• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik rook al 1 week.. En ik wou het je nooit vertellen .. '' zegt hij.mals ik wat wil zeggen gaat hij al weg en met mijn handen in mijn hoofd zucht ik. Hij wist goe ik er tegen was maar ik zou het hem nooit verbieden of daardoor boos worden. Maar blijkbaar dacht j daar heel anders over dan ik. Snelzoel ikmijn mobiel en zoek mijn maatje op om te praten. Al snelbel ik naar zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Mijn mobiel gaat af en ik zie dat Niall me belt. Als Niall belt dan is er altijd iets aan de hand met Jim of met zichzelf. '' Hi met Zayn '' zeg ik relaxed .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " hi met Zayn" hoor ik en bijt op mijn lip om niet te janken. " Zayn ik heb je hulp nodig" ratel ik met een rare stem. Een stem van ingehouden tranen, paniek en hysterie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    " Zayn ik heb je hulp nodig" zegt Niall . '' Wat is er aan de hand dan ? Heeft iemand een ongeluk gehad ?'' vraag ik iets in paniek . Ik trek alvast mijn schoenen aan en mijn jas


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " '' Wat is er aan de hand dan ? Heeft iemand een ongeluk gehad ?'' vraagt hij bezorgd. " nee Zayn, na kijkik werd zo wakker met Jim. En toen zag ik sigaretten en hij antwoorde dat die vanhem wten en dat hij het me nooit had willen vertllen. En nu is hij weg maar jij weet hoe ik erver denk maar dat ik het hem ook nooit zalverbiedem maar volgens mij denkt hij datik boos ben. Ik ben ook een beetje boos maar dat is omdat hij tegen me wou liegen ene ik ben bang dat hij straks de verdkeerde tegen komt want er is al twee keer gevochten omdat wij op elkaar vallen of straks kotst hij er alles uit omdat hij een eetprobleem heeft of had en wie weet is er wat ergs gebeurd of word hij nu dood geslagen en wie weet wel ontvoerd, " ratel ik compleet in paniek en barst vervolgens in huilen uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    . " nee Zayn, na kijkik werd zo wakker met Jim. En toen zag ik sigaretten en hij antwoorde dat die vanhem wten en dat hij het me nooit had willen vertllen. En nu is hij weg maar jij weet hoe ik erver denk maar dat ik het hem ook nooit zalverbiedem maar volgens mij denkt hij datik boos ben. Ik ben ook een beetje boos maar dat is omdat hij tegen me wou liegen ene ik ben bang dat hij straks de verdkeerde tegen komt want er is al twee keer gevochten omdat wij op elkaar vallen of straks kotst hij er alles uit omdat hij een eetprobleem heeft of had en wie weet is er wat ergs gebeurd of word hij nu dood geslagen en wie weet wel ontvoerd, " zegt Niall . Ik zucht even . Waarom moet Jim nou weer gaan roken ? ik heb vaak genoeg tegen hem gezegt dat hij dat niet moet doen . '' Ik kom eraan Niall . Er gebeurd niks ik beloof het '' zeg ik en ik hang op . Ik loop naar de auto en ik rij naar de plek waar Jim en Niall zijn . Ik loop naar binnen en ik ga naar Niall toe . '' Ik kijk wel even waar hij is '' glimlach ik . Ik loop als eerste naar een eet tent. Waar hij niet is btw. Dan loop ik naar de wc's . '' Jim ?'' roep ik . '' Ja?'' hoor ik iemand. '' Waar zit je ?'' vraag ik . Langzaam hoor ik een deur van het slot afgaan en Jim stapt uit het hokje . Ik kijk hem streng aan . '' Wat heb ik gezegd over die dingen ?'' vraag ik . '' Dat ik niet mag roken . Maar wie ben jij omdat te zeggen ? je rookt zelf ook '' zegt hij . Ik zucht . '' Meekomen '' zeg ik . ik pak zijn hand en ik stamp naar de tent . '' Ik wil direct die sigaretten van je hebben '' zeg ik . Hij zucht even en daarna geeft hij ze aan mij . Ik loop naar een container en ik flikker ze daar in . '' En als ik jou nog een keer zie met zo'n ding dan zwaait er wat '' zeg ik . Jim zucht en gaat zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel is Zayn er en ik hoor wat gepraat terwijl ik met roodomrande ogen verdrietig voor me uitstaarde. Hij vertrouwde me niet genoeg om het te zeggem. Waren er meer dingen die hij achterhield, kotste hij alles stiekem uit? Ik wist het alle,aal even niet meer. En ik zat er even door heen. Mijn telefoon gaat af en ik zucht als ik Paul hoor. " vanavond interview over tien minuten haal ik je op bij het festival" zuchtend kleed ik me om. " Zayn we hebben blijkbaar over tien minuten interview" mompel ik. " tot later maar dan Jim" zeg. Zacht. Het was misschien beter als hij even kon nadenken. In mijn eentje sta ik alvast te wachten op ons busje en op Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall een intervieuw heeft ga ik maar slapen in de tent.

    Zayn Malik

    Samen met Niall zit ik in de bus opweg naar dat dingetje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Haha

    Niall

    Al snel zitten we in het busje en is iedereen opgehaald terwijl ik stil voor me uitkijk. Bij de interview geven we de vrouw die zich voorstelt als Zirah een hand en al snel zijn de standaard vragen bezig maar ik volg het amper. Ik wou gewoon geen ruzie, ik schrik op als ik mijn naam hoor en glimlach nepdankbaar omdat ze me feliciteerd. " ja het was echt leuk om alle fans daar te kunnen zien en ze horen zingen" mompel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim horan

    Ik droomde over een grote ruzie met Niall..James wers toen van ons afgenomen. Ik werd schreeuwend wakker. " het spijt me Niall" mompel ik. Waarom moest ik weer gaan roken ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ehm zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Ik keek Niall aan. " niaall ? " vraag ik .


    Brb


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " niaaal?" Hoor ik Zayn zeggem en ik kijk op. " ja" fluistermik. De interview was namelijk nog niet helemaal klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "waar zit je met je gedachten ? " fluister ik. Wat is er toch aan de hand met die jongen ? " jim kan niks doen " zeg ik om hem gerust te stellen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " waar zit je toch met je gedachte?" Ik haal mijn schouders op. " Jim kan niets doen' ik bijt weer op mijlip en hoor de vrouw over het huwelijk begimnen. " binnen kort zal alles duidelijk worden wij willen gewoon even rust en tijd voor alles en we zullen alles laten horen" zeg ik kortaf.ik krijg vma de zijkant een boze blik toegeworpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan