• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Evil one ? what do you mean xd ?]

    Jim

    .Kunnen we naar buiten of zo ik verveel me schrijft Niall . '' Hoe wil je dat doen overal staat paparazzi .. '' zegt Zayn . Ik knik . '' maar er is ook nog een achterkant. '' zei ik . Misschien is het wel goed voor Niall om even naar buiten te gaan . Ik til Niall in een rol stoel . Ze hebben niet gezegt dat hij niet naar buiten mocht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [dat zijn droom geen waarheid wordXD

    NIall Horan.
    Hoe wil je dat doen overal staat paparazzi .. '' zegt Zayn . . '' maar er is ook nog een achterkant. 'Ik grijns. Hij tilt me op terwijl Zayn het rekje van de infuuszooi mee rolt. Ik houd dat ding wel vast dan' glimlachend pak ik het roldig avst met mijn ene hand en zucht opgelucht. gelukkig had ik iets aan zodat ik niet half naakt naar buiten ging ofzo. Met het ding in mijn hand en mijn kladblokje en pen rijden we naar de liften.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Dat is gemeeeeeeeeen xd ]

    Jim

    Samen met Niall en Zayn liep ik naar buiten . Je hoorde flitsen maar je zag ze niet . Ik kijk naar de vijver. Het doet me denken aan mijn droom . Opeens zie ik haar weer . Ariël ! Hier in deze vijver . Als ik in mijn ogen wrijf is ze weer weg. '' Huh?'' zeg ik verbaasd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [I know

    Niall Horan.



    'Huh' hoor ik Jim zeggen. Dat zal wel omdat de papz aan de andere kant was. Ik kijk chagerijnig als er ineens twee mensen naar ons toe rennen. 'Niall wat is er gebeurd, hoe is het gekomen hoe gaat het.' ik kijk ze boos aan. [Ik kan en mag 2 dagen niet praten en ik moet 3 dagen zo min mogelijk tot niet praten dus helaas, het komt vanzelf, laat mij met rust/i] Ik geef de verbaasde man het blaadje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Als ik 2 mensen zie probeer ik ze tegen te houden . '' Zijn jullie wel helemaal goed wijs !? Op donderen !! LAAT MIJN VRIENDJE MET RUST !!'' schreeuw ik . Direct zijn ze weg . '' Ik krijg steeds meer een hekel aan deze mensen wist je dat ?'' zeg ik . Ik kijk weer naar de vijver . Ik sluit mijn ogen een paar minuten . '' Jim.. '' hoor ik weer iemand zeggen . '' Ariël ?'' zeg ik . '' Wat zit jij nou weer te lullen man ?'' zegt Zayn . '' Huh wat ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Zijn jullie wel helemaal goed wijs !? Op donderen !! LAAT MIJN VRIENDJE MET RUST !!'' schreeuwt Jim. '' Ik krijg steeds meer een hekel aan deze mensen wist je dat ?'' zeg ik'' Jim.. '' '' Ariël ?'' . '' Wat zit jij nou weer te lullen man ?'' . '' Huh wat ?' Stil volgde ik alles. Ik voelde me echt steeds zieker worden met de seconde maar mooi niet dat ik dat ging zeggen nu ik lekker buite was

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim..

    Niet veel later gingen we weer naar binnen . Ik liep naar de balie en zei dat Niall steeds witter werd. Ze zeiden dat hij een kleine virus heeft opgelopen .. Niet schadelijk dus. Je word er alleen met de seconde zieker door . Ze zeiden dat het morgen weg was. Omdat die virus maar maximaal 1 dag in iemand zit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We gingen weer naar binnen ne Zayn helpt me het bed op terwijl Jim even weg ging. De kamer begon te duizellen en ik zag dat de deur dicht was en het raam. Straks kon ik er niet uit meer of zo. Ik begin zwaar en snel te hijgen terwijl ik voor me uit staar als verdoofd. Al snel ben ik zwaar aan het hyperventileren terwijl het zweet over mijn lijf gutst.

    [ff douche en bij buurjongen auto kijke


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn ..

    '' Niall gaat het wel ? Niall ?!'' zeg ik . Opeens ligt hij stok stijf op zijn bed ik druk op het knopje .. '' Hij is flauw gevallen !!'' roep ik in paniek . Jim komt er ook aan . '' Wat is er gebeurt ?'' vraagt hij . '' Hij is flauwgevallen'' zeg ik . Hij kijkt me met een verbaasde blik aan '' Niall word wakker !! Wij zijn het.. Uhh al het eten is op in het ziekenhuis !! '' zeg ik . Maar hij word niet wakker. '' Doe dan iets !!'' zegt Jim tegen de zuster .

    [ Omg ik wou bijna zeggen '' Helaas jongens hij is dood'' zegt de zuster. Maar dat wil ik niet xd !! Ik wil door gaan met Niall xd ] hahaha


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    ik hoor wat waarna ik flauwval. alles word zwart


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Owee als je hem dood laat gaan !!! xd ]

    Zayn .

    Ik sloeg Niall op zijn wang . Geen signaal. Toen pakte ik een bekertje water en gooide het over hem heen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [lol de zuster kijkt gewoon toe]

    Niall Horan

    Ik voel iets kouds maar mijn ogen blijven dicht. Nog steeds zoek ik hopeloos naar zuurstof die ik niet kreeg.

    Zuster.

    Ik denk koorstachtig na , dit is helemaal niet goed zo. Snel haal ide getinte jongen opzij en pak een kapje die ik over zijn mond doe en zet een apparaat aan. Met een stiekje zorg ik dat het kapje blijf zitten en roep via mijn pieper de arts op. De jongen lag er nu stilletjes bij. 'Dat kapje is zodat hij minder moeite hoeft te doen voor de zuurstof. Als er iets is, ik ben met de arts op de gang even wat overlegen.' zeg ik snel en neem de arts mee naar de gang.'Piet, dit klopt niet. Hij komt binnen met een voedselvergiftiging, vervolgens krijgt hij een kleine virus. Hij zou hooguit wat ziekerig moeten zijn en nu dit. Hyperventilatie, flauwvallen en lichte epilepsie Ik denk dat het veiliger is om hem ook aan de hartbewaking te leggen, dan zijn we er sneller bij en weten we in wat voor staat ihij verkeerd voor hij weg zakt.'Piet knikt even. 'Ik ga ook even zijn bloed afnemen en kijken of hji genoeg bloed heeft' Ik glimlach even en loop de kamer terug in. 'Heren, ga even zitten. Ik zou u graag willen mededelen wat uw vriend heeft maar helaas weten we het niet. We leggen Meneer Horan aan de hartbewaking voor extra zicht op meneer. Ik ga bloed afnemen zodat dat onderzocht kan worden en kijken of hij uberhaupt voldoende bloed heeft. Mag ik vragen, wie was er bij toen hij de symptonen van voedselvergitiging liet blijken?" Ik kijk beide mannen even aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim ,

    'Heren, ga even zitten. Ik zou u graag willen mededelen wat uw vriend heeft maar helaas weten we het niet. We leggen Meneer Horan aan de hartbewaking voor extra zicht op meneer. Ik ga bloed afnemen zodat dat onderzocht kan worden en kijken of hij uberhaupt voldoende bloed heeft. Mag ik vragen, wie was er bij toen hij de symptonen van voedselvergitiging liet blijken?" vraagt de man . '' Ik was er bij'' zeg ik . '' we wouden ons net omkleden voor een strand wandeling en opeens liep hij snel naar de wc en begon hij te kotsen ... '' zeg ik . '' Ik ben bang Zayn'' zeg ik . '' Het komt goed'' fluister Zayn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zuster

    . '' Ik was er bij'' Ik kijk aandachtig naar de jongen '' we wouden ons net omkleden voor een strand wandeling en opeens liep hij snel naar de wc en begon hij te kotsen ... '' zegt hij zacht . '' Ik ben bang Zayn'' Hij kijkt naar zijn vriend? '' Het komt goed'' fluister zijn vriend terug. 'Ik kan u verzekeren dat alles goed komt. Hij kan hooguit na een tijd bewusteloosheid in coma wegzakken maar die kans is nu heel erg klein aangezien we optijd er waren en de glas water heeft hem wat wakkerder gemaakt voor het kapje erop ging. Het kan even duren maar het is duideiljk te veel voor zijn lichaam die nu even rust nodig heeft. 'Nadat hij begon te braken , zweette hij meer dan normaal en zag hij bleek?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim.

    'Ik kan u verzekeren dat alles goed komt. Hij kan hooguit na een tijd bewusteloosheid in coma wegzakken maar die kans is nu heel erg klein aangezien we optijd er waren en de glas water heeft hem wat wakkerder gemaakt voor het kapje erop ging. Het kan even duren maar het is duideiljk te veel voor zijn lichaam die nu even rust nodig heeft. 'Nadat hij begon te braken , zweette hij meer dan normaal en zag hij bleek?" zegt de zuster . Ik ben opgelucht . '' Uhh Ja hij zweette wel heel erg en Niall zweet normaal nooit. En hij zag inderdaad bleek'' zeg ik . Ik hou Zayn's hand vast en ik knijp er zachtjes in


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik