• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ja oké Niall en ik doen het elke dag . Soms wel 3 keer op een dag . Maar wat maakt het uit ? Ik bedoel we zijn nog jong en we houden van elkaar. En als je van elkaar houd dan maakt het toch niet uit dat je vaak seks hebt ? Ik geef Niall een klein kusje en ik glimlach . '' Onze seks kan gewoon niet beter '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend kijk ik hem aan. ' ik va dat zeker misse op toud jou en je geweldige seks' zeg kk blozend. ' heel fijn dat jullie elkaar mogen maR we hoe en gssn detakls' roept Justin en ik kleur nog rodef


    Slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall we kunnen gewoon seks hebben in het zwembad of de woonkamer '' grijns ik . '' Shut up Justin !'' schreeuw ik . '' Als de Baby een goede slaper is dan hebben we geluk '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    Jim Horan

    '' Niall we kunnen gewoon seks hebben in het zwembad of de woonkamer '' grijns ik . '' Shut up Justin !'' schreeuw ik . '' Als de Baby een goede slaper is dan hebben we geluk '' glimlach ik
    niall

    Ij begin zachtjes te giechelen en ik knik
    Arme baby"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    " ach James doet dat later ook met zijn vriendin of vriendje " grijns ik. Ik geef Niall een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " ach James doet dat later ook met zijn vriendin of vriendje " ik kijk hem droog aan 'daar ga ik nog niet aan deken, aar zijn vriendje of vriendinnetje zal eerst goedgekeurd moeten worden. straks breekt hij of zijzijn hard nou dankan ik je vertellen dat komt hij of zij er neit goed vanaf' zeg ik droogjes

    straks naar scouting van 10 tot 1


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pff tis tot srie uur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Stel je niet zo aan . Een jongen kan daar wel tegen hoor. Maar als ik er achter kom dat hij iemands hart breekt nou dan hebben we de poppen aan het dansen hier in Huize Horan '' grinnik ik . Ik geef Niall een kus. '' Hahah maar James heeft wel geluk want als hij Homo is dan kan hij mooi samen met ons naar leuke jongens kijken '' lach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Stel je niet zo aan . Een jongen kan daar wel tegen hoor. Maar als ik er achter kom dat hij iemands hart breekt nou dan hebben we de poppen aan het dansen hier in Huize Horan ''  ik trek even ewn wenkbrauw op. Wat ik zei meende ik dat was geen grapje maar blijkbaar stelde ik me aan omday ik het besye voor hem wou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik weet dat je het serieus bedoelt Niall . Maar kom op als wij hem goed opvoeden dan weet ik zeker dat hij geen harten zou breken . Heb ik ooit een hart gebroken ? Nee . Heb jij ooit een hart gebroken ? Nee . Dus come on . We zijn wel als hij het doet of niet '' zeg ik serieus . Ik trek hem tegen me aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Dus Ellie, wat nu?' Net als ik antwoord wil geven gaat de telefoon. Ik kijk Louis aan. 'Wie kan dat nu weer zijn?' vraag ik terwijl ik richting de telefoon loop en oppak. 'Met Eleanor Calder.' zeg ik. 'Hoi Eleanor, Met Paul.' Natuurlijk, Paul. Wie kon het ook anders zijn. 'Is Louis toevallig in de buurt?' vraagt hij. 'Ja, hij zit hier. Wacht, ik zal hem even geven.' zeg ik en ik geef de telefoon over aan Louis. 'Paul.' zeg ik erbij als Louis me vragend aan kijkt.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 15:44 ]

    Louis Tomlinson.

    'Hey Paulie!' zeg ik lachend.
    'Louis.' zegt hij nors terug. Ik frons.
    'Wat is er?'
    'Is het je al opgevallen dat we fans verliezen? Niall is niet langer single, dus veel fans haken af. We moeten iets doen!' Ik slik.
    'We praten hier later over, Paul. Ik ben met Eleanor nu.' Zonder op antwoord te wachten leg ik de hoorn weer op de haak.


    Dream on, dreamer.

    Eleanor Jane Calder.
    Fronsend kijk ik Louis aan en ga weer naast hem zitten. 'Waarom belde hij?' vraag ik.

    Louis Tomlinson.

    'Waarom belde hij?' Eleanor kijkt me vragend aan. Ik zucht.
    'Het gaat over Niall en Jim. We verliezen fans door hun relatie... Waarom zou Paul mij bellen?'


    Dream on, dreamer.

    Eleanor Jane Calder.
    'Het gaat over Niall en Jim. We verliezen fans door hun relatie.. Waarom zou Paul mij bellen?' zucht Louis. Ik trek een wenkbrauw op. 'Serieus? Jullie verliezen fans door hun relatie, dat kan toch niet? Misschien wilt Paul dat jij er iets aan doet..' zeg ik.