• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    ik reageer straks wel ^^ (ik probeer een langer stuk te schrijven)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Damon Salvatore
    Als Denise vraagt of ik nog een keer langs kom knik ik "Voor zo'n mooie dame altijd" ik grijns nog even naar haar, waarna ik me omdraai en wegloop. Als ik zie dat ze zich om heeft gedraaid begin ik te rennen, en zodra ik uit het zicht ben zak ik hoestend op de grond neer. Mijn huid doet pijn en mijn ogen tranen, ik kan niet meer normaal ademhalen, ze hebben duidelijk Vervain in het vuur gedaan. "Welke sukkel.." mompel ik hijgend "laat dan ook... meteen merken dat... we vampiers zijn.." Ik ben ver genoeg om geen vervain meer binnen te krijgen maar ik heb genoeg gehad om verzwakt te raken. Vermoeid ga ik op zoek naar een hert of een ander dier; ik heb bloed nodig, en snel.


    And right from that moment, you took my breath away.

    David Marc Mikaelson || Leraar
    Als ik het vuur aangestoken heb en het probeer groot te krijgen zodat het niet te snel uit gaat ruik ik plots een rare geur er door heen.. Het ruikt lekker, daar niet van, maar het is voor mij onbekend. Geen enkel soort hout heeft deze geur.
    Als ik de leerlingen bij elkaar roep is Jennifer degene die het eerste op één van de stronken zit. Met een glimlachje kijk ik haar aan.
    "Dus, heb je er al zin in?" vraag ik haar terwijl ik een worstje boven het vuur houd. Ik heb één zak Marshmallows op een tafeltje staan en een pak met worstjes, als dat op is heb ik nog wel meer in mijn tent staan. Allemaal gebracht met de auto.
    We zouden hier een week blijven, dus ik heb dankzij de auto nog wel genoeg voedsel voor iedereen deze hele week, meer dan genoeg zelfs.


    Michaelson is met Jennifer gaan praten ^^


    Little do you know

    Daniel Hale
    Ik wist nog steeds niet helemaal wat er gebeurt was en mijn hoofd begon te tollen terwijl het bloed uit de wond in mijn hals bleef lopen.
    Ik draaide me opnieuw om van het kamp en liep het bos weer in opzoek naar water. Dat bloed moest weg, het moest gewoon weg.
    Mijn hand hield ik tegen de wond aan terwijl ik me een weg tussen de bomen door baande tot ik een meer zag liggen.
    Ik ging er op mijn knieën voor zitten en legde mijn handen neer in het water zodat het bloed er af zou gaan waarna ik water langs de wonde liet lopen.
    Het beet als een gek en deed echt gigantisch zeer.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Viola frost || Student

    "Ehm.. nee, eh, ja ik zei iets... maar niet tegen jou.." mompelt Denise met een rood hoofd waardoor ik haar weer raar aankijk. "Ik had het tegen mijn klagende geweten" ze kijkt nu beschaamd naar haar handen "Ik had beter kunnen zeggen dat ik niets gezegd had, of niet soms?" gaat ze verder. Hierop complimenteert hij haar en begint ze te blozen, ik grijns eventjes naar Denise toe en stoot haar even aan met mijn elleboog.
    Nadat ik gevraagd had of ik een leraar moest roepen schud hij zijn hoofd en zegt dat hij even moest uitrusten en daarna zij hij iets over dat hij naar andere mensen op zoek zing. "Wat.. De rook van het kampvuur ruikt anders.." zegt Denise opeens en hierdoor merk ik pas dat ze het kampvuur hebben aangestookt, het rook inderdaad wel een beetje vreemd.
    "Gaan jullie maar naar het kampvuur, ik moet mijn vrienden zoeken.. Ik zie jullie hopelijk nog wel eens" Hoor ik damon zeggen en voor ik het weet is hij weg maar daar denk ik niet verder bij na doordat Denise zich naar mij heeft omgedraaid en vraagt of ik eraan kom.
    Ik loop snel naar haar heen om haar niet te laten wachten "we kunnen hem toch niet alleen laten?" zeg ik terwijl ik bezorgd naar achteren kijk, hierna richt ik me weer op Denise "maar jij vind hem wel wat, of niet" zeg ik terwijl ik naar haar glimlach en naar het kampvuur toeloop.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jennifer Amanda Oakley

    "Dus, heb je er al zin in?" hoorde ik de bekende mannelijke stem ,waardoor ik opkeek ,naar Meneer Michaelson. Zijn warme glimlach deed me ook glimlachen en ik knikte dan zachtjes. "Best wel ,het is mijn eerste keer dat ik ga kamperen ,dus hopelijk word het leuk."zeg ik met een glimlachje. Ik probeerde de vreemde gebeurtenissen van vandaag achterwege te laten. Mn. Michaelson hielt een worstje boven het kampvuur ,die een aangename warmte uitstraalde.
    "En u?"vroeg ik hem dan. Hij zag er me wel een avontuurlijk type uit ,ondanks dat hij een leraar is. Ik hoorde een vreemd geluid in de verte het leek net als het gejank van een hond ,maar nog luider en anders. Het haf me weer een onaangename rilling en nu hopen dat niemand spookverhalen ging vertellen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Als ik Larv het meer in heb geholpen spring ik er zelf ook in, dat heeft me een halve dag geduurd voor ik weer eindelijk in het water zit.. Soms voelt het alsof je hier gevangen zit, maar als je eenmaal een lange tijd niet meer in het water hebt gelegen is het echt weer heerlijk.. Ik zwem naar de overkant van het meer, via het water oppervlak.. Al die mensen zullen nu wel bij het kamp zijn dus ik ben veilig. Als ik aan de overkant ben zie ik dat daar ook Vervain groeit.. misschien moet ik het ook maar eten.. dan kunnen die bitches mij niks doen. Ik klim uit het water en ga even op de over liggen, wachten tot mijn staart veranderd in benen. Want als een zeehond over de oever kruipen ziet er niet echt charmant uit of zo..

    Denise Meredith Park || Student
    Viola komt naast me lopen en zegt: "we kunnen hem toch niet alleen laten?" ze werpt een bezorgde blik naar achteren.
    "Hij zag eruit alsof hij het wel alleen aan kon.." zeg ik met een dromerige blik op mijn gezicht.
    "Maar jij vind hem wel wat, of niet?" zegt Viola dan glimlachend tegen me.
    Een rode blos ontstaat voor de zoveelste keer op mijn wangen, waardoor mijn sproeten weer eens verdwijnen in het rood.
    "Eh.." mompel ik waarna ik op mijn lip bijt "Hij is knap.. en zo" ga ik verlegen verder. Mijn vader moest eens weten.. als hij hier was geweest had hij zijn jachtgeweer gepakt en dan was hij achter Damon aan gegaan. Dat doet ie namenlijk altijd, als ik met een jongen ga en die komt dan bij ons thuis doet hij de deur voor hem open met zijn geweer op hem gericht.. als ze zenuwachtig worden, wat ze altijd worden, zijn ze niet goed genoeg voor me. Het 'perfecte' vriendje, volgens hem, moet het lef hebben het geweer aan de kant te duwen en gewoon naar binnen te stappen.. maar zo'n jongen vind je niet zo snel, en die zijn vaan arrogant ook..

    David Marc Michaelson || Leraar
    Jennifer zegt dat ze er al zin in heeft en vervolgt met: 'en u?'
    Ik lach hartelijk "Zeg maar gewoon jij hoor, we zijn niet op school" zeg ik met een vriendelijke glimlach.
    "Maar ja, ik heb er veel zin in. Al mis ik mijn dieren thuis best wel, maar mijn zus zorgt goed voor ze dus het komt wel goed" zeg ik grinnikend "Ik ga wel vaker kamperen, maar nog nooit ben ik in de Ardennen geweest" vervolg ik met een glimlach "Ook heb ik mijn natuur camera bij me, dus mooie foto's maken gaat hier wel lukken"
    Als er dan wolvengejank door het bos klinkt merk ik dat Jennifer het een onaangenaam geluid vind.
    "Rustig maar, het is maar een wolf.. en zo te horen is hij alleen, er antwoord geen andere wolf dus het zal wel goed zijn.. hij is vast alleen op zoek naar zijn familie" zeg ik rustig. Ik geef het vak Geschiedenis op school, maar ondanks dat heb ik een enorm goede kennis als het om de natuur gaat..


    Ik hou niet zo van dubbel postigheid x'D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:58 ]


    Little do you know

    [ ja ja nu ben je lul aishlinn xD domme vis doe dat dan ook niet o.O]

    Daniel Hale
    Elke keer opnieuw liet ik water in mijn handen lopen en elke keer liet ik het langs de pijnlijke open wond lopen terwijl ik mijn kiezen stevig op elkaar duwde.
    Na een tijdje gaf ik het ongeveer op, het bloeden was minder geworden en ik vond het prima zo dus ik keek op. Aan de oever van het meer klom een meisje het water uit.
    Ik keek wat beter, zag ik nou een... een staart?
    "o mijn god.."
    Met grote ogen keek ik toe hoe haar staart langzaam veranderde in twee benen.
    Was ik aan het hallusineren door het bloedverlies of gebeurde dat nou echt?
    Ik voelde me nog altijd licht in mijn hoofd, maar zo erg kon het toch niet zijn?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Terwijl ik wachtte tot mijn staart in benen veranderde hoorde ik plots iets van een eindje verderop. Mijn ogen schoten op zij, daar zat een jongen.. hij had bloed in zijn nek dus het is duidelijk dat hij degene is waar Larv het over had.. Als ik merk dat hij mijn staart gezien heb sta ik geschrokken op.
    "O mijn god" zeg ik zacht, hetzelfde als wat hij zei. Ik zet een stap naar hem toe en kijk vol medeleven naar de wond in zijn nek. Zijn shirt zit vol met bloed en ik weet zeker dat hij niet weet wie het gedaan heeft.. maar als hij niet bij het kampvuur zit krijgt hij ook geen Vervain binnen.. dus ik moet een andere manier zien te vinden. Ik ga naast hem zitten en doe mijn hand voorzichtig in het water, ik wil hem niet afschrikken.. Rustig haal ik mijn hand weer uit het water en breng het naar zijn nek, als ik het water erop laat druppelen hoor ik het een beetje sissen, maar al snel gaat de wond in zijn nek dicht.
    Als zijn wond geheelt is stap ik weer een paar meter achteruit, weg van hem. Ik zie aan zijn blik dat hij vast en zeker denkt dat hij hallucineert of spoken ziet of zo. Ik schud mijn hoofd "Wat je zag was echt" zeg ik zacht, met een zuchtje "Het spijt me dat je dat moest zien.. maar zeg het alsjeblieft niet tegen je vrienden" ga ik zacht verder. Ik ga op mijn knieën in het gras zitten en doe Vervain in mijn flesje water. Ik schud het flesje even goed en het water word wit-achtig.
    Snel neem ik een paar slokken uit het water en probeer geen vies gezicht te trekken, ik moet namenlijk zorgen dat hij het ook drinkt.. maar het is enorm bitter..


    Dit is echt zo'n Scary Movie moment, de mens gilt en het monster gilt ook x'D


    Little do you know

    Jennifer Amanda Oakley

    Hij lachte hartelijk "Zeg maar gewoon jij hoor, we zijn niet op school" zei hij met een glimlach ,waardoor ik ook even glimlach. "Oh ,juist ja, sorry ,ik ben het nogal gewoon."zeg ik met een glimlach rond mijn lippen. Ik was nogal beleefd opgevoed en dat leerde je niet zo gauw af. "Maar ja, ik heb er veel zin in. Al mis ik mijn dieren thuis best wel, maar mijn zus zorgt goed voor ze dus het komt wel goed" zei hij grinnikend "Ik ga wel vaker kamperen, maar nog nooit ben ik in de Ardennen geweest" vervolgde hij dan glimlachend en ik knikte even."Ook heb ik mijn natuur camera bij me, dus mooie foto's maken gaat hier wel lukken" zei hij dan en ik knikte. Vanuit de geschiedenis lessen ,weet ik dat hij mooie foto's kon maken ,vaak toonde hij dan fotoreportages van de gebieden ,waar hij al eens geweest was. Toen hij merkte dat het geluid me een onaangenaam gevoel maakte probeerde hij me wat te kalmeren.
    "Rustig maar, het is maar een wolf.. en zo te horen is hij alleen, er antwoord geen andere wolf dus het zal wel goed zijn.. hij is vast alleen op zoek naar zijn familie" ik knikte even. "Ik wist niet dat er wolven zaten in de Ardennen."mompelde ik zachtjes. Die beesten ,vond je niet zo gauw. Ik beet even zachtjes op mijn lip. "Hopelijk worden de volgende dagen niet zo zorgwekkend."mompel ik zacht. "Die mensen ,die boom die ons bijna verpletterde ,dat meisje die om water kwam vragen."zucht ik zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Hale
    Het meisje leek me door te hebben en ze staat op waarna ze mijn woorden herhaald. Ze stapt naar me toe en kijkt naar de wond, ze me niet dat jij ook gaat bijten?
    Het meisje gaat naast me zit en steekt haar hand in het water waarna ze hem er uit haalt. Zodra ze hem naar mijn nek beweegt deins ik een klein stukje weg maar al snel merk ik dat ze niks doet op een raar sissend geluid vannuit MIJN NEK!
    Ik leg direct mijn hand op de wonde en voel dat er niks meer zit, geen wond meer, het is weg.
    Het meisje staat opnieuw op en loopt wat naar achter "Wat je zag was echt. Het spijt me dat je dat moest zien.. maar zeg het alsjeblieft niet tegen je vrienden" en ze laat zich weer in het gras zakken waarna ze iets in een flesje doet en het opdrinkt.
    "Hoe kun je van mij vragen dit geheim te houden. Ik weet niet meer wat er vanmiddag gebeurt is, er zitten gaten in mijn geheugen, ik heb of had een bijtwond, vervolgens zie ik een meisje met een Staart dat ook nog eens mijn wond geneest..?"
    En ik schud ongelovig mijn hoofd.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Oké, nogmaals, wie wil met Athene praten c:?]


    That is a perfect copy of reality.

    kan met stefan? door ashlinn is zijn voer er vandoor gegaan dus die is pissed xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    kan met stefan? door ashlinn is zijn voer er vandoor gegaan dus die is pissed xD

    Maar Athene en Stefan zijn niet de beste vrienden, straks wordt ie nog meer pissed ;c. Ach weetje, Athene gaat Stefan nog meer irriteren c:


    That is a perfect copy of reality.

    dat bedoel ik xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign