niet, dat je alle quizen gedaan hebt, alle stories gelezen hebt en op alle topics die redelijk nieuw zijn nuttige reacties hebt geplaatst. Genoeg te doen dus ;P


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Eerlijk gezegd geloof ik niet, dat je alle quizen gedaan hebt, alle stories gelezen hebt en op alle topics die redelijk nieuw zijn nuttige reacties hebt geplaatst. Genoeg te doen dus ;P


    Wat voor quizen/polls moet ik dan maken? Lol (: Ik ben meer van kletsen met quizletters dan quizzen invullen enzo (cat)

    Je kunt toch altijd story's lezen of quizzen invullen? Hier op het forum rondkijken?
    Als je hier niks meer te doen hebt kun je je tijd beter niet verspillen door hier te blijven...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    BoyBelieber schreef:
    (...)

    Wat voor quizen/polls moet ik dan maken? Lol (: Ik ben meer van kletsen met quizletters dan quizzen invullen enzo (cat)


    Hmmmm, kan ik u misschien doorverwijzen naar een chatsite? just kidding


    Happy Birthday my Potter!

    Zoek Q af naar leuke users en stuur ze een PB'tje of een GB'tje. Ik vind het altijd leuk om de pagina 50x te reloaden tot ik een reactie heb op mij GB bericht, haha. Ik ga het nu nog vlug even doen. Je kunt ook aan een nieuwe story beginnen en dan alle mensen die leuke reacties plaatsen persoonlijk bedanken met een koekjespic. Of doe mijn koekjesquiz en geef mij er 1.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 20:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hatsumomo schreef:
    Ik heb genoeg te doen hier, dus het ligt meer aan jou dan aan anderen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou zeggen, ga zelf voor wat opschudding zorgen anders?


    Aan niets denken is ook denken.

    Hallo, levende dode hier + Forumspammer. *O*

    Yaspis schreef:
    Dan ga je op het forum :9~

    Die bestaat tegenwoordig grotendeels uit Rollentopics en als je die niet leuk vindt, well then you're fucked.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Die bestaat tegenwoordig grotendeels uit Rollentopics en als je die niet leuk vindt, well then you're fucked.

    Tenzij je GM neemt!

    ABBA schreef:
    Ga dan iets nuttigs doen. Hele tijd wachten op iets leuks kun je beter doen buiten je internetverbinding.


    -

    ABBA schreef:
    Ga dan iets nuttigs doen. Hele tijd wachten op iets leuks kun je beter doen buiten je internetverbinding.


    Enjoy life