• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " wil je liever naar huis" gelijk schud ik mijnhoofd." Geen denken aan dit is geweldig,ik ben gewoon nog een beetje overdonderd van deze hele dag alle verassingen van jullie en alle fans die daar zo zongen en daar stonden" ik glimlach terwijl mijn ogen waterig werden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " Geen denken aan dit is geweldig,ik ben gewoon nog een beetje overdonderd van deze hele dag alle verassingen van jullie en alle fans die daar zo zongen en daar stonden" glimlacht hij met tranen in zijn ogen. Ik trek hem in een knuffel . '' Je hebt dit ook verdiend Niall . Jij doet altijd zoveel voor alles en iedereen . nu verdien jij ook wel is een keer om verrast te worden '' glimlach ik . Ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Je hebt dit ook verdiend Niall . Jij doet altijd zoveel voor alles en iedereen . nu verdien jij ook wel is een keer om verrast te worden '' glimlacht hij en ik bloos. " nog nooit ben ik zomerg verasd ja roen ik biebsel mocht ontmoeten maar dat was gewoon genant," glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    " nog nooit ben ik zomerg verasd ja roen ik biebsel mocht ontmoeten maar dat was gewoon genant," glimlacht hij . Ik begin te lachen . '' Toen ik jou voor het eerst zag in het echt was ik helemaal hysterisch aan het doen . Ik werd zelfs meegesleurd door zo'n bewaker


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Toen ik jou voor het eerst zag in het echt was ik helemaal hysterisch aan het doen . Ik werd zelfs meegesleurd door zo'n bewaker ik begin te lachen " dat weet ik al niet meer dat is echt al zo vaak gebeurd. Bij Justin was ik aan het schreeuwen toen hij me volgde, en ik hield Liam zijn hand vast toen ik hem ontmoette omdat ik zo nerveus was" giechelik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " dat weet ik al niet meer dat is echt al zo vaak gebeurd. Bij Justin was ik aan het schreeuwen toen hij me volgde, en ik hield Liam zijn hand vast toen ik hem ontmoette omdat ik zo nerveus was" giechelt hij . '' Ik had echt allemaal cadeautjes voor je gekocht en in een zelf gemaakte tas gedaan enzo . maar toen ontstond er een vecht partij tijdens dat ik jou ontmoete .. Dus ik werd in elkaar geslagen en zo . Ik heb de zak gelukkig nog wel aan je kunnen geven'' zeg ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik had echt allemaal cadeautjes voor je gekocht en in een zelf gemaakte tas gedaan enzo . maar toen ontstond er een vecht partij tijdens dat ik jou ontmoete .. Dus ik werd in elkaar geslagen en zo . Ik heb de zak gelukkig nog wel aan je kunnen geven'' zegt hij en ik glimlach " doar is scgattig" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Nou zo schattig was het niet hoor. Ik ben wel het ziekenhuis in geslagen '''grinnik ik . Ik glimlach naar Niall en geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Nou zo schattig was het niet hoor. Ik ben wel het ziekenhuis in geslagen '''Ik gniffel even kort .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het is niet grappig'' mompel ik . '' Maar ik had het er voor over. Maar als dat rot wijf me nou niet geduwd had ! Pff dan had ik nu geen litteken in mijn borst '' zeg ik . Ze had toen scherpe nagels en ik zat helemaal onder het bloed door haar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Medelevend kijk ik hem aan. " sorry schat" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Ahww het geeft niet. Het is niet joun schuld '' zeg ik met een glimlach . Ik kijk naar het litteken . Pff zonder dat ding was mijn lichaam echt perfect geweest. Nou ja met wat paar kilo's minder was hij perfect geweest. Sinds kort ben ik ook weer begonnen met roken . Maar ik wil dat niet aan Niall vertellen want dan flipt hij . '' Even naar de wc. '' zeg ik en ik glimlach. ik pak snel de sigaretten en de aansteker . Hopelijk heeft Niall het niet gezien . Ik loop naar het toilet en ik steek er een aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ahww het geeft niet. Het is niet joun schuld ''  ik glimlach weer even. ' even naar de wc' ik knik en trek een zak snoep open en kijk wat op Twitter en Facebook. Ik at veelste veel eigenlijk straks werd ik seer dik. Ik zucht zachtjes. Ik zet een film Grease aan mijn favo en kijk hem op se laptop terwijl ik langzaan met mijn hoofd op heg toetsenbord val en se zak stevig in mijn handen en ik slaap al


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zie dat Justin binnen komt . Ik wil de sigaret uit drukken maar het lukt me niet. '' Zooow lekker aan een Jointje Horan ?'' vraagt hij met een glimlach . Ik begin te lachen . '' haha nee ik ben jou niet '' grijns ik . Hij begin te grinniken en hij loopt naar dat urine ding . Zo'n jongens wc . Ik kijk stiekem wat hij aan het doen is. Justin heeft het blijkbaar in de gaten en begint te lachen . '' You naughty boy '' grijnst hij . Ik begin te lachen en ik neem het laatste trekje van mijn sigaret . Ik stamp hem uit en ik ga ook naar de wc . Ik loop weer terug naar de tent en daar zie ik Niall slapen . Er ontsnapt een kleine 'Ahww'uit mijn mond en ik druk de laptop uit . Ik leg het pakje met sigaretten naast me neer en ik ga naast Niall liggen . Niet veel later val ik ook in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik voel vaag dat er iets hards onder mijn oofd vervangen word door iets zachts en er komt een warm iets over me heen waardoor ik vermoed dat Jim er weer is. Ik begim te glimlachen en murmel zijn naam wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan