• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik ga van zijn schoot af en ik loop naar de snoep auto maat . Niall had niet zo van die lekkere snoepjes meegenomen . Ik gooide het geld erin en ik pakte mijn zakje snoep


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel om Jim die snoepjes haalt en ik scheeur een zak met perzikjes open. Ik zie Justin xijn hoofd grinnikend shudden . Ik pak mijj. Gtaar enbegipj er wat op te pingelen. Ik had de duure omgeruild voor mijn oudere


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall geen muziek please '' zucht ik . ik heb knallende hoofdpijn . Ik pak een paracetamol en wat water en ik slik het door . Bleagh wat is dat vies zeg ! Ik loop weer naar de bank en ik plof erop . Pff waarom is het zo moeilijk om een volwassene te zijn ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " niall geen muziek pliese" ik ucbt zacht, ik ga op twitter waar ikj wat mensen volg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Sorry .. het spijt me.. '' zeg ik zachtjes en ik pak ook mijn mobiel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    ' sorry het spijt me' ik glimlach even." Het geeft niet' zeg ik hem en glimlach even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het geeft wel . Ik verpest de laatste tijd alles. Ik doe helemaal geen romantische dingen meer met jou het enigste wat ik doe is zeuren en nog eens zeuren . Ik lijk wel zwanger '' zeg ik . Straks ben ik echt zwanger en dan ? Ik bedoel ik ben wel een man maar het kan toch gebeuren ? Ik ga naast hem zitten en ik pak zijn hand


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Het geeft wel . Ik verpest de laatste tijd alles. Ik doe helemaal geen romantische dingen meer met jou het enigste wat ik doe is zeuren en nog eens zeuren . Ik lijk wel zwanger '' zegt hij . " Jim nu ben jij het wie weet heb ik over een maand wel even mijn zeur en zucht mommentjes, wat maakt het uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " Jim nu ben jij het wie weet heb ik over een maand wel even mijn zeur en zucht mommentjes, wat maakt het uit'' zegt Niall . ik trek hem in een knuffel . '' Ik hou van je '' zeg ik en ik geef hem een kus. Ik ga vanaf nu proberen om niet meer zoveel te zeuren . Ik sla mijn arm om hem heen en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik glilacch door hem. " ik ook van jou en het geeft echt niets. " zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak snel een snoepje van Niall en ik eet het op . Ik begin te giechelen. Ik begin over het veld heen te rennen om wat af te vallen . Ik heb veel gegeten de laatste tijd en dat moet nu eraf . ik rende als een gek over het veld heen . Ik stopte op de helft naar 10 rondjes en ik liep snel de bosjes in . Toen begon ik te kotsen

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 20:43 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij jay eem smoepje en gaat weg. Ik haal mijn schouders op en ga liggen op ons bed en verveel me wat. Geloof me het was superleuk maar ik kom niet wachten om alles een plekje te geven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Ik ga ook de tent in en ik ga naast hem liggen . Ik trek mijn shirt en mijn broek uit. Ik nestel me tegen Niall aan en ik druk de tv aan . Samen kijken we naar mtv . '' Wat is er Niall ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Jim gaat naast me liggen en vraagt wat er is. " ik kam gewoon niet wachten om alles neer te zetten en ik ben b,ij dat ik mijn ouders weer eens kom zien en ik verveelde me omdat je weg was"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    . " ik kam gewoon niet wachten om alles neer te zetten en ik ben b,ij dat ik mijn ouders weer eens kom zien en ik verveelde me omdat je weg was" zegt hij . '' Wil je liever naar huis ? '' vraag ik zachtjes en ik neem een pepermuntje om die kotst geur en smaak weg te halen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik