• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahha nu is eleanor net off ik dacht dan kunnen we met zn alle rpgen das leuk. Hmm helft van mn nagels is er af gevaldn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Enkele minuten later ging mijn telefoon weer. '' Met Zayn'zuchte ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik rij zoals altijd want als jij rijd is het gewoon engik begin te lachen en trek een zak snoep en af en toe voer ik Jim er ook een. Hij rijd bijna een meisje aan maar dat is bijna dus niet aans de hand ik hoopte wel dat Louis zou komen en. Misschien ook de amdere boys maar die vergaten het wel eens en dan voornamelijk Harryy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik het liedje Best Song Ever hoor zet ik de radio kei hard. Ik begin mee te zingen en iedereen die naast ons rijd kijkt ons raar aan . Ik begin te lachen en ik kijk hun net zo raar aan . '' Losers'' mompel ik . Ik ben zo blij dat Niall en ik gaan trouwen en dat we een kindje krijgen . Niemand houd ons tegen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ons liedje komt op de radio en met Jim zing ik mee met de radio. Dat levert veel blikken op maar we negeren het gewon .
    Glimlachend zie ik hoe we aankomen en de zakken snoep had ik al op. Ik schouw alles uit de auto en wacht even tot Jim de sleutel heeft en het huis opn maakt althans de deur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Ik ga Zayn bellen, misschien weet hij meer!' zegt Louis en hij springt op waarna hij Zayn belt. 'Dan ga ik wel even douchen enzo.' zeg ik en ik sta op om vervolgens de badkamer in te lopen waar ik meteen de douche aanzet.

    Vraagje miss ben ik te enthiosiast maar niall smsme of ze kwamen voor zn bday


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik maak de deur open en ik help Niall met alles naar binnen sjouwen . Ik geef hem een kus en ik ruim alles netjes op . '' Home Sweet Home . '' glimlach ik . Ik doe de poort op slot en ik parkeer de auto in onze garage . Ik sluit de deur en ik ga op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    IrishNialler schreef:
    Vraagje miss ben ik te enthiosiast maar niall smsme of ze kwamen voor zn bday

    [Oh, had ik niet gelezen..]

    Niall

    " home sweet home. " glimlach hij al we alles binnen gezegd hebben. " you know what. Ik heb eigenlijk nog niets ban Lou gehoord. Jij gaat eens een lekkere douche of bad nemen en ik ga alles wat opruimen. Ik wil geen tege spraak je moet gewoon even ontspannen" zeg ik dwingend. Ik wou dat hij zich gewoon even ontspande meer niet. Hij had al zoveel voor mij gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " you know what. Ik heb eigenlijk nog niets ban Lou gehoord. Jij gaat eens een lekkere douche of bad nemen en ik ga alles wat opruimen. Ik wil geen tege spraak je moet gewoon even ontspannen" zegt hij . Ik kijk hem met grote ogen aan . '' Ma.. '' verder kwam ik niet want ik liep al naar boven ik liet het bad vol lopen en ik ging erin zitten . Waarom wil hij me opeens in bad hebben ? Stink k ? Hij zei dat ik me moest ontspannen . Weird


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    'Met Zayn,' zuchtte hij.
    'Hey. Heeft Paul jou ook gebeld? Over Jim en Niall? Hij deed vaag... Weet jij meer?' gespannen wachtte ik af totdat Zayn antwoordde.


    Dream on, dreamer.

    Niall

    Ik glimlach als hij toch gaat en ik zie dat hij na denkt. Grijnzend begin alles wat te poetsen en opte ruimen en pak het kleine cadeautje en maak een broodje met kaas en komkommer, wetend dat hij dat lekker vond en maakte een kop van zijn lievelingsthee. Het was een lange rode roos en daar aan zat een armbandje met I Love Niall. Het was alleen geen fan ding maar een zilver met een plaatje met de tekst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Hey. Heeft Paul jou ook gebeld? Over Jim en Niall? Hij deed vaag... Weet jij meer?' vraagt Louis . '' Ja Paul heeft mij ook gebeld . Maar ik ga niet die relatie van Niall en Jim verbreken dat doe ik echt niet. Nee ik weet alleen dat we meer fans verliezen ofzo . Dat denk ik niet want er komen steeds meer bij door de relatie van Jim en Niall . Ze hebben zelfs een Shipname voor hun Jiall ofzo iets '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan .

    Ik stap het bad uit en direct glij ik weg . Ik maak een spagaat en ik kreun even maar daar na sta ik weer recht . Ik poets mijn tanden en spuit wat deo op . Ik trek mijn One Piece aan en ik donder naar beneden '' Niks aan de hand !'' zeg ik voor de zoveelste keer en ik zoek naar Niall . ik zie hem in de keuken . '' Niall wat doe je ? En waarom ging jij niet in bad ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik