• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ete

    Niall

    Niall wat doe je ? En waarom ging jij niet in bad?" Ik g,imlach. " het is schoon en kijk maar op de salonfafel" glimlach ik naar hem



    Haha het zou echt drama zijn als paul ze zou dwingen of een misselijke roddel zou verscpreiden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Met gespitste oren luisterde ik naar wat Zayn vertelde.
    'Maar waarom wil Paul dan dat ze het uitmaken? Ik wil ze echt niet uit elkaar halen...


    Dream on, dreamer.

    Eleanor Jane Calder.
    Als ik klaar ben met douchen, droog ik me af en kleed me om. Nadat ik mijn haar heb gedaan en een laagje mascara op heb gedaan, loop ik terug naar de woonkamer waar Louis nog steeds aan het bellen is. Ik pak zolang mijn iPhone erbij en zie dat ik een sms'je van Niall heb. Met een glimlach stuur ik een sms terug. Heya Nialler! Ja natuurlijk willen we komen, hoelaat? (: xx

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:07 ]

    Jim Horan

    ik kijk hem raar aan en ik kijk naar de salon tafel waar ik wat zie liggen. Een bordje met een boterham met kaas en komkommer . Ik grijns en ik geef Niall een kus. Ik val aan en ik kijk wat er naast het bord ligt. Een armbandje met erop I love Niall . Ik geef Niall een kus en ik pak iets uit mijn zak . Ik geef het aan Niall . Wel toevallig want ik had er precies zo een laten maken maar dan met I love Jim

    Zayn Malik

    '' Weet ik veel .. Paul is gewoon dom . Hij weet niet wat echte liefde is '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    'Ja, inderdaad. Paul zoekt het maar uit!' Ik grijns.
    'Maarehm, ik ga ophangen, ik spreek je later!'
    ik neem afscheid van Zayn en leg de telefoon weer weg.


    Dream on, dreamer.

    Onbekend persoon

    Hmm ik heb dus de opdracht gekregen om een leuke roddel te verspreiden in mijn magazine . Hahah het moet over die relatie gaan van Jim Horan en Niall Horan . Hhahaha ik weet een hele goede roddel . Ik pak mijn papier en pen en schrijf dingen op Jim en Niall Horan hebben flinke ruzie gehad. Aldus Louis Tomlinson . Louis :'' Ze hebben gisteren flinke ruzie gehad na dat Niall zijn verjaardag had gevierd . Jim heeft Niall heel hard in zijn gezicht geslagen en daarna ontstond er een groot gevecht . '' Ze hebben inderdaad ruzie gehad. Meerdere mensen hebben dat bevestigt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'En wat zei Zayn?' vraag ik nieuwsgierig als Louis de kamer weer komt ingelopen.

    Niall

    Heya Nialler! Ja natuurlijk willen we komen, hoelaat? (: xx ik glimlach ' ehhh mu?' Sms ik haar terug. Ik glimlach door zijn reactie en hij geeft me bijna dezelfde soort armband waardoor ik begin te lachen. " dankje, of en El vroeg hoelaat dus ik heb gevraagd of ze nu komen" glimlsch. Ik. ," hij heeft de code van het hek" ik probeer mijn armbandje om te doen " Jim,m,m help" zeg ik lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Onbekend persoon

    'Haha '' grijns ik . Ik typ het in en ik verstuur het naar elke nieuws site op het internet. Morgen komt de nieuwste druk van mijn Magazine uit dus dan kan iedereen het lezen ! Ik hou van dit werk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    Ik help Niall met het armbandje . '' En nu ga jij even in bad . En ik wil geen tegenspraak ! Hup in bad jij '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ehm nu? Krijg ik terug van Niall. Jullie zien ons strakjes verschijnen! Louis moet zich nog omkleden, haha x Stuur ik terug. 'Oh en lieverd, Niall had me gevraagd of we naar hun toe gaan voor zijn verjaardag dus het wordt eens tijd dat je je gaat omkleden.' glimlach ik terwijl ik naar Louis toe loop en hem een kort kusje geef.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:38 ]

    Niall

    Ik lees nog smel dat ze zo komen. " heel snel dan, Lou en L zijn er zo al" Louis kennende zouden over een kwartier vertrekken maar bij hem wist je het eht nooit. Ik kleed me in de badkamer uit en zie dat het bad nog gevuld is. Ik laat me in het warme water zakken en zucht even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Terwijl Niall in bad zit ruim ik de andere dingen nog even op . Ik kijk op mijn mobiel als er nog nieuws is . '' Niall weet jij iets af van een ruzie tussen ons in een club ?'' schreeuw ik naar boven . Wat een lul verhaal is dit zeg . Ik zou Niall nooit slaan . Wie verzint er zo iets ? En waarom staat er bij dat Louis dit gezegt heeft ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Niall weet jij iets af van een ruzie tussen ons in een club ?'' Hoor ik Jim roepen en ik ga uit bad. Ik trek snel een boxer aan en loop naar beneden. ' ehm nee hoe zo?" Vragend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Trouwens, Ik kan vanaf half 7 / 7 uur niet meer reageren. Er blijft een vriendin logeren! Daarom RPG ik nu nog een tijdje. Dus dat jullie dat weten =3]