• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim

. 'ik was benieuwd hoe het met mijn beste vrienden ging en of ik kan helpen met iets' zegt hij leuk . Ik kijk bedenkelijk . Ja de was moet nog gedaan worden en het bed moet verschoont worden de afwas , stofzuigen , '' uhh als jij nog even bij Niall blijft dan kan ik stofzuigen , de was doen , en de afwas , en het bed verschonen '' zeg ik tegen hem . '' Je kunt gewoon tv kijken hoor want Niall die slaapt altijd overal door heen '' zeg ik met een glimlach . Ik omhels hem en loop dan naar boven om de dingen te doen die ik nog moet doen

[Ik moet de hele week, behalve dinsdag, helpen met boeken sorteren op school! .__. Dus kan niet al te vaak schrijven. Denk niet dat jullie me missen haha x]

Zayn

'' uhh als jij nog even bij Niall blijft dan kan ik stofzuigen , de was doen , en de afwas , en het bed verschonen '' zeg ik tegen hem . '' Je kunt gewoon tv kijken hoor want Niall die slaapt altijd overal door heen ''  ik knik terwijl Jim boven aan dr slag gaat begin ik de afwas en ruim alles wat op. Anders had hij nog geen rust zelf... Tevreden ziw ik dat Niall nlijft slapen en glimlach. Ik zie buiten natte kleding liggen en hang ze op aan de waslijn.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim

Ik pak alle kleren die nog in de was moeten , en ik doe ze in de wasmachine. Ik druk op start en pak dan de stofzuiger. Gelukkig hoor je deze niet. Ik zette hem aan en bog de hele boven verdieping te stofzuigen. Toen pakte ik nieuwe spullen voor het bed. Ik deed een nieuwe dekbedovertrek om de deken heen . Ik deed een nieuwe hoeslaken op de matras en de kussens kregen ook een overtrek om zich heen . Ik ruimde toen alles op en zette alles netjes neer. Ik pakte de wc reiniger en liep naar de wc. Paar minuten later was ik daar ook mee klaar. Toen liep ik naar de badkamer. Ik stofte alles af en maakte alles schoon . Toen ik met alles klaar was liep ik weer moe naar beneden . Ik ging op de bank zitten naast Zayn . '' Bedankt Zayn.. Is het goed als ik even ga douchen?'' vraag ik .

Zayn

Bedankt Zayn.. Is het goed als ik even ga douchen?''  ik knuk naar hem. ' tuirlijk neem zelf wat rust en ga lekker douchen" verzeker ik hem. 'ik maak wat eten voor ons' beloof ik hem. Terwijl hij naar boven gaat bak ik in de keuken eieren tot omelet met groentes erin. Ik dek de tafel voor ons en schenk drinken in. Vervolgens dek ik de pan af en zet het neer op de tafel zodat we kunnen eten

Jim

Ik loop naar boven en pak alvast andere kleren . Ik doe de douch aan en laat het even stromen . Ik kleed me uit en pak een handdoek . Ik stap onder de douch. Enkele minuten later ruik ik eten . Ik stap onder de douch vandaan en kleed me aan . Ik loop naar beneden en dan naar de keuken . '' Ziet er lekker uit'' glimlach ik naar Zayn . '' Bedankt .. Bedankt voor alles'' zeg ik en ik omhels hem . Ik neem plaats aan tafel en neem eerst een slokje drinken

Zayn

' Ziet er lekker uit'' glimlacht hij naar me en ik glimlach terg. n . '' Bedankt .. Bedankt voor alles''  'geen sank Jim ik weet dat als ik of Rebecca iets heeft sat jullie ons ook zouden helpen dus ik heb het er graag voor over'. Ik schep voor ons het eten op en doe het op een broodje. Het wat al eeer tegen de middag. 'hij was volgens mij echt moe hij ligt al een dik uir te slapen. Het is ast moeilujk voor hem niet te kunnem praten' zeg ik zachtjes en neem weer een hap

Jim

'hij was volgens mij echt moe hij ligt al een dik uir te slapen. Het is ast moeilujk voor hem niet te kunnem praten' zegt Zayn zachtjes .. Ik knik . '' Niall barstte vanmiddag in tranen uit. Hij word gek van de haat en de stress . Hij heeft het ook zo druk'' zegt ik zachtjes. '' Hij heeft ook spijt dat hij nooit iets leuks met me doet enzo. Dat ik hem altijd dingen geef en hij nooit wat terug geeft. Maar dat maakt mij helemaal niets uit. Het gaat om de liefde. '' zeg ik zachtjes en neem weer een hap.

Zayn Malik

'' Niall barstte vanmiddag in tranen uit. Hij word gek van de haat en de stress . Hij heeft het ook zo druk''Ik knik begrijpend. '' Hij heeft ook spijt dat hij nooit iets leuks met me doet enzo. Dat ik hem altijd dingen geef en hij nooit wat terug geeft. Maar dat maakt mij helemaal niets uit. Het gaat om de liefde. 'glimlachend omdat hij zo lief is voor Niall glimlach ik. ' Je bent echt een perfect iemand voor hem Jim. Dankzij jou is hij al een stukje meer zelfverzekerder en het is fijn om te zien vooral omdat hij om alles zo erg onzeker is en was. En hij heeft wat minder last van heimwee nu jij hier voor hem bent elke avond. Ik ga vragen aan Simon of Niall niet deze week vrij kan krijgen. Hij kan zoiezo al niet praten en zingen, dus het nut dat hij erbij zou zijn is er niet. Met fotoshoots mischein wel maar Simon begrijpt het wel. En jullie moeten voor en na jullie huwelijk ook gewoon lekker samen kunnen zijn en van elkaar genieten. Het is inderdaad hard werken maar ja dat is het nou eenmaal.' zucht ik.'Maar als je wilt praten met iemadn mag dat altijd en ik zal altijd helpen' beloofi k

Jim Horan

' Je bent echt een perfect iemand voor hem Jim. Dankzij jou is hij al een stukje meer zelfverzekerder en het is fijn om te zien vooral omdat hij om alles zo erg onzeker is en was. En hij heeft wat minder last van heimwee nu jij hier voor hem bent elke avond. Ik ga vragen aan Simon of Niall niet deze week vrij kan krijgen. Hij kan zoiezo al niet praten en zingen, dus het nut dat hij erbij zou zijn is er niet. Met fotoshoots mischein wel maar Simon begrijpt het wel. En jullie moeten voor en na jullie huwelijk ook gewoon lekker samen kunnen zijn en van elkaar genieten. Het is inderdaad hard werken maar ja dat is het nou eenmaal.' zucht Zayn . '' Ahww Zayn dat zou echt geweldig zijn !!'' zeg ik vrolijk . Ik hoop echt dat Niall vrij kan krijgen .. .'Maar als je wilt praten met iemadn mag dat altijd en ik zal altijd helpen' belooft Zayn. '' En ik zou jou ook altijd helpen . '' zeg ik . Ik pak 2 toetjes uit de koelkast en 2 lepels uit de la . ik geef er een aan Zayn en een toetje aan Zayn . '' Eet smakelijk'' grinnik ik weer

Zayn Malik

Ahww Zayn dat zou echt geweldig zijn !!'' Ik glimlach weer even. 'En ik zal jou ook altijd helpen' belooft hij en dankbaar kijk ik hem aan. Hij pakt toetjes en geef mij er ook een. Het was pas middag maar wel lekker. 'eet smakkelijk' grinnikt hij en ik glkimlach waarna ik aan het chocolade toetje begin. 'mm lekker. NIall is zeker jaloers op al het eten' gniffel ik zacht.

Jim Horan

. 'mm lekker. NIall is zeker jaloers op al het eten' zegt Zayn zacht . 'Niall heeft helemaal geen reden om jaloers te zijn.Die koelkast daar staat vol met toetjes '' zeg ik en ik wijs naar de koelkast. Ik begin te giechelen . Ik liep zachtjes naar de woon kamer om te kijken als Niall nog slaapt. Gelukkig wel . Ik verwisselde zijn voeding weer en liep weer terug. '' Slaapt als Doornroosje'' zeg ik

Zayn Malik

. 'Niall heeft helemaal geen reden om jaloers te zijn.Die koelkast daar staat vol met toetjes '' Ik gniffel even door zijn wijsheid. Hij loopt weg waarschijnlijk naar Niall en ik hoor hem wat rommelen. Waarschijnlijk met zijn voeding. Hij komt weer terug 'slaapt als Doornroosje' zegt hij en ik gniffel. 'jij hebt echt iets met prinsessen.. Wanneer ben je eigenlijk jarig en hoe jong word je dan?" nieuwsgierig kijk ik hem aan

Jim Horan

'jij hebt echt iets met prinsessen.. Wanneer ben je eigenlijk jarig en hoe jong word je dan?" vraagt hij . '' Vroeger was ik echt dol op prinsessen . Ik hield ervan . '' zei ik . '' 18 mei ik word dan 19 '' zeg ik met een glimlach. Ik ben echt nog jong . Niall is al 21 denk ik . Omg ik weet niet eens zijn verjaardag ! Ow nee hij word 21 dit jaar.

[in real hij word 20 ahahha. ik wil de tca's terug kijken...

Zayn

'' Vroeger was ik echt dol op prinsessen . Ik hield ervan . ''ik glimlach, dat was gewoon schattig '' 18 mei ik word dan 19 ' Ik knik, dat moest ik onthouden, dan zou ik hem eens goed verassen met een prinsessen feest, als hij dat leuk vind dan doen we dat toch? 'Owja binnenkort is Niall ook weer jarig' over een kleine maand zou hij jarig zijn. Hmm ik moest nog wat gaan kopen maar ik had geen idee wat eigenlijk