• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zuster

    '' Uhh Ja hij zweette wel heel erg en Niall zweet normaal nooit. En hij zag inderdaad bleek'' Ik knik en schrijf alles netjes op zodat de arts straks eventuele testjes en zo kon doen. 'Heeft hij dat u weet een ziekte, of iets anders wat misschien bij een van de gebeurde dingen gebeurd zou kunnen zijn. Dan moet u ook denken aan hyperventilatie en misschien extreme angsten waarop hij reageert' Ik kijk ze even medelevend aan. 'Kan ik jullie misschien wat te eten en drinken aanbieden? Het zo ueen beetje onzin zijn om u alles te laten kopen hier. We hebben als je ded eur uitloopt rechts en de tweede links een kamer voor ouders, familie en vrienden. Daar kunnen mensen hun koffie of thee halen en de mensen die hier blijven of blijven slapen kunnen daar eten pakken. Wij zorgen namelijk ervoor dat er altijd fruit, snacks en een maaltijd er klaar staat voor u' leg ik ze uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'Heeft hij dat u weet een ziekte, of iets anders wat misschien bij een van de gebeurde dingen gebeurd zou kunnen zijn. Dan moet u ook denken aan hyperventilatie en misschien extreme angsten waarop hij reageert' hij kijkt ons medelevend aan '' Uhmm ja Niall heeft Hyperventilatie en Claustrofobie'' zeg ik . 'Kan ik jullie misschien wat te eten en drinken aanbieden? Het zo ueen beetje onzin zijn om u alles te laten kopen hier. We hebben als je ded eur uitloopt rechts en de tweede links een kamer voor ouders, familie en vrienden. Daar kunnen mensen hun koffie of thee halen en de mensen die hier blijven of blijven slapen kunnen daar eten pakken. Wij zorgen namelijk ervoor dat er altijd fruit, snacks en een maaltijd er klaar staat voor u' legt hij ons uit. '' Ga jij maar even wat eten Zayn ik kom er zo aan '' zeg ik . Ik kijk naar de zuster en wacht tot dat ze weer iets vraagt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Uhmm ja Niall heeft Hyperventilatie en Claustrofobie' Ik knik en schrijf het op. '' Ga jij maar even wat eten Zayn ik kom er zo aan ' Ik glimlach even. 'Heeft u nog iets anders wat belangrijk zou kunnen zijn?' ik kijk hem aan. HIj leek er niet gerust op. 'Meneer ik kan het u echt verzekeren hij komt binnen een half uur zoiezo bij. Zijn lichaam heeft het gewoon even heel erg zwaar. En nu heeft hij even gewoon rust en daarbij helpen wij hem met zijn zuurstof. Dus het komt goed zijn lichaam is gewoon even heel erg moe ' Ik sta op en pak de prik en meet spullen. Ik meet alles en zie dat het een beetje aan de lage kant is en prik bloed af. 'U hoeft niet te schrikken meneer ik zorg er voor dat hij iets meer bloed in zijn lichaam heeft. Het is namelijk iets aan de lage kant maar hij is uitgedroogd half vandaar het infuus en hij heeft meerdere malen bloed gespuugd' leg ik hem voorzichtig uit. Je wist het toch maar nooit met mensen. Snel leg ik het bloed infuus aan. 'Weet u of Meneer Horan al iets op heeft? en hoe dat ging?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'Heeft u nog iets anders wat belangrijk zou kunnen zijn?' ik schud mijn hoofd. 'Meneer ik kan het u echt verzekeren hij komt binnen een half uur zoiezo bij. Zijn lichaam heeft het gewoon even heel erg zwaar. En nu heeft hij even gewoon rust en daarbij helpen wij hem met zijn zuurstof. Dus het komt goed zijn lichaam is gewoon even heel erg moe ' zegt ze. '' Noem me geen meneer dat klinkt zo oud. Noem me maar Jim '' zeg ik . Dan zie ik haar alle maal grote spuiten pakken . Mijn ogen worden groot. 'U hoeft niet te schrikken meneer ik zorg er voor dat hij iets meer bloed in zijn lichaam heeft. Het is namelijk iets aan de lage kant maar hij is uitgedroogd half vandaar het infuus en hij heeft meerdere malen bloed gespuugd' zegt ze. '' Ja daar was ik bij .. Hij heeft bloed nodig ? Ik wil wel wat bloed van mij afstaan . Niall en ik hebben de zelfde bloed groep'' zeg ik . 'Weet u of Meneer Horan al iets op heeft? en hoe dat ging?" vraagt ze . 'Ja Niall heeft water gehad en een ijsje. Het water ging nog wel maar het ijsje lukte heel moeilijk . telkens als hij wilde slikken dat het heel veel pijn '' leg ik haar uit.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Noem me geen meneer dat klinkt zo oud. Noem me maar Jim '' Ik glimlach vriendelijk. '' Ja daar was ik bij .. Hij heeft bloed nodig ? Ik wil wel wat bloed van mij afstaan . Niall en ik hebben de zelfde bloed groep'' Ik glimlach 'Dat is erg lief van je Jim maar we hebben genoeg bloedzakken, het zou nog een tijd gekoeld moeten worden enzovoort dus ja. Het is wel erg lief' zeg ik menend. Ik glimlach terwijl ik alles goed doe.. 'Ja Niall heeft water gehad en een ijsje. Het water ging nog wel maar het ijsje lukte heel moeilijk . telkens als hij wilde slikken dat het heel veel pijn '' legt hij me uit en ik knik. 'En ik begrijp het goed asl hij voor het laatst vanmiddag iets op heeft. Dan ga ik hem ook sondevoeding geven. Ik weet dat hij een grote eter is, mijn dochter is namelijk fan maar dat doet er niet toe. Dan heeft hij straks veel energie en suikers in zich en tsja een mens moet ook eten, het zal minder pijnlijk zijn. Ik hang weer een ander zakje op en bevestig het aan het slangetje die ik in zijn neus maak. 'Als het kon had ik het door zijn pols laten gaan maar dat kan helaas niet. Kan ik je ergens nog mee helpen of van dienst zijn Jim? Ik kan ook eten hier heen brengen, ik begrijp het echt heel goed als je liever hier bent.' zeg ik hem zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    'Dat is erg lief van je Jim maar we hebben genoeg bloedzakken, het zou nog een tijd gekoeld moeten worden enzovoort dus ja. Het is wel erg lief' zegt ze menend . Ieuw ik wil niet dat Niall bloed van een vreemde krijgt. En btw als je het in de diepvries legt is het na 10 minuutjes toch wel koud ?' En ik begrijp het goed asl hij voor het laatst vanmiddag iets op heeft. Dan ga ik hem ook sondevoeding geven. Ik weet dat hij een grote eter is, mijn dochter is namelijk fan maar dat doet er niet toe. Dan heeft hij straks veel energie en suikers in zich en tsja een mens moet ook eten, het zal minder pijnlijk zijn. Ik hang weer een ander zakje op en bevestig het aan het slangetje die ik in zijn neus maak. ' zegt ze . Ik knik . 'Als het kon had ik het door zijn pols laten gaan maar dat kan helaas niet. Kan ik je ergens nog mee helpen of van dienst zijn Jim? Ik kan ook eten hier heen brengen, ik begrijp het echt heel goed als je liever hier bent.' vraagt ze me zacht . '' Ja ik wil graag hier bij hem blijven . Ik vraag Zayn wel als hij wat voor me wilt meenemen . '' zeg ik . Ik pak mijn mobiel en sms Zayn dat hij even wat eten moet brengen . Niet veel later is Zayn er met mijn eten . Ik bedank hem . Als ik Niall hier nu zo zie liggen schieten de tranen weer in mijn ogen . Waarom over komt hem dit nou ? Leg mij daar maar neer in plaats van hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zuster


    'als er wat is drukken op de knop' ik glimlach en loop weg.

    Niall

    Langzaam knipper ik mijn ogen en versuft kijk ik rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Ik prak een beetje in mijn eten . Gad ver damme ! Dit is niet te vreten . Ik gooi het weg . Opeens opent Niall zijn ogen . Ik druk op het knopje . '' Zuster ? Hij is wakker'' zeg ik via de telefoon . Ik besluit om niks te doen en weer rustig te gaan zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Er komt een zuster en ze checkt wat dingen.:Jim als je wilt kan het kapje eraf als het slechter vaat er weer op' zegt ze. 'wat is er gebeurd' schrijd ik met een trillende hamde op moeizaam mer mijn pen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik knik naar de zuster. 'wat is er gebeurd' schrijft Niall .. '' Je hebt een black out gehad. '' zeg ik . Ik kijk hem aan . '' Wacht hier Niall . '' zeg ik . Owja stom van me hij kan niet verder xd. Ik loop naar de dokter van Niall . '' Meneer ? '' vraag ik . '' Ah hallo Horan !'' zegt hij. '' Ik heb een vraagje over het bloed wat Niall zometeen in zich krijgt. '' zeg ik . Hij knikt . '' Zeg het maar . '' zegt hij . '' Ik zie het eigenlijk niet zo zitten dat Niall bloed krijgt van een vreemde.. '' zeg ik . Hij kijkt me begrijpend aan . '' Dat hebben veel mensen . Als u iemand kent die precies dezelfde heeft als Niall mag u die wel bellen '' zegt hij . '' Ik heb ook precies de zelfde als hij.. '' zeg ik zachtjes. '' Oké dan . Het kan zijn dat u zich een beetje duizelig voelt . Maar u krijgt dat wat sap en een koekje '' zegt hij . Ik begin te lachen. '' Neemt u plaats '' zegt hij . Ik knik en ga zitten . Niet veel later is er een hele zak vol met mijn bloed . '' Speciaal voor Niall '' fluister ik . De dokter glimlacht . Hij brengt me wat sap en een koekje . Ik mag weer terug . Niall krijgt gelukkig mijn bloed . '' Hi babe , ik ben er weer'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en val in slaap terwijl Jim weggaat. Na kort slapen word ik weer wakker. Ik zie Jim en glimlach. 'zou je miss. Willen vrsgen of ik een pijnstiller kan krijgen?? Ik hou van je superveel xxc'schrijf ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'zou je miss. Willen vrsgen of ik een pijnstiller kan krijgen?? Ik hou van je superveel xxc' schrijft Niall . Ik knik . Ik loop naar de balie en vraag om pijn stillers. Eerst check ik als dat wel mag bij de dokter van net. gelukkig mocht dat en kan het geen kwaad. Ik loop met een bekertje water en pijnstillers naar Niall . '' Ik heb voorkomen dat jij bloed krijgt van iemand die je niet kent'' zeg ik . '' Ik hou ook van jou Niall'' zeg ik als antwoord op zijn briefje wat hij toen straks liet zien


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik heb voorkomen dat jij bloed krijgt van iemand die je niet kent'' zeg ik . '' Ik hou ook van jou Niall''  zegt hij en dankbaar pak ik het bekertje uit. Hoe ging ik dit zo pijnloos weg krijgen. Ik doe het pilletje in de beker end rink' hem pijnlijk weg. 'hoe bedoel je van dat bloed. En kan het kloppen dat ik eten proef' typ ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'hoe bedoel je van dat bloed. En kan het kloppen dat ik eten proef' typt hij . '' Tijdens het bloed kotsen ben je veel verloren . Ze wouden bloed van iemand die je niet kent in je spuiten . Maar daar heb ik een stokje voor gestoken .. Jij krijgt straks bloed van mij'' zeg ik . Ik geef hem een kus op zijn kruin


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall.
    ' Tijdens het bloed kotsen ben je veel verloren . Ze wouden bloed van iemand die je niet kent in je spuiten . Maar daar heb ik een stokje voor gestoken .. Jij krijgt straks bloed van mij' ik kijk hem met grote ogen aan. "dus het bloed hebben ze bij jou eraf gehaald??' schrijf ik. "dat is dus zoo super lief van je: ik glimlach zwakjes naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan