• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    Halo Jimaine schreef Niall . '' Ow haii hihihihi'' giechelde ik . Ik zwaaide wat met mijn toverstafje in het rond . Ik gaf Niall een kus op zijn wang . '' Oepsie .. Ik ben vergeten dat je een vriendje had hihihihih'' giechel ik weer . '' Zeg maar wat je van hem vind ... Ik vertel niks aan hem '' giechel ik weer. opeens staat er een klein meisje aan de deur. Ze heeft een schattige knuffel bij zich . '' Mama prinjsjes !!!'' zegt ze vrolijk . Een iets oudere vrouw kijkt de kamer rond. '' Ow hallo ! wilt u met mijn dochter op de foto ?'' vraagt ze . Ik knik . Ik ga gehurkt naast haar zitten en we maken een foto . '' Veel plezier vandaag .. En al je dromen worden waar als je maar in magie gelooft'' giechel ik tegen het meisje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ow haii hihihihi'' hij geeft me een kusje en ik glimlach . '' Oepsie .. Ik ben vergeten dat je een vriendje had hihihihih''r . '' Zeg maar wat je van hem vind ... Ik vertel niks aan hem '' . opeens staat er een klein meisje aan de deur. Ze heeft een schattige knuffel bij zich . '' Mama prinjsjes !!!'' zegt ze vrolijk . Een iets oudere vrouw kijkt de kamer rond. '' Ow hallo ! wilt u met mijn dochter op de foto ?'' vraagt ze .ze maken een foto en ik glimlach nog steeds.. '' Veel plezier vandaag .. En al je dromen worden waar als je maar in magie gelooft'' . Moeilijk klim ik overeind en begin weer over te geven in de bank. Mijn keel lijkt wel in brand te staan van de pijn

    draaaamaaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Als ik Niall weer zie kotsten breekt er iets in mij . Ik zet mijn pruik af en doe mijn gewone kleren weer aan . Ik wil zo graag helpen . Ik wou dat zo'n stom toverstafje echt werkte. Ik ging naast Niall zitten en wreef over zijn rug. '' Alles komt goed schat'' zeg ik . Ik zie hoeveel pijn hij heeft. Er rolt een traan over mijn wang . '' Ik wil je zo graag helpen '' zucht ik zachtjes .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    '' Alles komt goed schat'' Zegt Jim en wrijft over mijn rug. Ik blijf nog een lange tijd braken en huil intussentijd door de pijn. Pas na tien minuten ben ik klaar en laat ik me terug vallen in het hoofdkussen. . '' Ik wil je zo graag helpen '' Ik trek hem naar me toe en spreid mijn armen. Ik had even een huilbui momentje van de pijn nodig. Zo af en toe had ik dat gewoon even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Samen liggen Niall en ik huilend op bed. Waarom kan ik nou nooit eens geluk hebben ? Ik viel langzamer hand in slaap .
    ''Hey Jim !'' hoor ik een meisje roepen . Ik kijk om me heen . '' Waar ben je ?'' vraag ik . Ik zie dat ik in de zee ben . '' Hier'' zegt ze. '' Ik zie je niet'' zeg ik vrolijk . Opeens verschijnt er een meisje met Rood haar voor mijn ogen . '' Wie ben jij ?'' vraag ik . '' Omfg !! Ken jij mij niet ? Ik zit in 3 films en ik ben wel in honderd andere talen te zien !!'' zegt ze . Ik denk na . Ik kijk naar beneden en zie dat ze een staart heeft een groene . '' Nee ik ken je echt niet '' zeg ik . '' Ik ben Ariël sufferd !'' zegt ze giechelend. '' Waarom ben je hier ?'' vraag ik . '' Ik breng je geluk .. Daarom ben ik hier . '' zegt ze

    [ DROOOOOM XD ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik zie dat JIm in slaap gevallen is en ik weet dat ik Zayn moet vragen voor een zuster omdat dit niet is zoals het zou moeten na een operatie en shit maar voor ik het weet lig ik in een grote droomwereld. Wat ik droomde, na eigenlijk niet veel het was een zwarte droomgat meer niet. Het was wel lekker rustig moest ik zeggen dat was eerlijk van me toch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Geluk ? Hoe bedoel je ?'' vraag ik verbaasd. '' Nou jij hebt een vriendje toch ?'' vraagt ze . Ik knik . '' Nou hier in Atlantica hebben wij gehoord dat hij in het ziekenhuis ligt'' zegt ze . Ik knik .. '' Ja dat klopt'' zeg ik snikkend. Ze troost me . Als ik me bedenk dat ik onder water ben raak ik in paniek . '' Geen zorgen . Je kunt hier ademen'' zegt ze . Ik adem . Ze heeft gelijk . Ze pakt mijn hand en trekt me mee . Ik probeer snel te zwemmen maar het lukt me niets . '' Hihihihi . Wacht'' zegt ze . Opeens pakt ze haar drietand en zijn mijn benen veranderd in een vissenstaart. Ik kijk geschrokken . '' Nee mijn mooie benen !!'' zeg ik . '' Geen paniek . Aan het einde van deze droom zijn ze weer weg '' zegt ze giechelend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Van de warmte word ik wakker, ik was aan het zweten en ik had het verschrikkelijk warm. Moe kijk ik even naar Zayn. Zayn hoe gaat het met jou?? Ik heb het echt verschrikkelijk warm, miss. kan het raam een stukje open ofzo?" Ik laat hem het volgeschreven papiertje lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Zayn hoe gaat het met jou?? Ik heb het echt verschrikkelijk warm, miss. kan het raam een stukje open ofzo?. '' het gaat goed met mij .. En met jou ?'' vraag ik . Ik loop naar het raam en doe hem open


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim .

    Ik word wakker. '' Wow .. '' zeg ik . Ik heb echt een leuke droom gehad. '' Good evening '' zeg ik vrolijk .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' het gaat goed met mij .. En met jou ' Ik haal mijn schouders op Ik lig in het ziekenhuis dus het lijkt ij al dat het niet goed gaat, maar eerlijk gezegd voel ik me ook belaberd. Ik heb het stik warm, mijn keel doet verschrikkelijk veel pijn en soms heb ik er een buiksteek bij dusn niet geweldig schrijf ik hem. Jim word ook wakker 'Wow' zegt hij. 'goodevening' roept hij vrolijk en ik glimlach even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Ik sta op . '' Sorry dat ik bij je ben gaan liggen ''zeg ik tegen Niall . Ik kijk hem vol spijt aan .. Ik mag helemaal niet bij hem in bed liggen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Sorry dat ik bij je ben gaan liggen Ik kijk hem niet begrijpend aan. Hoezo??? sorry.. Ik vind het neit erg hoor Ik geef hem de kladblok en kijk hem niet begrijpend aan. Ik sla de deken een beetje van me af zodner omhoog te komen want daar voor was ik gewoonweg te moe voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Hoezo??? sorry.. Ik vind het neit erg hoor staat er op zijn kladblok . Ik glimlach . '' Ik hou van je '' zeg ik . Hij heeft het zeker vast warm.. Wacht !! Warmte ! Dat kwam ook in mijn droom voor ! Het is een teken dat hij over een paar uur misschien wel beter is ! Wat komt er ook al weer naar warmte ? Ow ja .. Misselijkheid . Daarna , duizelig , en daarna koud. En dan is hij weer genezen . ik ben blij dat ik haar heb ontmoet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Can I be the evil one for JimmyXD

    Niall Horan

    . '' Ik hou van je '' ik glimlach weer.Kunnen we naar buiten of zo ik verveel me schrijf ik op het papier. EWn het wschrijven werd ook irritant maar dat moest ik nog een kleine week zien vol te houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan