• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim

'Owja binnenkort is Niall ook weer jarig' zegt Zayn .. Ik knik . Ik doe de borden in de vaatwasser en was mijn handen . Ik gooi de lege plastic dingetjes weg en ga weer aan tafel zitten . Ik vraag me af waar op eens die interesse voor mijn verjaardag vandaan kwam . Ik glimlachte en pakte snel mijn mobiel . Ik keek even of ik nog berichtjes heb en stop hem dan weer weg. '' Dus'' zei Ik

NIall Horan.

Langzaam word ik wakker en zie dat Jim er niet is. Ik ga zacht overeind en sta al snel op mijn voeten. Langzaam loop ik in de richting van de keuken waar stemmen vandaan kwamen. Ik open de deur en glimlach breed naar mijn beste vriend en mijn verloofde. Mijn pen en kladblok lag bij het bed maar dat geeft niet. Ik ga naast Jim zitten en druk een kus op zijn wang

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim

Ik kijk naar de deur als ik hem hoor open gaan . Niall komt binnen gewandeld . Ik glimlach . Niall geeft me een kus op de wang waar door ik begin te blozen . '' Ahww Jim dat is zo schattig'' zegt Zayn . Ik begin te giechelen . Ik zag dat Niall zijn kladblok niet bij zich had . Ik pakte mijn mobiel en geef het aan hem . '' Typ hier maar wat je wilt zeggen babe'' glimlach ik . Ik kijk Zayn aan . '' Je hebt wel goed geslapen'' zeg ik tegen Niall met een glimlach

Niall Horan.

Jim veranderd in een tomaat 'awhw Jim dat is zo schattig' zegt Zayn. Hij geeft zijn mobiel en ik glimlach dankbaar. 'Typ maar wat je wilt zeggen babe' glimlacht hij. 'je hebt wel goed geslapen' Ik knik en begin met typen. Goeiemiddag.. Ik heb heerlijk als jou prinsje liggen slapen. Wil je wat fruitsap inschenken voor me?? Ik was blij dat hij me niet direct naar mijn bed terug stuurde

Jim Horan

Goeiemiddag.. Ik heb heerlijk als jou prinsje liggen slapen. Wil je wat fruitsap inschenken voor me?? vraagt Niall . '' Tuurlijk'' zeg ik vrolijk en ik loop naar de koelkast. Ik pak wat fruitsap en schenk het in een glas. Ik zet de fruitsap weer terug en loop naar Niall met het glas. '' Astublieft'' zeg ik . Ik kijk hem aan . '' Haha jij bent zeker mijn prinsje '' zeg ik en ik geef hem ee kus op zijn mond.

Niall Horan

'tuurlijk alsjeblieft' dankbaar pak ik het glas aan en drink hem in een keer leeg. 'Hah jij bent zeker mijn prinsje' blozend voe ik een kus en kijk weg.

sorry inspiloos

Niall Horan

'tuurlijk alsjeblieft' dankbaar pak ik het glas aan en drink hem in een keer leeg. 'Hah jij bent zeker mijn prinsje' blozend voe ik een kus en kijk weg.

sorry inspiloos

[omg bij glee bij de tca beginnen ze over corry en harry styles moet huilen apfenwc

Jim Horan

Als ik Niall kus kijkt hij blozend weg . '' Hey het is Zayn maar die hier is .. Geen koning'' zeg ik grinnikend. Ik kijk de jongens aan . '' Niall ? Wat wil je vandaag doen ? Wil je een film kijken in de bios hier . Of wil je naar de spelletjes hal'' vraag ik aan Niall . Zayn kijkt me verbaasd aan . '' Ja dat hebben we badboyy'' lach ik . Ik ga met mijn hand door Niall's haar. '' Je haar moet weer eens gebleekt worden'' zeg ik tegen hem . Ik ben blij dat ik een kappersopleiding heb gedaan .

[ Ik moest ook huilen!! Echt zielig !! ]

[ ik zit echt helemaal te janken en met kippenvel. Ik ehb altijd gevonden dat Leah zon vaag gezicht had met zingen maar nu zag je haar oprecht pijn en verdriet hebben en het deed echt pijn... Ik ben blij dat ze de prijzen hebben gewonnen ze hebben het oprecht verdiend.en ik blijf janken aangezien ik glee luisteren en dan het weten dat finn/coryr er gewoon nooit meer zla zijn...

Niall Horan

'' Hey het is Zayn maar die hier is .. Geen koning' Ik grijns weer even. 'Niall wat wil je vandaag doen? Wil je een film kijken in de bios hier. Of wil je nnaar de spelletjes hal?" Ik dnenk na. 'Ja dat hebben we badboyy' lacht hij naar Zayn. Zijn hand gaat door mijn haarh een. 'Je haar moet weer eens gebleekt worden' zegt hij. Ik krijg een ander kapsel. Het haa blijft het zelfde maar met de onderkant bruinig. ehm we kunnen misschien een boswandeling gaan maken met Kristella?

Jim Horan

Ik krijg een ander kapsel. Het haa blijft het zelfde maar met de onderkant bruinig. ehm we kunnen misschien een boswandeling gaan maken met Kristella?. vraagt Niall . '' Dat mag niet babe.... Ik vind het ook kut'' zeg ik . Ik wil graag met Niall en Kristella en Zayn een bos wandeling maken. Maar het mag niet van de dokter.... '' Ik wil niet weer naar het ziekenhuis met jou'' zeg ik . '' Maar Kristella moet inderdaad uitgelaten worden . Ik ga wel even met haar lopen '' zeg ik

Niall Horan

'' Dat mag niet babe.... Ik vind het ook kut'' '' Ik wil niet weer naar het ziekenhuis met jou''Ik pruil even. '' Maar Kristella moet inderdaad uitgelaten worden . Ik ga wel even met haar lopen '' Ik knik En als we het nou zo doen, we nemen de rolstoel mee in de auto. In het bos ga ik dan in de rolstoel zitten. Dan zit ik alleen zijn we toch even buiten.stel ik hem voor en met puppy ogen kijk ik hem smekend aan. pliezzzzzzzzzz

Jim Horan

En als we het nou zo doen, we nemen de rolstoel mee in de auto. In het bos ga ik dan in de rolstoel zitten. Dan zit ik alleen zijn we toch even buiten. smeekt hij met zijn puppy ogen . Damn hij wist dat ik hier niet tegen kon en ik toch wel Ja zou zeggen.. '' Vooruit... '' zeg ik . '' Zayn ga je mee ?'' vraag ik . Hij knikt . Ik pak de rolstoel van Niall en zet hem in de auto. Ik pakte de riem van Kristella en pakte Kristella . '' Maar je blijft bij Zayn '' zei ik waarschuwend tegen Niall

Niall Horan.

'' Vooruit... '' Ik grijns en juich met mijn handen.. '' Zayn ga je mee ?'' Zayn knikt ja. Jim pakt de rolstoel en zet die in de auto en pakt de riem van Kristella en Kristella zelf. 'Maar je blijft bij Zayn' waarschuwd hij me en braaf knik ik. Ik trek een dikke jas aan omdat ik het koud had en mijn supra's en een notitieblokje met pen waarna ik in de auto neer plof. Ik was nu al moe van het lopen maar ik moest en zou even weg gaan. Ik vind het prima, ik ben al blij dat ik er even uit kan'glimlachend kijk ik naar JIm. Zayn kruipt achterin in de auto en ik ga naast Jim zitten die wegrijd. Al snel zijn we bij het bos en zet Zayn me in de rolstoel. Kristella is blij aan het blaffen waardoor ik glimlach

Jim Horan

Ik vind het prima, ik ben al blij dat ik er even uit kan' glimlacht Niall naar mij. Ik knik en rij naar het bos . Niet veel later stap ik uit. Niall zit nu in de rolstoel en Kristella die zit vrolijk rond te blaffen . Ik had liever gewild dat Niall thuis was gebleven met Zayn . Ik heb echt geen zin om straks weer naar het ziekenhuis te gaan. Ik loop met Kristella een rondje en kom dan weer terug bij Niall en Zayn . Ik kijk Niall aan . Hij heeft nog steeds angst in zijn ogen . Ik ga op mijn knieën voor hem zitten . '' Maak je nou maar geen zorgen Niall alles komt goed '' zeg ik

Niall Horan.

Terwijl Jim een rondje lip begon het mijn hoofd weer te spoken. Wat als mijn stem nooit meer terug kwm? wat dan? '' Maak je nou maar geen zorgen Niall alles komt goed ' Ik knik zachtjes als ik zie dat Jim op zijn knieen voor me zit. Ik trakteer, we gaan wat drinken in het bosrestaurantje' glimlach ik. Dan konden we een kleine twee minuten lopen in het bos en dan zat je in het bos in een restaurant