• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Als niemand hier uit komt heeft jou geheim ook geen bedreiging, en als we hier vast zitten zal de rest er hoe dan ook achter komen. En hoe moet ik al dat bloed gaan verklaren? Ik kan moeilijk zeggen ja he het was een... Laat maar..."
    "Ik heb niet graag dat mensen doodsbang van me zijn alleen maar omdat ik een Meermin ben" zeg ik zuchtend "En daarbij, jullie kunnen hier niet weg dus ik denk niet dat jullie het leuk vinden om op gejaagd worden door vampiers en heksen" vervolg ik hoofdschuddend.
    "Wil je dan niet veilig zijn?" vraag ik hem. Ik rijk het flesje naar hem uit. Het zou me niet verbazen als hij nee zegt, mensen zijn nu eenmaal zo zielig en dom om niet te vertrouwen.. maar ach..
    Als ik de jongen dan beter bekijk valt het me op dat hij toch best knap is.. door die gedachtes onstaat er een glimlach rond mijn lippen.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Hopelijk worden de volgende dagen niet zo zorgwekkend. Die mensen, die boom die ons bijna verpletterde, dat meisje die om water kwam vragen." zegt ze dan.
    "Ja.. dit is een vreemd bos.." mompel ik zuchtend "Ik weet niet of ik hier wel een week wil blijven, maar ik ga morgen even de omgeving bekijken" vervolg ik dan "Als ik iets vreemds tegen kom of iets dat ik niet vertrouw dan gaan we er meteen vandoor" zeg ik dan.
    Ik haal mijn worstje uit het vuur en houd het voor Jennifer "Ook?" vraag ik haar met een grinnik


    CEDRIC DIGGORY op Tv c:
    Lol, sorry ik kan zijn echte naam even vinden en ik ga hem echt NIET Edward noemen..
    To me he's Cedric c:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Als niemand hier uit komt heeft jou geheim ook geen bedreiging, en als we hier vast zitten zal de rest er hoe dan ook achter komen. En hoe moet ik al dat bloed gaan verklaren? Ik kan moeilijk zeggen ja he het was een... Laat maar..."
    "Ik heb niet graag dat mensen doodsbang van me zijn alleen maar omdat ik een Meermin ben" zeg ik zuchtend "En daarbij, jullie kunnen hier niet weg dus ik denk niet dat jullie het leuk vinden om op gejaagd worden door vampiers en heksen" vervolg ik hoofdschuddend.
    "Wil je dan niet veilig zijn?" vraag ik hem. Ik rijk het flesje naar hem uit. Het zou me niet verbazen als hij nee zegt, mensen zijn nu eenmaal zo zielig en dom om niet te vertrouwen.. maar ach..
    Als ik de jongen dan beter bekijk valt het me op dat hij toch best knap is.. door die gedachtes onstaat er een glimlach rond mijn lippen.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Hopelijk worden de volgende dagen niet zo zorgwekkend. Die mensen, die boom die ons bijna verpletterde, dat meisje die om water kwam vragen." zegt ze dan.
    "Ja.. dit is een vreemd bos.." mompel ik zuchtend "Ik weet niet of ik hier wel een week wil blijven, maar ik ga morgen even de omgeving bekijken" vervolg ik dan "Als ik iets vreemds tegen kom of iets dat ik niet vertrouw dan gaan we er meteen vandoor" zeg ik dan.
    Ik haal mijn worstje uit het vuur en houd het voor Jennifer "Ook?" vraag ik haar met een grinnik

    CEDRIC DIGGORY op Tv c:
    Lol, sorry ik kan zijn echte naam even vinden en ik ga hem echt NIET Edward noemen..
    To me he's Cedric c:


    (Bedoel je Robert Pattinson :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jennifer Amanda Oakley|| Student

    "Ja.. dit is een vreemd bos.."mompelde hij zuchtend en ik knikte kort en keek dan weer naar het lichtgevende vuur. "Ik weet niet of ik hier wel een week wil blijven, maar ik ga morgen even de omgeving bekijken" vervolgde hij "Als ik iets vreemds tegen kom of iets dat ik niet vertrouw dan gaan we er meteen vandoor" zei hij dan tenslotte. "Je moet dan wel voorzichtig zijn hé,want we willen onze geliefde leraar niet kwijt."zeg ik met een grinnikje. Je weet maar nooit ,ik had wel vaker dingen gehoord op het nieuws over mensen die vermist werden ,of dood teruggevonden werden in beboste gebieden. Ergens zij ik het voor de grap tegen hem ,want ik weet heus wel dat hij slim genoeg is om niet te verdwalen ,maar toch...Mn.Michaelson haalde zijn eten uit het vuur en hield het voor me.
    "Ook?" vroeg hij met een grinnik en ik schudde mijn hoofd. "Nee ,dank je . Momenteel heb ik echt geen trek."zeg ik met een vriendelijk glimlachje Ik keek hem even in zijn mooie grijze ogen aan ,maar wende mijn blik dan af en keek even rond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    tuurlijk is die knap het is TOMMYY ;D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Larvior Phoenix
    Ik had soms het gevoel alsof ik alles wazig zag. De pijn van de wond, was alleen nog maar een brandend effect. toen ik het water in kwam.
    Ik voelde de staart weer terug komen en zwiepte er een aantal keer mee. Het voelde weer zoals toen. Ik zwom naar de platte steen, en ging op het puntje zitten, trok mijn trui uit en ging achterover liggen en sloot mijn ogen.
    Niet snel daarna werd ik wakker met een vreselijk gevoel. Ik wist niet of dit gewoon was, maar alles was wazig om me heen. Ik zakte terug in het water en zwom op
    vertrouwen richting de waterkant, Het water zou toch helder moeten zijn, of was het troubel geworden door iets.
    Ik zag de kant aankomen en klom op de kant. Ik zag twee wazige gedaantes staan, waarbij ik alleen maar de omtrek kon zien. Ik liep op ze af, zonder erbij te bedenken dat het Aishlinn en Daniel (hij kent hem nog niet, maar ik vind het zo lullig om nu jongen neer te zetten) waren.


    Vampire + Servant = Servamp

    aaals je maar lief doet! hihi

    Daniel Hale student

    "Ik heb niet graag dat mensen doodsbang van me zijn alleen maar omdat ik een Meermin ben. En daarbij, jullie kunnen hier niet weg dus ik denk niet dat jullie het leuk vinden om op gejaagd worden door vampiers en heksen"
    "Wil je dan niet veilig zijn?"vraagt het meisje en ze reikt me opnieuw het flesje aan dat ik met een lichte twijfeling aanneem en aan mijn mond zet om een slok te nemen waarna ik een vies gezicht trek.
    "Wat is dat voor zooi" en ik geef het flesje terug terwijl ik verderop een jongen (ik zet lekker wel jongen neer xD) , of nou ja, hij was wel wat ouder maar goed, zag lopen. Ik kende hem niet, zou hij net zo zijn? Zou hij me aanvallen?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 21:20 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Bedoel je Robert Pattinson :3 )


    Ja c:
    Hij is best knap if you ask me..
    maar ik mis hem in Harry Potter :c
    Daarom doe ik hem ook op mijn Hp groepstekening ^^


    Little do you know

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Hij neemt toch het flesje aan en drinkt eruit, als hij een slok neemt houd hij het gelukkig binnen maar hij trekt een vies gezicht.
    "Wat is dit voor zooi?" vraagt hij.
    "Vervain" zeg ik met een glimlach "Ga je dood aan" vervolg ik met een brede grijns, oké ik ben hem aan het klieren.. maar dan nog? Ik wil zijn gezicht wel eens zien als hij te horen krijgt dat hij zojuist iets gedronken heeft waar hij door aan zou gaan, mensen reageren vaak zo leuk..
    Als ik zijn reactie heb afgewacht vervolg ik met een glimlach: "Als je een Vampier ben, tenminste Vampiers kunnen er niet tegen. Het brand hun huid stuk. Dus als jij het drinkt, en zij drinken jou bloed dan stikken ze zo'n beetje doordat het in je bloed zit" ik kijk hem met een glimlach aan "Sorry voor het plagen trouwens.. het is gewoon zo dat ik me hier altijd dood verveel aangezien hier nooit iets te doen is dus ja.." zeg ik verontschuldigend omdat ik hem heb laten schrikken.
    Als ik zie dat hij ergens naar kijkt draai ik me ook om, uit pure nieuwsgierigheid.
    "Hé Larv!" roep ik vrolijk "Kijk, ik maak vrienden!" roep ik er vrolijk achteraan waarna ik de jongen aan kijk "Toch?" ik grinnik zacht.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Je moet dan wel voorzichtig zijn hé,want we willen onze geliefde leraar niet kwijt." zegt ze grinnikend.
    Ik lach zacht "Ja, de geliefde leraar" zeg ik hoofdschuddend "Ik weet niet hoor" vervolg ik lachend.
    Als ik haar mijn worstje aanbied zegt ze dat ze niet zo'n trek heeft.
    "Snap ik, na vanmiddag. Maar je moet wel iets eten hoor" zeg ik waarna ik een stukje van het worstje afbijt en op eet.


    Ofcourse, Tommy is handsome c:
    hij komt ook op m'n groepstekening ^^
    Heb nog maar zeven :c
    Nog veel te gaan dus x'D


    Little do you know

    Larvior Phoenix
    'He larv,' hoorde ik Aishlinn zeggen. 'Kijk ik maak vrienden,' riep ze er nog achteraan. Ik probeerde te kijken, maar de wazigheid was te groot.
    Ik ging een meter er vandaan staan. 'Ik zie het,' mompelde ik en keek weg.
    Ik wilde graag dichterbij komen, maar ik was bang dat ik tegen hun aan zou botsen. 'Alleen ik weet nu niet wie wie is,' zei ik onzeker.

    (ben een beetje inspiratie loos, te veel alcohol op denk ik)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:07 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Jennifer Amanda Oakley|| Student

    Hij lachte zacht."Ja, de geliefde leraar" zei hij hoofdschuddend. "Ik weet niet hoor" zei hij dan weer lachend en ik glimlachte . "Nou bijna alle andere leerkrachten ,zijn zo'n zeikerd en klagen alleen maar ,jij en Mis.Powell ,zijn de enige leraren ,die ik mag."zeg ik grinnikend. Bij mijn antwoord dat ik geen trek had leek hij het wel te begrijpen. "Snap ik, na vanmiddag. Maar je moet wel iets eten hoor"zei hij ,waarna hij zelf wat eet. Ik haalde het pakje van twee granenkoekjes uit mijn broekzak en hield het voor hem. "Ik heb dit ,voor als ik toch honger heb ,dus je moet je geen zorgen maken."grinnik ik ,waarna ik ze weer in mijn broekzak steek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Hale
    Het meisje legt me rustig uit wat er in het water zit en zodra ze zegt dat ik er dood aan ga kijk ik haar sarcastisch aan. Is wist toevallig dat vervain niet dodelijk was, mispoes.
    Later legt ze uit dat het tegen de vampiers is waarna ze tegen de jongen begint te praten. "" Hé Larv! kijk, ik maak vrienden! waarna ze zich naar mij omdraait "toch?"
    "Het is wat je vrienden noemt..."
    Ik hoor de jongen Larv? iets mompelen in de richting van ik zie het "Alleen ik weet nu niet wie wie is,'
    Zou hij dronken zijn? Ik boog me iets naar het meisje toe "Wat is er met hem aan de hand?" en daarna in snel tempo "Hijgaatmeniksdoentoch?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Larv zegt dat hij het ziet, maar niet weet wie het is, hier op haal ik mijn schouders omhoog en laat ze dan weer subtiel vallen.
    "weet ik ook niet, hij zegt zijn naam niet, ik noem hem maar gewoon de knappe blondy" zeg ik met een grijns tegen Larvior maar met mijn gezicht gericht op de jongen.
    Dan buigt de jongen zich naar me toe "Wat is er met hem aan de hand?" vraagt hij me, hierop haal ik mijn schouders op dan zegt hij heel snel: "Hij gaat me niks doen toch?"
    Nogmaals haal ik mijn schouders op "Weet niet, Larvy is niet zo gemeen tegen de mensen die ik mag" zeg ik glimlachend "Nu moet jij maar zorgen dat ik je mag" vervolg ik grinnikend. Larvior blijft op een afstandje van ons staan waarna ik hem vragend aan kijk.
    "Larv, wat is er?" vraag ik hem bezorgd waarna ik uit mijn kleermakerszit op sta en voor hem ga staan.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Ik heb dit ,voor als ik toch honger heb ,dus je moet je geen zorgen maken." zegt Jennifer nadat ze een pakje dranenkoekjes uit haar zak haalt.
    Ik grinnik zacht "Dat je die lekker vind" zeg ik met een scheve glimlach.
    "Ik ga liever voor een marshmallow boven het vuur, en dan tussen twee crackers" zeg ik grinnikend als ik het worstje heb opgegeten.
    "Maar de leerlingen mogen mij gewoon omdat ik nooit volwassen ben geworden" zeg ik, terugkomend op het onderwerp over dat ik de 'geliefde' leraar ben "en waarschijnlijk zal ik ook nooit volwassen worden" vervolg ik met een scheve grijns.


    Little do you know

    ik zit weer op me mobje...

    daniel

    Het meisje zegt tegen hem dat ze mijn naam niet weer en me dus gewoon knappe blondy gaat noemen. ik grinnik.
    op mijn vraag haalt ze haar schouders op waarna ze zegt dat Larvior niet gemeen is tegen de mensen die zij mag en dat ik nu maar moet gaan zorgrn dat ze me gaat moge.
    " als je me niet gemogen had was je hier vast niet gebleven..?"
    waarna het meisje op staat en naar Larvior toe loopt om te vragen wat er aan de hand is dus ik besluit zelf ook maar op te staan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (mensies Larvy wordt blind)

    Larvior Phoenix
    Ik hoorde een jongens achtige stem en vervolgens de stem van Aishlinn. Ik bleef staan waar ik sta.
    'Larv wat is er?' Vroeg een stem die opstond en voor me ging staan. Ik deed zelf weer een paar passen naar achteren. 'Het is niks geloof me,' zei ik op een zachte toon.
    Ik keek langs haar naar de andere wazige persoon, maar zijn naam was nog onduidelijk, alleen dat hij blond was. Ik zuchtte eens diep.
    'Ik weet niet, ik zie niet helemaal scherp meer de laatste tijd.' En het moest komen door bloedverlies en het twee keer tegen een boom gesmeten worden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Jennifer Amanda Oakley|| Student

    Hij grinnikte zacht."Dat je die lekker vind" zei hij met een scheve glimlach-wat hem best aantrekkelijk maakte- "Ik ga liever voor een marshmallow boven het vuur, en dan tussen twee crackers" zei hij dan weer grinnikend en ik haalde mijn schouders op. "Nou eigenlijk vind ik ze afschuwelijk ,maar ik doe het voor mijn lijn. "momepl ik grinnikend. "Hmm ,marshmallows spijtig genoeg ,mag ik dei niet eten."zucht ik. Ik moest echt wat doen aan mijn lijn ,daarom eet ik geen gesuikerde dingen meer ,ik zou me echt moeten inhouden als ze nougat meehadden ,die dingen zijn echt onweerstaanbaar.
    "Maar de leerlingen mogen mij gewoon omdat ik nooit volwassen ben geworden"zei hij dan weer over het andere onderwerp. "en waarschijnlijk zal ik ook nooit volwassen worden" vervolgde hij met een scheve grijns en ik giechelde zachtjes. "Ja ,dat is ook wel waar."zeg ik met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH