• Hallo allemaal!

    Ik zoek een cover voor mijn nieuwe verhaal: Blythe Er staan nu verschillende gif's en foto's in, maar ik wil toch graag een mooie cover erboven hebben. Hier de beschrijving:

    Blythe Richele is een vijftien jarige leerling op Hogwarts. Ze zit in haar vijfde leerjaar en is ingedeeld bij Slytherin. Ze is echter niet zoals de meeste Slytherins gezien worden. Natuurlijk bezit ze een flinke dosis aan sluwheid en kan haar trots tegenover haar perfecte volbloed familie niet op, maar het is een meisje dat vrienden heeft bij iedere afdeling en eigenlijk geen vlieg kwaad doet. Tenminste dat is wat iedereen, inclusief Blythe zelf, altijd heeft gedacht.

          Als Blythe aan haar vijfde leerjaar begint, vangt ze algauw op hoe Harry Potter ervan overtuigd is dat Voldemort terug is. Er is echter niemand die hem geloofd. Blythe zal dan ook zeker niet degene zijn die hem wel geloofd, ze wil zich namelijk afgezonderd houden van Harry Potter en zijn problemen waar je maar al te snel mee in verstrikt kan raken. Blythe gaat dus niets vermoedend door met haar leven en probeert zoveel mogelijk uit de lessen te halen. Maar Sylver Saunders, Blythe's beste vriendin, komt met spannende verhalen over hoe Harry Potter en zijn vrienden een clubje hebben opgericht om zelf Verweer tegen de zwarte kunsten te geven en noemen dit Dumbledore's army. Sylver en Blythe zijn de enige van Slytherin die hiervan weten en Sylver vindt dan ook dat doorverteld moet worden. Hoewel Blythe het hier niet mee eens is, heeft Sylver zich algauw versproken en komt dit nieuws bij Draco Malfoy uit.

          Voor een enkele tijd lijkt er niets te gebeuren, totdat de twee meisjes benaderd worden door twee vrienden van Malfoy. Ze moeten infiltreren bij Dumbledore's army, omdat zij degene zijn die overal vrienden hebben, en meer informatie doorspelen. Het is niet wat Blythe wilde, maar Sylver weet haar over te halen en samen met een goede vriend, mede Slytherin-er, Valentiné gaan ze infiltreren bij Dumbledore's Army.

          Alles gaat goed en er wordt veel geheime informatie doorgespeeld aan Malfoy en zijn vrienden. De drie vrienden denken dat het niet veel kwaad kan, totdat het vertrouwen zo groot is dat het trio mee mag naar een geheime vergadering van Draco. Vanaf dan worden ze drie steeds meegetrokken in kwade bedoelingen en kunnen ze niet zomaar meer terug. Zonder dat ze het wilden, hebben ze zich tegen Harry Potter gekeerd en staan ze daarmee automatisch aan de kant van Voldemort. Ze verkeren zich in een gevaarlijk spel. Maar The Dark Lord is niet terug, niemand gelooft dat. Of is Harry Potter niet zo'n leugenaar als Blythe altijd dacht dat hij was?




    Welke foto's moeten erop?
    1 - 2 - 3 - achtergrond
    Hoe moeten de foto's komen?
    Het liefste zou ik willen dat de laatste foto de achtergrond werd. Foto drie moet in het midden komen met foto één aan de ene kant en foto twee aan de andere kant van haar, dus dat ze lijnrecht tegenover elkaarkomen te staan.
    Welke tekst moet op de cover?
    Blythe
    Wat moet de sfeer zijn?
    Het liefste een duistere sfeer!

    Alvast heeeeeeeel erg bedankt. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb wat geprobeerd, hopelijk vind je het wat



    He like girls how eat carrots!

    Wil je me waarschuwen als je begint? Ik zie al dat je 'm begonnen bent, laat maar!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 20:30 ]

    Lovina schreef:
    Wil je me waarschuwen als je begint?


    Hij is al begonnen!


    Big girls cry when their hearts are breaking