• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ze kunnen naar het destival voor niall zn birthday


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ze kunnen naar het destival voor niall zn birthday

    [Ja zou kunnen. Maar jullie zijn al één of twee dagen verder in het verhaal en Lou en El zijn nog steeds pas wakker so..]

    Louis Tomlinson.

    Met een glimlach op mijn gezicht druk ik de tv uit. Zoals altijd weer een happy end!
    'Dus, Ellie, wat nu?' Op dat moment ging de huistelefoon. Hm, wie zou dat nou weer zijn?


    Dream on, dreamer.

    Jim Horan

    '' ik hoef niks Niall '' grinnik ik . '' Ik zit nog een beetje vol van joun sperma '' giechel ik . Ik geef hem een kus en ik loop naar Justin en Selena .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nbiall

    Ik vegin weer te lachen en vrolijk eet ik alles op en trek een zakopen met kikkertjes. Vrolijk kom ik ook de tent uit en snoepmverder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall eet niet zo veel '' grinnik ik . Ik geef hem weer een kus. Selena zit bij Justin op schoot wat er echt heel schattig uitziet. Ik glimlach en ik kijk weer naar de achterkant van het podium


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " niall eetbniet zoveel" mompelt hijen zielig kijk ik hem aan " maar Nialler heeft hnger?" Pruil ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall verbaasd aan .. Hoe kan hij nou honger hebben ? '' Hoe kun jij nou honger hebben na wat er net is gebeurd '' zeg ik . Justin en Selena beginnen te lachen. '' Wij hoeven niet alle details te weten '' grinnikt Selena . Ik begin te glimlachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hoe kun jij nou honger hebben na wat er net is gebeurdWij hoeven niet alle details te weten '' grinnikt Justin." Ikheb gewoon honger" ga ik eigenwijs verder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht en ik pak wat te drinken . '' NIALL JAMES HORAN ! WAAROM LIGT HIER EEN KOFFER MET ALLEMAAL ETEN ?'' schreeuw ik . Ik moet zelf lachen maar ik hou het in


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    NIALL JAMES HORAN ! WAAROM LIGT HIER EEN KOFFER MET ALLEMAAL ETEN " oik begin te blozen en te lachen. " ehm kleding is onnodig zo ik dacht we doen eten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' HIER KUN JE EEN HEEL WEESHUIS MEE VOEREN !'' grinnik ik . Ik loop weer uit de tent met een biertje voor Niall en wat cola voor mezelf. Die koffer was ook niet klein ofzo . Nee Niall doet weer zo'n reis koffer. Kan ik over een paar dagen weer naar de winkel . Het geld groeit toch niet op mijn rug of wel soms ? Ik zucht en ik ga op de schoot van Niall zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    HIER KUN JE EEN HEEL WEESHUIS MEE VOEREN Ik giffel" of een Niall Horan" grijns


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jij bent een eigenwijs mannetje '' zeg ik met een glimlach en ik geef hem een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Anisll

    '' Jij bent een eigenwijs mannetje '' zegt hij en ik gniffel door hem

    Douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan