• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Dramaaaaa xd ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    [ Dramaaaaa xd ]

    [Hahah (;]

    Louis Tomlinson.

    Ik laat de woorden van Eleanor tot me doordringen. Waarom zou Paul willen dat ik er iets aan deed? Niall was gelukkig, Jim was gelukkig. Waarom zou dat verpest moeten worden?
    'Hm, ik vind het maar niks...' mompelde ik.


    Dream on, dreamer.

    [ De fans en paul zijn jaloers omdat Jim en Niall zovaak seks hebben hahahahahahahahahahhahahahahahhahahahah ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Ik ook niet.' zeg ik. Ik zucht zacht. 'Laten we maar afwachten en kijken of we nog iets van Paul horen.' stel ik voor terwijl ik tegen Louis aan ga liggen.

    Zayn Malik

    Mijn mobiel ging af . '' Wie heeft er nu weer wat te zeuren ?'' mompel ik . Ik kijk op het scherm en ik zie dat Paul het is . '' Met Zayn ?'' zeg ik . '' Hey Zayn met Paul.. '' zegt hij . Ik zucht . '' Wat is er ?'' vraag ik . '' Jullie verliezen fans door de relatie van Jim en Niall '' zegt hij . '' Ja dus ?'' zeg ik . '' Jullie moeten die relatie kapot maken '' zegt hij . Mijn ogen worden groot . '' Paul ben je wel helemaal gek geworden ? Dat bepaalt het management toch ?'' vraag ik verbaasd . '' Nee.. Dat bepalen hun niet '' zegt hij . '' Paul ik ga hun relatie niet verbreken ze gaan trouwen !'' zeg ik . Paul zucht . '' Over leg nou maar met de anderen hoe je dit gaat aanpakken '' zegt hij en hij hangt op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Omg omg hahahahah ben weer thuis jihaaaaa tot qanneer hebben jullie bakantie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Tot maandag ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Ik weet dat je het serieus bedoelt Niall . Maar kom op als wij hem goed opvoeden dan weet ik zeker dat hij geen harten zou breken . Heb ik ooit een hart gebroken ? Nee . Heb jij ooit een hart gebroken ? Nee . Dus come on . We zijn wel als hij het doet of niet' i glimlach. ' tot hoelaat heb je betaald dan kunnen we optijd de spullen pakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb mijn eerste weekje school alweer om.. ;s]

    Jim Horan

    '' Tot 3 uur . En het is nu 2 uur dus inpakken !!!!'' roep ik blij . Als een speer pak ik alles in en geef ik Niall een kus. Ik rij de auto naar de plek en ik leg alles erin . '' WEG UIT DIT RAMP GEBIED '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik ok maar ik hen vier dagen weekend dinsdag van 9 tot half 3. Woensdag van 9 tot half drie donderdag van half 9 tothalf 2 en vrijdag ban 10 tot 3 super xhil hahah love my new school. Mn vriendin moet maandag van hslf 9 tot half 6 hahahaahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    : tpt drie uur maar het is twee yur dus inpakken' ik giechel en al snel is alles ingepakt. Ik hen een tas gevuld voor het half uurtje rijden. ' weg uit diy ramp gebierd: ik begin weer te giexhelenen en til ales in mijn auto. Daarna sms ik lou of ie wolt langskomen om mijn verjaardagg nog te vieren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Na een uurtje met Eleanor op te bank te hebben gezeten kan ik niet langer stilzitten. 'Ik ga Zayn bellen, misschien weet hij meer!' zeg ik, en ik draai Zayn's nummer.


    Dream on, dreamer.

    Jim Horan

    '' Ik rij zoals altijd want als jij rijd is het gewoon eng '' zeg ik met een glimlach. Waarom zijn Louis en Eleanor eigenlijk niet op de verjaardag van Niall geweest ? Weird. Ik keek Niall aan en glimlachte. ik reed bijna een klein meisje aan die zomaar de straat overstak . Ik reed weer verder nadat ik mijn excusses had aangeboden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik