• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Toen het was afgelopen liep ik naar Niall " ik snap dat je gestrest bent maar dan hoef je niet zo te doen " zeg ik. Ik looo naar de auto en ik zet Niall bij het festival af.. " praat met Jim oki ? " zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " ik snap dat je gestrest bent maar dan hoef je niet zo te doen " zegt hij en chagerijnig mijk ik hem aan.praat met Jim oki ? " zegt hij. " dat zien we nog wel" sis ik bozig.mik was echt chagie wn gekwetst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Als ik Niall heb afgezet rij ik naar huis

    Jim

    Ik loop naar het toilet en daarna loop ik weer naar de wc. Als ik Niall zie knuffel ik hem. " je bent terug " glimlach ik . Aan zijn gezicht te zien was hij niet echt vrolijk. Ik liet snel los en ik ging voorzichtig op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Jim komt op me af en knuffelt me " je bent terug." Vervolgens laat hij me los en gaat snel zitten. Al gauw ging mijn mobiel af en neem ik hem op. " ja?" Ik hoor Paul van alles zeggen dat ik me wat vrolijker moet gedragen en nnormale ntwoorden moet geven. " jaa Paul je hebt er de hele weg al over gezeurt" zeg ik chagerijnig. Ik hang op en uit de tent haal ik wat snoep en plof in de bak naast Jom en begin te eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als Niall begint te bellen ontsnapt er een zucht uit mijn mond. Niall negint weer te eten.. Ik pak de laptop. En ik zoek mezelf op. " niall wat is er ? " vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " niall wat is er?" Ik zicht . " ik heb weer eens gezeik aangezien ik geen zin had en nogal kortaf gereageert heb en nu is Zayn aardig pissig en Paul en Simon ook." Mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " ik heb weer eens gezeik aangezien ik geen zin had en nogal kortaf gereageert heb en nu is Zayn aardig pissig en Paul en Simon ook." zegt hij . Ik kijk naar beneden . '' Sorry.. '' zeg ik . Ik moet altijd alles weer verpesten . Ik had nooit weer moeten beginnen met roken . Waarom deed ik het ? om er bij te horen..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' sorry zegt hij en ik knik. ' Jim het gaat mij niet zo zeer om het roken als jij dat wilt prima zolang ik er geen last van heb. Maar het gaat mij er meer om dat je me gekwestt hebt. Tuurlijk je zeiballes eerlijk maar hoe denk je dat ik me gevoelt had als jij al jaren bleek te roken. Of als je ineens overlijd aan iets door her roken?' leg im hem uit. ' als jij wilt roken prima ik leg me erbij neer wat ik er ook van vind. Maar veetel bet me. Het is niet dat omdat we een stel zijn dat ik als je ouders ben en je alles kan verbieden. Tuurlijk ik zal er niet blih mee zijn maar we kunne wel er dingen over bespreken'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Ik wil niet eens meer roken .. Ik wil mijn kind niet het slechte voorbeeld geven .. En ik weet het. Ik had het ook gelijk moeten vertellen . Ik was gewoon zo bang . Bang dat je me zou verlaten . Want ik weet dat jij er niet tegen kan . En dat moet ik respecteren . '' zeg ik . Ik haal even adem . ''Ik moet gewoon stoppen. De dingen liggen in de prullenbak '' zeg ik met een glimlach . Ik sta op en ik trek Niall in een knuffel . '' Ik beloof dat ik nooit meer iets zou verzwijgen '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik wil niet eens meer roken .. Ik wil mijn kind niet het slechte voorbeeld geven .. En ik weet het. Ik had het ook gelijk moeten vertellen . Ik was gewoon zo bang . Bang dat je me zou verlaten . Want ik weet dat jij er niet tegen kan . En dat moet ik respecteren . '' . ''Ik moet gewoon stoppen. De dingen liggen in de prullenbak '' Ik beloof dat ik nooit meer iets zou verzwijgen '' ik begin te glimlachen. " ik ga eerst Zayn , Paul en de intervieuwster bellen omm te zeggen dat het me spuit glimlach ik. Ik bel naar Zayn en begin gelijkte pratem. " heey Zayn met mij, Niall dus. Ik wil zeggen dat het me spijt. Ik had niet zo oeten doen en dat spijt me dus vergeef het me alsjeblieft" ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik geef hem een kus

    Zayn Malik

    Mijn mobiel gaat en ik neem op " heey Zayn met mij, Niall dus. Ik wil zeggen dat het me spijt. Ik had niet zo oeten doen en dat spijt me dus vergeef het me alsjeblieft" ratelt hij . Ik begin te lachen . '' Haha Niall maak je geen zorgen ik weet dat je het niet zo bedoelde . Het is al goed . Bel Paul maar ik denk dat die nu iets minder blij is hahah '' lach ik en ik neem afscheid .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Haha Niall maak je geen zorgen ik weet dat je het niet zo bedoelde . Het is al goed . Bel Paul maar ik denk dat die nu iets minder blij is hahah '' lacht hij rn glimlach. " thanks bye" ik bel Paul ennr atel hetzelfde die zegt ook dat het goedis en dat ik Simon moet bellen. Al snel heb ik Simon aan de lijn en krijg het nummer van de interviewster. Kik,bdank hem en zet mijn nummer op onvekend en bel haar waarna ik sorry zegnen ikk weet ophang. " zo alles weer ok"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik neem een pepermuntje en ik eet hem snel op . Ik ga bij Niall op schoot zitten en ik begin te grijzen . Ik plant mijn lippen op de zijne en ik tik met mijn tong tegen zijn onderlip . Daarna laat ik mijn tong in zijn mond glijden en beginnen we een vurig tongspel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te glimlachen als hij me zoent. Dat was meestal als we onenigheid of een ruzietje hebben gehad. " waaaaaaaat gan we doen vandaaaaaaaag?" Lachend kijk mhe, aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen . '' We gaan zo naar het optreden van onze buurman '' grijns ik . ik pak zijn hand en ik ga samen met Niall in het Vip vak zitten . Samen kijken we naar Justin die vrolijk aan het optreden is . Als Lady Gaga begint draai ik me om en begin ik weer met Niall te zoenen. '' Ik hou niet zo van GaGa geef mij maar NaNa.. '' glimlach ik . NaNa is mijn bijnaam voor Niall . Niall heeft veel bijnamen . Maar NaNa gebruik ik niet zo vaak . Ik stop de kus en ik nestel me tegen Niall aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik