• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Als je me niet gemogen had was je hier vast niet gebleven..?" zegt de jongen dan.
    Ik grinnik zacht en leg mijn hand op zijn schouder "Ik hou wel van een beetje gezelschap, maar ik ben niet zo als jullie mensen. Ik praat met iedereen die me amuseert. En jij amuseert me ook" zeg ik grinnikend "Maar jij amuseert me op een positiefe manier, dat zowieso" ga ik glimlachend verder "Wat is je naam eigenlijk? Ik ben nieuwsgierig" vraag ik hem dan met een scheve grijns.
    Als Larvior dan zegt dat hij wat wazig ziet kijk ik hem vragend aan..
    "Hoe..?" vraag ik zacht "Dat kan toch niet? Kun je het niet helen met water? Larv, je kan niet blind worden!" roep ik geschrokken uit.

    David Marc Michaelson || Leraar
    Ze zegt dat ze die vieze droge koekjes ook niet bepaald lekker vind, maar dat ze het doet voor haar lijn. Dat is het moment dat ik haar geschokt aan kijk.
    "Wacht, wat?" vraag ik haar "Je bent echt niet dik hoor" zeg ik lachend. Dit soort meiden heb ik vaak genoeg gezien, een prachtig figuur en dan nog willen afvallen.. vreselijk gewoon.
    "Ga me nu niet zeggen dat je jezelf te dik vind of zo?" vragend kijk ik haar aan, als ze dat zegt verklaar ik haar echt voor gek! Ze is dan misschien een leerling, maar ze is knap als je het mij vraagt. Het is toch niet illegaal om je leerlingen knap te vinden? Ze is niet minderjarig dus niemand zou er on tevreden mee moeten zijn dat ik haar knap vind. Haar ouders zullen er misschien niet tevreden mee zijn, maar die zijn niet mee toch? En daarbij, ze zal het zelf waarschijnlijk nooit te weten komen aangezien ik niet van plan ben haar te zeggen dat ze er aantrekkelijk uit ziet. Wat zal ze wel niet van me denken?


    Little do you know

    ik reageer hier morgen weeer als ik terug op me lapske zit


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Hij keek me geschrokken aan ,waardoor ik hem vragend aankijk."Wacht, wat?" vroeg hij "Je bent echt niet dik hoor" zei hij dan lachend en ik schudde glimlachend mijn hoofd. "Ga me nu niet zeggen dat je jezelf te dik vind of zo?" vragend keek hij me aan en ik keek hem even aan. "Jawel ,ik vind mezelf ,te mollig ,,ik bedoel kijk naar mijn billen ."mompel ik zacht. Dik zou ik me ook weer niet noemen ,maar ik verachte echt mijn benen. "Het is niet dat ik me ga uithongeren hoor ,daarvoor hou ik teveel van eten."grinnik ik dan ,om hem niet bezorgd te maken. Ik haalde een hand door mijn haar en keek hem dan even aan. "Waar blijven de anderen nou?"vroeg ik dan lachend ,aangezien we de enigen waren aan het kampvuur.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Larvior Phoenix
    Wat is je naam eigenlijk? Ik ben nieuwsgierig,' hoorde ik de stem voor me tegen iemand zeggen. Dan bewoog ze weer naar me toe.
    "Hoe..?" vraag Aislinn zacht "Dat kan toch niet? Kun je het niet helen met water? Larv, je kan niet blind worden!" riep ze geschrokken uit. 'Ik ben zelfs helemaal het water in gegaan, om te kijken of het lukt, maar niets helpt,' zei ik teleurgesteld. 'Het is dat ik voor de wond, nog eens gebeten ben en tegen een boom ben beland. Dus het kan zijn dat ik mijn hoofd gestoten heb en nu het moet doen op mijn instinkt.' Ik keek van haar vandaan, opzoek naar de andere wazige vlek. 'Maar genoeg over mij, nu hem,' zei ik en wees langs Daniel naar wat voor mij de donkere vlek moest zijn.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 8:41 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Jawel, ik vind mezelf te mollig.. ik bedoel kijk naar mijn billen" zegt ze mompelend "Het is niet dat ik me ga uithongeren hoor ,daarvoor hou ik teveel van eten."
    "Ik vind je billen best oké hoor" zeg ik grinnikend tegen haar, oké ik zeg nu iets wat eigenlijk niet kan als leraar.. maar ik ben gewoon te spontaan om mijn mond dicht te houden over zulke dingen..
    Als ze lachend vraagt waar de anderen blijven haal ik mijn schouders op "Weet niet, die hebben geen zin in gezelligheid denk ik" zeg ik grinnikend waarna ik mijn schouders op haal, ze mogen van mij best weg blijven.. maar dat zeg ik maar niet, dat gaat echt te raar worden voor haar. Ik complimenteerde haar net al alsof ik een leerling ben, als ik nog ga zeggen dat de rest van mij mogen wegblijven gaat het wel heel raar voor haar worden..


    Aishlinn komt weer als Nathalie gereageert heeft mat Daniel c:


    Little do you know

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Ik vind je billen best oké hoor" zei hij grinnikend en ik keek hem even licht verbaasd aan ,maar glimlach dan. "Dank je ,maar iedereen zijn eigen mening hé?"zei ik met een grinnikje en lichte blosjes op mijn wangen ,gelukkig dat het donker is ,zodat het niet echt opvalt .
    Op mijn vraag waar de anderen bleven haalde hij zijn schouders op."Weet niet, die hebben geen zin in gezelligheid denk ik" zei hij grinnikend en daarna haalde hij weer zijn schouders op. "Hmm ,ja meer gezelligheid voor ons dan."zeg ik met een grinnikje. Ik keek even naar de sterrenhemel ,de maan stond op zijn hoogst en de sterren fonkelden heel erg ,ook viel het me op dat het vollemaan was. Eigenlijk was dit best romantisch als je het op een andere manier bekijkt. Warm ,kamvuurtje ,mooi uitzicht en leuk gezelschap -ik haf wel toe dat Mn.Michaelson best knap was- Maar goed...Ik keek even naar mijn arm tatoeage en ,daarna wee naar het vuur.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Hale
    Het meisje legt haar hand op mijn schouder, "ik hou wel van een beetje gezelschap, maar ik ben niet zo als jullie mensen. Ik praat met iedereen die me amuseert. En jij amuseert me ook Maar jij amuseert me op een positiefe manier, dat zowiesoWat is je naam eigenlijk? Ik ben nieuwsgierig" vroeg zei het meisje "Daniel, mijn naam is Daniel " gaf ik als antwoord waarna ze zich terug draaide naar de jongen. "Hoe..? Dat kan toch niet? Kun je het niet helen met water? Larv, je kan niet blind worden!"
    'Ik ben zelfs helemaal het water in gegaan, om te kijken of het lukt, maar niets helpt. Het is dat ik voor de wond, nog eens gebeten ben en tegen een boom ben beland. Dus het kan zijn dat ik mijn hoofd gestoten heb en nu het moet doen op mijn instinkt.' eb de jongen keek naar mij en wees me aan 'Maar genoeg over mij, nu hem,'
    O god, wat was er met mij?
    Weet niet, Larvy is niet zo gemeen tegen de mensen die ik mag. Nu moet jij maar zorgen dat ik je mag" De woorden spookten opnieuw door mijn hoofd, straks mocht ze me niet, ze kende me net en ik amuseerde haar. Maar dat betekende niet dat ze me mocht. Toch? En ik zet een paar passen achteruit.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raccoon schreef:
    Finnian Thomas Sheeran

    Katherine en de rest had me blijkbaar niet opgemerkt ,dus stond ik daar maar een beetje. Larvoir ,kwam naar ons toegelopen en Katherine maakte meteen al een bedreiging tegen hem. Ik had volgens mij echt iets gemist. Ik keek hem wat moeilijk aan. Ik wilde mij er niet echt in mengen ,dus glipte ik ongezien weg . Zuchtend keek ik rond en keek ik ook even naar het kamp ,ik had zo'n zin ,om het brandend gevoel in mijn keel ,weg te spoelen met bloed.
    Ik liep wat rond en zag dan de blonde bekende haren van Camille ,ik liep vrolijk naar haar toe.
    "Hey! Dat is een tijdje geleden."glimlach ik naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Camille Hekate Regana.
    Ik liep rond in het bos, en streek af en toe over een verdorde boom om deze weer tot bloei te krijgen. Ik had gehoord dat er mensen in het bos waren, en ik verafschuwde de humani, in tegenstelling tot mijn moeder. Daarom zocht ik afleiding. "Hey, dat is een tijdje geleden." Ik draaide me glimlachend om, en ik zag het vrolijke gelaat van Finnian. "Hey, Finn." glimlache ik. Ik zag de hongerige blik in zijn ogen, en een geamuseerde blik stond op mijn gezicht. "Al een tijdje droog, niet?" vroeg ik. Ik haalde mijn hand door mijn haar, waardoor ik mijn nek onthulde. Ik hield mijn hand achter mijn rug en maakte daar een ingewikkelde beweging met mijn hand, een simpele aantrekkingsspreuk. "Zeg, Finn, als je me niet helemaal leegzuigt mag je best wat van mijn bloed drinken. Ik ben in principe een gewone humani, maar dan superieur." In tegenstelling tot de meesten vond ik een vampierenbeet uitermate heerlijk voelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Dank je ,maar iedereen zijn eigen mening hé?" zegt ze, ze leek eerst nogal verbaasd maar dan glimlachte ze.
    "Hmm ,ja meer gezelligheid voor ons dan." zegt ze als ik zeg dat ze geen zin in gezelligheid hebben. Ik grinnik zacht en knik. Als ik merkdat ze omhoog naar de sterren kijkt kijk ik ook "Mooi hé?" zeg ik met een glimlach zonder mijn blik af te wenden "Kijk, de grote beer" zeg ik waarna ik naar de zeven sterren die in 'steelpan' formatie staan wijs.
    "Ik ken bijna ieder sterrenbeeld" zeg ik dan met een trotse glimlach. Trots als een kind ben ik om al mijn kennis over de sterren en de geschiedenis.. ik heb geen boeken nodig om over de geschiedenis of de sterren te vertellen..

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Larvior verteld over wat er met hem gebeurd is, niet alleen die wond.. maar die bitch had hem ook tegen een boom geknald..
    "Echt Larv, als je blijvend blind bent.. dan voer ik haar Vervain in haar slaap" snauw ik woedend.
    De jongen had zich voorgesteld als Daniel, nu werd het wel tijd dat hij mijn naam wist. Met een speelse glimlach rond mijn lippen kijk ik hem aan.
    "Aishlinn, dat is mijn naam" zeg ik tegen hem "Maar weet je, je bent knap, maar tot nu toe niet heel aardig geweest. Eigenlijk heb je alleen nog maar menselijk gedaan" vervolg ik glimlachend "en aangezien je ook menselijk bent vind ik het niet erg" eindig ik met een brede, lieve glimlach.


    Ik wil mijn haar verfen :c
    Weet iemand waar ik gekleurde verf kan kopen? zeg maar paars, blauw & roze kleuren?


    Little do you know

    [Iemand die Kath of Mo wil meeten? -ik heb zin om een nieuw personage te maken D:-]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Finnian Thomas Sheeran

    "Hey, Finn." glimlachte ze en keek me met een geamuseerde blik aan. "Al een tijdje droog, niet?" vroeg ze dan en hing met een hand door haar lokken ,waardoor ze haar nek wat onthulde. Ik beet even op mijn lip maar knikte dan wel uiteindelijk. Een soort van aantrekkingskrach ,zorgde ervoor dat ik graag in haar nek wilde bijten. Iets wat ik alleen maar had bij haar. Alsof ze me betoverde om haar te willen bijten. "Zeg, Finn, als je me niet helemaal leegzuigt mag je best wat van mijn bloed drinken. Ik ben in principe een gewone humani, maar dan superieur." zei ze dan en ik grijnsde even ,waarna ik naar haar toeging. "Heel graag zelfs." zei ik met een glimlach ,ik sloeg mijn armen om haar middel ,en zette mijn tanden dan in haar nek ,om vervolgens haar zoete bloed te drinken tot mijn hongergevoel gestild was. Daarna haal ik mijn tanden uit haar nek en lik het uit sijpelende bloed uit de wondes op en liet haar daarna los. "Bedankt ,ik stierf bijna van de honger."zeg ik met een grinnik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Camille Hekate Regana.
    Hij grijnsde breed, en kwam op me af gelopen. "Heel graag zelfs." glimlachte hij. Ik voelde zijn armen om mijn middel, en ik hield mijn hoofd wat opzij. Algauw voelde ik zijn tanden in mijn nek, en een genietende zucht verliet mijn lippen. Na even gedronken te hebben likte hij het laatste bloed nog uit de wond, en maakte zich toen los. "Bedankt, ik stierf bijna van de honger." Een grinnik verliet zijn mond. "Graag gedaan hoor." Glimlachte ik. Nonchalant hief ik mijn hoofd op, terwijl ik tegelijkertijd de wond heelde. "Ik hoorde dat er mensen in het bos zijn." Ik sprak het woord 'mensen' verafschuwd uit. Ik keek hem aan, en besefte dat het een hele prestatie voor hem was dat hij nog geen van hen had gebeten. "Knap trouwens, dat je ze nog niet hebt gebeten."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Monticia schreef:
    [Iemand die Kath of Mo wil meeten? -ik heb zin om een nieuw personage te maken D:-]
    [Me me me]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mohammed Omar Idrissi

    Ik neem nog een paar slokken van het water in mijn hand en kijk naar de sterren. Het was pas de eerste dag en er was nu al een hoop gebeurd. Er waren blijkbaar andere in het bos, dingen vallen zonder reden om.. Mijn blik valt op Avah die alleen bij haar tent zit en ik sta op. Ik loop naar haar toe en plof naast haar. 'En, hoe gaat het met Avah?' glimlach ik. 'niet geplet door een boom?' grap ik en ik leun naar achter. Ik neem nog een paar slokken en kijk haar aan.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable