• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Gaat je niks aan. Jim. Krijg ik terug via een ander nummer, dat dus waarschijnlijk van Jim is. Waarom dat? Vertel me dan op zijn minst wat ik fout heb gedaan.. Stuur ik terug. Waarom sms'n we eigenlijk? Ik kan net zo goed naar ze toe gaan of bellen..

    Niall

    Dat weet ik babe '' zegt hij en geeft me een hand.,'' Hier heb je wel genoeg aan '' grijnst gij. Gij loopy even weg en snep pak ik nog een handje snoep en knavbel verder. Langzaam bal ik in de bank in slaap.

    Sorrt na de film ga k slapene n dan kun jij met el


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Waarom dat? Vertel me dan op zijn minst wat ik fout heb gedaan.. vraagt ze . Just shut up zeg ik . Ik weet heus wel wat ze probeert. Ze wil Niall ..
    Ik loop weer naar Niall. '' Was nik...'' ik kon mijn zin niet af maken want Niall lag te slapen . Ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jillie kunnen bellen smsen afspreken whatever kga pitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Just shut up. Weer zucht ik zacht. Pas als jij me vertelt wat er aan de hand is. Stuur ik weer. Ik blijf zo lang doorgaan totdat hij het vertelt. Moet ik me zorgen maken om hem of niet? ..

    Jim Horan

    Pas als jij me vertelt wat er aan de hand is stuurt ze weer. Ik vertel jou helemaal niks ! NISMB! stuur ik . Gelukkig weet ze niet wat NISMB betekend . Ik glimlach en ga naast Niall liggen .

    [ Weltrusten Babe xxx ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik vertel jou helemaal niks! NISMB! Krijg ik weer terug. Wat in vredesnaam is NISMB? Serieus Jim, ik dacht dat jij zo'n aardige jongen was maar blijkbaar dus niet.. Ik zucht en loop terug naar de woonkamer en plof naast Louis op de bank.

    [Ohja, goodnight! X]

    Jim Horan

    Serieus Jim, ik dacht dat jij zo'n aardige jongen was maar blijkbaar dus niet.. . Ik zucht . Hahahaahah .. Ben ik ook . Maar als iemand iets van me afpakt ben ik niet meer zo aardig . stuurde ik terug . Bleagh zag je hoe ze vanmiddag Niall aan keek ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Fronsend kijk ik naar zijn sms. Wat pak ik dan van je af? Vertel me dat eens.

    Jim Horan

    Wat pak ik dan van je af? Vertel me dat eens. stuurt ze . Ik toets haar nummer in en bel haar . ik loop de kamer uit en loop naar de keuken . '' Jij weet best wat ik bedoel . Ik zie heus wel hoe je naar hem kijkt !'' zeg ik nog al boos.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Als hij belt en sta ik op waarna ik naar de keuken loop en oppak. 'Jij weet best wat ik bedoel. Ik zie heus wel hoe je naar hem kijkt!' roept Jim boos. 'Jim doe eens een beetje rustig! Ik weet niet wat je bedoelt!'

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 23:12 ]

    Jim Horan

    'Jim doe eens een beetje rustig! Ik weet niet wat je bedoelt!' zegt ze . '' Jij probeert Niall van me af te pakken.. Maar dat gaat niet gebeuren'' zeg ik . Ben ik gek aan het worden ?.. Of komt het door alle emotie en stress ? Of pakt ze Niall echt van me af?...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Mijn ogen worden groot. Hij denkt serieus dat ik Niall van hem af wil pakken? 'Waarom denk je dat? En ik wil hem helemaal niet van je afpakken. Ik heb hem nog nooit zo gelukkig gezien en ik ben blij voor hem. Jim, als ik gelukkig ben met Louis en mijn leven niet beter kan, waarom zou ik Niall dan van je willen afpakken?' zeg ik.

    Jim Horan

    'Waarom denk je dat? En ik wil hem helemaal niet van je afpakken. Ik heb hem nog nooit zo gelukkig gezien en ik ben blij voor hem. Jim, als ik gelukkig ben met Louis en mijn leven niet beter kan, waarom zou ik Niall dan van je willen afpakken?' zegt ze. Ik zucht '' Omdat ik dat in je ogen zie Eleanor . Omdat Niall iets heeft wat Louis niet heeft . '' zeg ik . '' Maar k heb hier eigenlijk geen zin in doei'' zeg ik en ik hang op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Omdat ik dat in je ogen zie Eleanor. Omdat Niall iets heeft wat Louis niet heeft. Maar ik heb hier eigenlijk geen zin in, doei.' 'Maar Jim!- Nee- Jim wacht!-' Geen enkele zin krijg ik afgemaakt en voordat ik het weet heeft hij al opgehangen. Ik zucht diep en loop weer terug en ga dan weer naast Louis zitten. 'Waar ging dat over? Je kunt het me gerust vertellen lieverd.' zegt Louis met een glimlach en hij drukt een kus op mijn wang. 'Jim.. Hij denkt dat ik Niall leuk vindt, wat helemaal niet zo is..' mompel ik zuchtend.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 23:25 ]