• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    Ik begin te glimlachen als ik de foto's van Niall zie. '' je bent zo schattig'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' je bent zo schattig'' ik blioos even. en bladder verder. Ik zie dat er iets onder geschreven staat en glimlach. Wil je aub nog wat drinken in schenkenvraag ik hem via het papierntje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Wil je aub nog wat drinken in schenken vraagt Niall . Ik knik . Ik pak zijn glas en schenk weer wat in . Ik geef het glas aan hem . Ik geef Niall een kus en pak dan een ander boek . 'Jim's geboorte 'staat er op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Hij knikt en schenkt mijn glas weer vol en geeft het aan me. Ik voel een kus en kijk naar de foto's van Jim. Uit het niets barst ik in huilen euit SLorry je bent gewoon zo lief, eni k houd gewon zoveel van je en ik weet niet wat ik hebschrijf ik slordig terwijl er tranen op het papier druppen. Alle stres, woeden enz. kwam er even uit. Woede dat ik niet kon en mocht praten, stres voor wat er nou was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Opeens barst Niall in huilen uit. '' Wat is er ?'' zeg ik en ik leg het boek aan de kanten. SLorry je bent gewoon zo lief, eni k houd gewon zoveel van je en ik weet niet wat ik heb schrijft Niall slordig . Ik geef hem een knuffel en probeer hem te troosten . '' Niall ? Wat je net schreef is niet de waarheid toch ? Ik zie de laatste tijd dat er iets aan de hand is met je ... Je mag het opschrijven wat er nu echt aan de hand is'' zeg ik tegen hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'wat is er?" bezorgd leest hij het en knuffelt me. '' Niall ? Wat je net schreef is niet de waarheid toch ? Ik zie de laatste tijd dat er iets aan de hand is met je ... Je mag het opschrijven wat er nu echt aan de hand is' Ik bijt op mijn lip. Het is gewoon zo druk de laatste tijd en ik mis mijn ouders best wel maar ik kan ze niet heir een lange tijd houden want hun hebben hun leven. Ik krijg nog steeds haat en sommige zeggen dat ik beter mijn stem kan kwijt zijn en ermee moet stoppen en ik weet het allemaal niet meer. Ik zit gewoon niet meer lekker in mijn vel en jij bent allemaal zo lief en ik doe amper iets liefs terugschrijf ik eerlijk op. Het was fijn dat we elkaar zo snel konden door zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het is gewoon zo druk de laatste tijd en ik mis mijn ouders best wel maar ik kan ze niet heir een lange tijd houden want hun hebben hun leven. Ik krijg nog steeds haat en sommige zeggen dat ik beter mijn stem kan kwijt zijn en ermee moet stoppen en ik weet het allemaal niet meer. Ik zit gewoon niet meer lekker in mijn vel en jij bent allemaal zo lief en ik doe amper iets liefs schrijft hij . Ik krijg tranen in mijn ogen . '' Ik weet wel iets... Tijdens onze boot toch gaan we eerst een nachtje bij joun ouders slapen'' zeg ik . Ik kijk hem aan . '' Ik weet het. En niemand verdient haat. Vooral jij niet . Weet je waarom ze zo reageren? Omdat hun niet kunnen doen wat jij wel kan doen. Zij willen net zoals jou zijn . Maar iets houd ze tegen . Of ze hebben het talent niet . Of hun worden ook afgekraakt ... En nu nemen ze wraak op bekende mensen . Maar jij en ik weten wel beter'' zeg ik en ik geef hem een kus. '' En als jij One Direction opgeeft voor mensen die jou niet goed vinden dan .. Dan zorg ik ervoor dat ze jou niet meer haten . Maar je moet dat wel weten dat er meer Fans zijn die van je houden dan je haten .. '' zeg ik en ik knuffel hem . '' En schatje ? Je hebt het zo druk . Ik begrijp heus wel dat als je thuis bent met optreden of als je thuis komt van een tour dat je dan liever naar bed gaat dan iets leuks doen '' zeg ik . '' Dat doe je voor je werk'' zeg ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Ik weet wel iets... Tijdens onze boot toch gaan we eerst een nachtje bij joun ouders slapen'' Ik weet het. En niemand verdient haat. Vooral jij niet . Weet je waarom ze zo reageren? Omdat hun niet kunnen doen wat jij wel kan doen. Zij willen net zoals jou zijn . Maar iets houd ze tegen . Of ze hebben het talent niet . Of hun worden ook afgekraakt ... En nu nemen ze wraak op bekende mensen . Maar jij en ik weten wel beter''En als jij One Direction opgeeft voor mensen die jou niet goed vinden dan .. Dan zorg ik ervoor dat ze jou niet meer haten . Maar je moet dat wel weten dat er meer Fans zijn die van je houden dan je haten .. ''En schatje ? Je hebt het zo druk . Ik begrijp heus wel dat als je thuis bent met optreden of als je thuis komt van een tour dat je dan liever naar bed gaat dan iets leuks doen '' zeg ik . '' Dat doe je voor je werk'' glimlacht hij in een knuffel en dankbaar kijk ik hem aan. Ik hou echt zoveel van je. De week van onze bruiloft neem ik zoiezo vrij en twee weken daarna voor de reis. Dan gaan we van te voren nog leuke dingen doen en dan regel ik dat ik twee dagen van te voren bij mijn ouders kan en dan twee dagen van te voren komen jou ouders en hebben we een vrijgezellenparty en dan op de dag zien we elkaar pas weer schrijf ik glimlachend en veeg de tranen weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    k hou echt zoveel van je. De week van onze bruiloft neem ik zoiezo vrij en twee weken daarna voor de reis. Dan gaan we van te voren nog leuke dingen doen en dan regel ik dat ik twee dagen van te voren bij mijn ouders kan en dan twee dagen van te voren komen jou ouders en hebben we een vrijgezellenparty en dan op de dag zien we elkaar pas weer schrijft hij . Ik knik. Ik begin te glimlachen en geef hem weer een kus . '' Ik kan niet stoppen met je te kussen'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik kan niet stoppen met je te kussen'' ik glimach en kus hem terug.

    [sorry schatteke, ik ga slapen, ik heb slaappilletjes gevonden en ik ga er een innemen en slapen, ik ben echt kapot en gebroken. sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Weltrusten xxxx ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik sta op en zet de radio aan . Niet veel later is een liedje van 1D erop . Ik begin te glimlachen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach als ons liedje op staat en zonder dat ik het merk val ik in een diepe rustige sllaap.

    (thanks. Jopelijk werken ze is namrlijk een proefverpakking. Je kunt nu wel een mega post maken van way ie doet terwijl niall slaapr ik wil morgen of dadelijk wel zayn even doen moet n kwartier wachren voor ze werken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als Niall inslaapt valt leg ik alle boeken weer op zolder. Ik doe zachtjes de tv uit. Ik zet de radio iets zachter . Ik loop naar de keuken en pak daar mijn laptop vandaan . Ik log in op twitter en direct zie ik . JIM AND NIALL ADOPTING A BABY ! Dafuqq ?! Ik kijk van wie het komt. Ik zie dat het van Felice is . Die bitch . Ik bel haar op '' Wat denk je wel niet ? Ik ga helemaal geen baby adopteren ! Zoek hulp jij !'' zeg ik tegen haar. Als de bel gaat loop ik snel naar de deur .. Ik zie dat het Zayn is . '' Je bent een gore vuile trut'' zeg ik en ik hang op . '' Niall slaapt'' zeg ik tegen hem . Ik laat hem binnen en ga met hem naar de eet kamer. '' Wat brengt jou hier ?'' vraag ik vrolijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn

    'niall slaapt wat brengt jou hier' Jim kijkt me aan. 'ik was benieuwd hoe het met mijn beste vrienden ging en of ik kan belpeb met iets' vragend kijk ik hem aan. Hij kon niet en het huishouden en zorgen voor Niall alleen dat ging niet. 'ik zag dat hij aan het slapen is' glimlach ik tevreden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan