• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Mooi hé?" zei hij ,waardoor ik hem even aankijk. Er stond een glimlach op zijn gezicht en hij keek naar de sterren ,iets wat dan ook maar doe. "Ja heel erg mooi."zei ik glimlachend."Kijk, de grote beer" zei hij dan wijzend ,naar een aantal sterren ,die in een soort van 'pan' formatie staan.
    "Ik ken bijna ieder sterrenbeeld" zei Mn. Michaelson dan met een trotse glimlach ,waardoor ik ook even glimlach. "Wauw."zei ik dan met een glimlachje . Ik wist er niet veel vanaf ,maar ik vond sterren ,wel erg bijzonder. Toen ik klein was werd me altijd verteld dat als mensen heengingen ,ze in een ster veranderden.

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Graag gedaan hoor." zei ze glimlachend ,waardoor ik ook even kort glimlach.Ze hief nonchalant haar hoofd op en ik zag hoe mijn beetmerken ,langzaamaan heelden. . "Ik hoorde dat er mensen in het bos zijn." zei ze ,het woord "mensen" verafschuwend. "Knap trouwens, dat je ze nog niet hebt gebeten." zei ze dan en ik beet even op mijn lip. "Nou er brak een ruzie uit tussen Katherine en een meerman ,ander gingen we vast met z'n allen ,er op afgegaan zijn. Ik wilde me er niet echt mee bemoeien en dan ben ik naar jou gegaan."legde ik schouderophalend uit. "Maar als je wil ,kunnen we nu eens een kijkje gaan nemen."stelde ik dan voor met een glimlachje.

    (Sorry ,korte stukjes ^^' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Monticia schreef:
    Mohammed Omar Idrissi

    Ik neem nog een paar slokken van het water in mijn hand en kijk naar de sterren. Het was pas de eerste dag en er was nu al een hoop gebeurd. Er waren blijkbaar andere in het bos, dingen vallen zonder reden om.. Mijn blik valt op Avah die alleen bij haar tent zit en ik sta op. Ik loop naar haar toe en plof naast haar. 'En, hoe gaat het met Avah?' glimlach ik. 'niet geplet door een boom?' grap ik en ik leun naar achter. Ik neem nog een paar slokken en kijk haar aan.


    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik keek even naar de rest die nogal moeite had met de tenten opzetten. Helpen ging ik niet. Moesten ze lekker zelf weten hun zouden op de grond slapen als het donker werd daar hoefte ik geen deel van uit te maken. Ik haalde mijn schouders op toen er een meisje kwam die een boom omstootte. Ik vond het eerder komisch hoe de andere reageerde dan het miejse. En, hoe gaat het met Avah?' Ik liet mijn ogen even glijden naar de jongen links van me. Ik draaide even onopvallend met mijn ogen toen ik Mohammed zag. 'niet geplet door een boom?' Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan. Ik vond het niet echt grappig wat hij zij want als ik werkelijk geplet was door die boom zou dat meisje waarschijnlijk met haar gezicht in de modder belanden. ''Nee jij'' Ik keek Mohammed even aan. ''Ik wil in het bos'' mompel ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    David Marc Michaelson || Leraar
    Ze stemt in met het idee dat de Sterren mooi zijn en als ik zeg dat ik bijna ieder sterrenbeeld ken is haar reactie 'wauw'. Ik weet niet of dit naar mij is of naar de sterren, maar ach..
    "Wist je dat sterren eigenlijk ook geboren worden?" zeg ik met een glimlach "Dat kun je zien met een heel goede telescoop" vervolg ik vrolijk "Ik heb er een keer een foto van genomen, die staat nogsteeds op mijn camera"
    "De geboorte van een ster is gewoon een kleurige stofwolk die langzaam samen trekt tot het een lichtpuntje is in de hemel.. men zegt dat als er iemand dood gaat er een nieuwe ster geboren word.. eigenlijk een best mooi idee" leg ik uit met een blik op de sterren. De geboorte van een ster is hetgeen wat ik het meest wonderbaarlijke vind aan de sterrenhemel..


    Camille is a blood whore x'D
    En als Finn daarheen gaat brand zijn huid door de Vervain rook c:
    Lovely.. x'D


    Little do you know

    Mohammed "Mo" Omar Idrissi

    Ze keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan waardoor er even een brede grijns op mijn gezicht verschijnt. ''Nee jij'' zei ze en ik schud mijn hoofd. 'Net niet.' zeg ik. Ik kijk even omhoog en dan naar de sterren. Ze waren goed te zien vanaf hier. Het was een open gedeelte, en de lucht was helder. ''Ik wil in het bos'' mompelt Avah opeens en ik kijk haar weer aan. 'Dan gaan we toch.' grijns ik. 'Ik wil wel eens zien wat voor "gevaren" hier rond lopen.' vervolg ik nonchalant. En Michealson is toch te druk om het op te merken.' mompel ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Wist je dat sterren eigenlijk ook geboren worden?" vroeg hij me dan met een glimlachje en ik schudde mijn hoofd dan."Dat kun je zien met een heel goede telescoop" vervolgde hij dan vrolijk ,waarna hij verder ging met uitleggen. "Ik heb er een keer een foto van genomen, die staat nogsteeds op mijn camera"
    zei hij en ik glimlachte even."De geboorte van een ster is gewoon een kleurige stofwolk die langzaam samen trekt tot het een lichtpuntje is in de hemel.. men zegt dat als er iemand dood gaat er een nieuwe ster geboren word.. eigenlijk een best mooi idee" legde hij dan uit en ik knikte even. "Inderdaad ,mijn moeder vertelde me ,toen ik jong was ,dat mijn oma een ster was geworden en dat al je dierbaren ,die je verloren hebt ,nu aan de sterrenhemel staan."zei ik met een glimlachje. "Telkens als ik me dan alleen voelde ,staarde ik naar de sterren en begon te vertellen aan mijn oma wat ik die dag gedaan had."vervolg ik dan met een glimlachje.

    (Hehe Finns eerste ontmoeting met vervain :'3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Zijn bekende grijns kwam weer tevoorschijn. Die grijns zal altijd op zijn gezicht als hij weer een briljant had in de klas. ''Je hebt een briljant idee'' grijns ik. Ik zag zijn ogen dwalen naar de sterren waardoor mijn hoofd automatisch meeging. ''Ze zijn mooi hé'' fluister ik. Ik wende mijn gezicht weer af van de sterren. Het lied me alleen maar dromen en mijn gedachten werden er niet goed van. Het liet me denken aan de liefde die ik nooit heb gehad van mijn ouders of van een jongen. Ik grijns even richting Mohammand en pak zijn hand vast. ''Zachtjes'' grijns ik waarna ik hem optrek en stappen zet richting het bos. Ik hoopte vurig dat Michaealson het niet op zou merken anders waren we dood. Ik keek even naar achter toen ik de bladen hoorde kraken onder mijn voeten en schoot achter een boom en duwde Mohammed omlaag zodat niemand hem zou zien.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Larvior phoenix//meerman

    Echt Larv, als je blijvend blind bent.. dan voer ik haar Vervain in haar slaap" snauwde Aishlinn woedend. Ik draaide me hoofd van de jongen die Daniel heette. 'Ik doe niks hoor en vluchten kan nu ook aangezien ik je niet meer kan zien," zei ik en liep richting ergend, maar hoorde een harde plons. Shit ben het water in beland.


    Vampire + Servant = Servamp

    ik ga zo bbq bij de buurtjes dus als het goed is heb ik daar nog wifi van thuis en kan ik soms ff op de mobiel :D

    Daniel Hale
    "Echt Larv, als je blijvend blind bent.. dan voer ik haar Vervain in haar slaap" begon het meisje te snauwen naar de meerman waarna ze mij weer aankeek.
    "Aishlinn, dat is mijn naam". Maar weet je, je bent knap, maar tot nu toe niet heel aardig geweest. Eigenlijk heb je alleen nog maar menselijk gedaan en aangezien je ook menselijk bent vind ik het niet erg"
    Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Visstik.. "Dat jij menselijk niet aardig vind is niet mijn probleem, ik word aangevallen in het bos vervolgens zie ik mensen die half vis zijn... en dan genees je mijn wonden, wat verwacht je dat dat allemaal zo verwerkt is en dat ik je om je nek spring?"
    De jongen draait zijn hoofd naar me toe 'Ik doe niks hoor en vluchten kan nu ook aangezien ik je niet meer kan zien."
    "Als je me niet ziet zal vluchten niet echt nodig zijn denk ik... Kun jij niet iets voor hem doen?" en ik keek naar Aishlinn, ze had immers mijn wond ook genezen.
    de jongen liep richting het water en met een plons viel hij er in, of dat de bedoeling was was voor mij enkel de vraag...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    -Ik heb iets gemist. Wat is vervain precies?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ een plant die in het bos groeit, vervain verzwakt vampiers het is een soort gif, als ze het aanraken verbrand het ze en als ze het binnen krijgen 'stikken' ze een soort van erin. als mensen het dragen of binnen hebben kunnen ze ook niet 'gedwongne' worden door een vampier,
    ik geloof dat ik het zo vertaald heb:D]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mohammed "Mo" Omar Idrissi

    ''Je hebt een briljant idee'' grijnst ze en ik haal mijn schouders op. 'Maybe.' grinnik ik. Ze grijnst naar me en pakt mijn hand. ''Zachtjes'' grijnst ze en ze trekt me omhoog. Vervolgens lopen we naar het bos, en ze trekt me bijna meteen achter een boom als er wat bladeren kraken. Ik kijk voorzichtig langs de boom en haal opgelucht adem als ze het niet opmerken. 'Snel.' zeg ik en pak haar hand weer. Ik loop snel door en het kamp verdwijnt langzaam maar zeker achter de bomen. 'Nou, enig idee waar je heen wilt?' lach ik en kijk op als ik het gejank van een wolf hoor. 'Die zijn er ook nog, gezellig.' lach ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Welke dier(en) voor Mo en Avah?]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Raccoon kan Michael wel laten ontsnappen x'D
    en naar Mo en Avah laten gaan :'D
    Maar Aish is zo dom geweest niet aan Wolfsbane te denken dus ik hoop voor ze dat ze in een hoop Wolfsbane staan x'D

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Nou, aangezien ik je leven heb gered verwacht ik op zijn minst wel een bedankje" zeg ik rustig "Maar zelfs dat kunnen mensen niet, je kan ze volgens mij beter dood laten bloeden en ze je vervolgens de huid vol laten schelden omdat je ze niet helpt, terwijl als je ze wel helpt ze je niet eens bedanken" zeg ik verontwaardigt. Het is wel waar.. Daniel heeft nog niet één keer dankje tegen me gezegd. Als iemand mijn leven zou redden zou ik diegene echt om de nek springen en duizend maal dankje zeggen.. maar een mens is niet zo..
    "Daarbij, ik ben geen halve vis. Ik ben een Meermin. Hoor je me? Een Meermin" snauw ik vervolgens nog naar hem. Ik kan er echt niet tegen als mensen me een vis noemen.. ik heb toch echt ook benen. Respectloze mormels..

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Inderdaad ,mijn moeder vertelde me ,toen ik jong was ,dat mijn oma een ster was geworden en dat al je dierbaren ,die je verloren hebt ,nu aan de sterrenhemel staan. Telkens als ik me dan alleen voelde ,staarde ik naar de sterren en begon te vertellen aan mijn oma wat ik die dag gedaan had." zegt ze glimlachend.
    "Ik ging na de dood van mijn ouders altijd met mijn zusje midden in het weiland liggen dat tegenover mijn huis ligt en zo praatten we altijd tegen ze.. Want de avond dat ze zijn overleden keek ik met mijn sterrenkijker naar boven, en gek genoeg waren er twee nieuwe geboortes van sterren" zeg ik glimlachend "Noem het puur toeval, maar mijn zusje was nog jong dus ze geloofde er heilig in dat het onze ouders waren.. ik weet het niet, dat is niet iets wat de wetenschap kan bewijzen.. maar het liefst geloof ik dat mijn ouders daar boven staan, dan zien ze nogaltijd de hele wereld.." zeg ik met een waterig glimlachje.


    Little do you know

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik voelde dat Mohammed me weer naar boventrok. Waarschijnlijk een teken dat niemand ons had gezien of gehoord. 'Snel.' hij trekt me een stuk het bos in. ''Als die zogenaamde wezens komen ren ik wel terug'' grinnik. Ik geloofde niet echt in die wezens. Die boom had ze vast al een stuk gebroken. Ik voelde even in mijn zak. Ik had een voorraad kauwgum meegenomen voor de zekerheid. Ik wist namelijk echt niet hoe ik mijn tanden moest poetsen. Ik stopte er eentje in mijn mond. ''Moet je ook'' mompel ik kauwend. Ik wacht niet op een antwoord en duw de kauwgum in zijn andere hand. ''Ik heb nu pas door dat ik je hand nog steeds vast heb'' grinnikend haal ik mijn hand uit zijn hand en loop verder. ''Ik wil even naar de waterkant'' fluister ik. Ik loop verder. De waterkant zou ik wel snel vinden als ik gewoon rechtdoor liep. ''Kom'' fluister ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mohammed "Mo" Omar Idrissi

    ''Als die zogenaamde wezens komen ren ik wel terug'' grinnikt ze en ik lach even. 'Hoezo? Ik bescherm je wel hoor.' grijns ik en geef haar een snelle knipoog. Ik kijk toe hoe ze kauwgom uit haar zak haalt en er ook een aan mij geeft. 'Oeh kauwgum.' grijns ik en stop het in mijn mond. 'Ik heb nu pas door dat ik je hand nog steeds vast heb'' zegt ze opeens en ik kijk naar onze handen die zich van elkaar verwijderen. 'Ach ja.' lach ik. ''Ik wil even naar de waterkant. Kom'' fluistert ze en ik knik terwijl ik achter haar aanloop. 'Waarom fluister je? Er is hier niks.' lach ik zachtjes.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable