• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim

Ik start de auto en rij weg. Ik reed onze straat in en parkeerde de auto . Ik pak de rolstoel uit de auto . Ik klap hem open . Dan til ik Niall erin en loop ik het huis binnen . Het opklap bed was er gelukkig al . Ik tilde Niall in het bed en zette de tv aan . '' Wil je wat drinken ?'' vraag ik . Ik loop naar de keuken en pak een kan vol chocomelk . Ik zette het naast zijn bed neer. '' Telkens als je wilt drinken moet je me gewoon aan tikken oké ?'' zeg ik . Helaas voor mij stond die irritante SpongeBob in beeld. Ach ja . Ik moet er maar aan wennen . Niall is de zieke . Ik niet

Niall

Thuis levt hij me in het bed ' wil je wat drinken' ik knik vrolijk en zet Spongebob op. ' Telkens als je wilt drinken moet je me gewoon aan tikken oké ?' ik knik en kijk hem dankbaar aan. Ik zap Spongebob wef. Het zou te moeilijk worden om niet te lachen. Ik zie een film en sie begint net. 'Hungergames kijken' ik kijk hem vragend aan

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim

'Hungergames kijken' vraagt hij via een papiertje. '' Is goed'' zeg ik . Ik geef Niall een kus op zijn mond en loop dan even naar de kast om wat nieuwe kleren te pakken . Niet veel later ben ik weer terug met 2 tassen vol kleren . Ik ga op de bank zitten en kijk samen met Niall the Hungergames . Als er pauze is geef ik Niall weer wat te drinken . Gelukkig hoefde ik alleen maar voor hem in te schenken . Niet dat ik het erg vind om hem te laten drinken , Maar zo is het wel een stuk makkelijker. Ik zie dat zijn voeding bijna op is..'' Ik geef je wat nieuwe voeding'' zeg ik . Ik verwissel het zakje met een vol zakje. Ik kon niet lezen wat het was. Maar het was volgens mij vla ofzo ? Ach ja.

Niall horan

'Is goed' zegt hij en ik glimlach als ik zijn lippen op de mijne voel. Hij gaat even weg en komt weer terug. Vol intresse volg ik de film en in de pauze helpt Jim me weer met drinken. 'Ik geef je wat nieuwe voeding' zegt hij en ik knik dat het goed is. Hij wisseld het zakje en ik kijk hem dankbaar aan. 'Mijn keel doet steeds minder pijn dus we kunnen misschien morgen proberen om iets van pap of appelmoest te eten.

Jim

. 'Mijn keel doet steeds minder pijn dus we kunnen misschien morgen proberen om iets van pap of appelmoest te eten.' schrijft hij . Ik knik . '' Maar we laten dat andere voeding nog wel bij je hoor. Ik haal het er niet af want straks gaat het mis. We vragen morgen wel wanneer je mag stoppen met dat ding daar '' zeg ik en ik wijs naar het zakje met dat rare spul . De film begint weer en ik geef Niall weer wat te drinken . '' Je moet het me ook zeggen wanneer je naar de wc moet'' zeg ik en ik kijk hem aan

Niall Horan

'' Maar we laten dat andere voeding nog wel bij je hoor. Ik haal het er niet af want straks gaat het mis. We vragen morgen wel wanneer je mag stoppen met dat ding daar '' Ik knik ten teken dat het goed is. De film start weer en hij schenkt weer drinken in die ik ongeveer gelijk leeg drink.'' Je moet het me ook zeggen wanneer je naar de wc moet'' Je bent een schat, jij gaat altijd mijn doktertje zijn als er iets is. Ik hou van jeXXXX Ik focus me weer op de film

Jim

Je bent een schat, jij gaat altijd mijn doktertje zijn als er iets is. Ik hou van jeXXXX schrijft Niall . ALTIJD !?!! OMG ... '' Ik hou ook van jou babe '' zeg ik en ik geef hem weer een kus. Ik kijk weer naar de film en ik krijg dorst. Ik loop naar de keuken en maak snel thee klaar. Niet veel later ben ik weer terug en zit ik naast Niall . Nou ja ik zit op de bank en hij op het bed maar ik zit wel naast hem ! Ik glimlach als ik Niall vrolijk naar de film zie kijken . Als ik hem was , dan was ik stront chagrijnig geweest omdat ik dan niet normaal kon eten en praten . Ik kijk weer naar de film

Niall Horan.

Al veelste snel was de film klaar. Dat was echt een leuke film. Wil je me helpen naar de wc??"Ik wist dat hij het aanbood maar nog deed ik het vragend. Misschien vnod hij het helemaal niet leuk dat hij me met alles moest hlepn

Jim

Dat was echt een leuke film. Wil je me helpen naar de wc?? vraagt hij . Ik knik en til hem op . Ik loop naar de wc en doe zijn broek naar beneden dan zet ik hem op de wc en doe de deur even dicht. '' Klop maar wanneer je klaar bent'' zeg ik

Niall Horan

Hij tilt me op en bij de wc doet hij mijn broek alvast omlaag en sluit de deur. '' Klop maar wanneer je klaar bent'' Ik grijns, ik was niet gehandicapt aan mijn handen ofzo maar als hij me graag wou helpen, dan mocht hij dat van mij. Na mijn behoefte was ik mijn handen en doe gewoon de deur open terwijl mijn broek al weer goed zit. Als hij me weer optilt kus ik hem op zijn lippen

Jim

Zo te zien kan Niall nu ook zelf naar de wc ? Mooi .. Dan hoef ik alleen maar met hem mee te lopen . Ik moet hem goed in de gaten houden zei de zuster. Als ik Niall weer optil kust hij mij op de lippen. Ik kus hem terug en glimlach . '' Jammer dat ik niet verder kan gaan dan dit'' zeg ik . Ik kijk hem aan en hij gaat weer op bed liggen . '' Ik pak wel even ice tea '' zeg ik . Ik neem de kan mee en spoel hem om daarna doe ik er ice tea in . Ik loop weer terug en zet het naast hem

Niall horan

'' Jammer dat ik niet verder kan gaan dan dit'' Ik glimlach en pruil. 'Ik pak wel even Ice Tea' Ik knik en ga iweer liggen in bed. Ik weet neit hoeveel ik al gedronken heb, maar het is echt super veel Ik glimlach en neem dankbaar een beker drinken aan en die is ook snel al weer leeg. Ik ga op twitter en glimlach om alle lieve en bezorgde berichtjes. Heey Peepz, i'm back at home. I can't talk for 5 days =( Had an operation and that shit.. But my love, my future husband is just so sweet for me. Love him so much #Jim_Horan Can't wait to call him, mr. Horan and my mantweet ik vrolijk

Jim ( Horan )

Ik weet neit hoeveel ik al gedronken heb, maar het is echt super veel schrijft hij . Ik glimlach en pak zelf ook wat Ice Tea. Opeens voel ik mijn mobiel trillen en zie ik dat Niall iets getweet heeft . Ik kijk wat .. . Heey Peepz, i'm back at home. I can't talk for 5 days =( Had an operation and that shit.. But my love, my future husband is just so sweet for me. Love him so much @Jim_Horan Can't wait to call him, mr. Horan and my man
    Ik kijk Niall aan en geef hem een kus. '' Ik kan ook niet wachten tot dat ik mezelf Jim Horan mag noemen '' zeg ik vrolijk . Ik pak de nintendo van Niall en geef het aan hem . Zelf zet ik er een andere zender op en kijk naar Disney Channel in het Engels. Ik ben blij dat ik zo goed Engels kan want anders was ik niet met Niall nu denk ik . Niet dat ik dan weer zo slecht was in Engels maar goed.

Niall Horan

' Ik kan ook niet wachten tot dat ik mezelf Jim Horan mag noemen ' Ik glimlach en neem de nitendo aan.Zullen we tegen elkaar Mario Kart spelen? Je gaat never nooit van mij winnen;) schrijf ik. Ik was er bagger slecht in namelijk en iedereen wist het maar ach, het is tijdverdrijf

Jim Horan

Zullen we tegen elkaar Mario Kart spelen? Je gaat never nooit van mij winnen schrijft Niall ik begin te lachen en pak mijn Nintendo. Ik liet Niall vandaag voor een keer maar eens winnen . Niet veel later zaten Niall en ik te gamen tegen elkaar. Ik liet me zelf telkens vallen zodat Niall won. '' Kut !'' zei ik nep boos toen ik verloren had.