• voor alle mensen die een beetje in de put zitten, zwaar depressief zijn, of het helemaal niet meer zien zitten

    Je bent geweldig, je hebt alle redenen om hier te zijn, en niemand wil dat je weg gaat.

    je vrienden houden van je, ookal denk je dat ze het niet doen, en ook je familie houdt van je!
    er is altijd iemand die voor je klaar staat, en anders, anders ben ik er voor je <3

    You're amazing! Never give up!

    (ik heb geen idee waar dit geplaast moet worden, dus ik koos voor stamcafé )

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:39 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Wat een lief en opbeurend bericht! c:

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:40 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Wat een lief en opbeurend bericht! c:


    Daar doe ik het voor hé!

    even een blij momentje maken ;3


    You're amazing the way you are, never give up!

    Pabiloso schreef:
    Wat een lief en opbeurend bericht! c:



    Goed initiatief!
    Leuk foto trouwens Lemontree


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat lieeff! Dat had ik nou net even nodig, haha.

    Krull schreef:
    Wat lieeff! Dat had ik nou net even nodig, haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Krull schreef:
    Wat lieeff! Dat had ik nou net even nodig, haha.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c


    lieve cas,

    ik weet dat dit bericht je niet echt kan opbeuren, maar zie de waarheid wel in.
    er zijn mensen die altijd voor je klaar staan!
    en er zijn mensen die van je houden, ongeacht wat er allemaal gebeurd is, en wat er gaat gebeuren.

    ik sta ook voor je klaar, niet dat ik heel erg snugger ben ofzo, maar ik kan je wel afleiden van de realiteit.
    en ik probeer gewoon een paar lieve woordjes voor iedereen te zeggen ;)


    You're amazing the way you are, never give up!

    Op dit moment zit ik in een dip omdat ik dit weekend heb gehoord dat de moeder van mijn meest close vriend ongeneselijk ziek is en gisteren dat een oud-vriendin van mijn vorige opleiding plotsklaps is overleden. Dus nou, hier kan ik niet zoveel mee. Maar toch lief.


    ars moriendi

    Lief bedoelt maar ik heb een hekel aan de 'je bent zo geweldig' berichtjes


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Krull schreef:
    Wat lieeff! Dat had ik nou net even nodig, haha.


    Chaos is a ladder.

    Lief bedoelt jammer genoeg werkt het van geen kant.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Licet schreef:
    Lief bedoelt maar ik heb een hekel aan de 'je bent zo geweldig' berichtjes


    The odds are néver in our favor.

    Krull schreef:
    Wat lieeff! Dat had ik nou net even nodig, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoiets helpt bij mij niet. Ik word alleen happy als mijn mentor straks belt en zegt dat ik geslaagd ben.
    Dan ben ik eindelijk uit mijn lijden verlost! En aangezien jij niet mijn mentor bent, helpt het berichtje helaas niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"