• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim .

    Hij trilt zoveel . ik druk weer op het knopje .'' Mijn man die trilt de hele tijd is dat wel goed ?'' vraag ik . '' Dat komt omdat er nu bloed van iemand anders in zijn lichaam zit. Hij moet even wennen . Over 5 minuutjes is het wel voorbij'' zegt ze . Ik bedank haar. '' Komt door mijn bloed'' zeg ik . Nou ja ik kan het nu niet meer MIJN bloed noemen . Het is nu zijn bloed. '' Niall je ziet er schattig uit als je boos bent'' gniffel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij dtukt op een knopje en een zuster komt .'' Mijn man die trilt de hele tijd is dat wel goed ?'' van iemand anders in zijn lichaam zit. Hij moet even wennen . Over 5 minuutjes is het wel voorbij''  ik voel me opgelucht als ik weet dat het zo over is anserd zou ik niet duidelijk kunnen maken wat ik wou
    ' dat komt door mijn blowd
    wat zie je er sgattig uit als je boos nent' ik glimlach en metk sat hey trillen een beeje afneemt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vanmiddah ben ik een tot twee uur wg naar de buurjongen die 18 worf vandaag maar langer hoef ik niet omdat er niemand voor mij is dus dan ben k alleen thuis en kom k rpgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Wil je wat drinken ?'' vraag ik aan Niall .Hij zou vast wel dorst hebben . Ik loop naar de drink automaat en haal daar 2 chocomelk vandaan. Ik zet het op Niall's kastje en de andere drink ik zelf op . '' Nog maar een paar uur Niall . En dan mag je weer naar huis'' zeg ik om hem gerust te stellen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'wil je wat drinken Njall' en ik knik. Nog steeds had ik een erge dorst. Jim komt terug met chocolade melk en ik glimlach vrolijk. 'nog een paar uur Niall en dan mag je naar huis' vrolijk knik ik. 'wil je mijn mobielte even aangeven?ik wil Lou even vragen hoe het met El gaat' hij knikt en geeft het mobieltje . 'heey Lou hoe gaat jet met El en haar vader??wens haar sterkte. Ik lig in t ziekenhuis maar je hebt Jim tog gezien als je langs wilt kpmen. Ik lig in kamer 12.6 op de tweede etage. X N'snel cerzend ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis

    Net voordat ik wou vertrekken ging mijn mobiel . . 'heey Lou hoe gaat jet met El en haar vader??wens haar sterkte. Ik lig in t ziekenhuis maar je hebt Jim tog gezien als je langs wilt kpmen. Ik lig in kamer 12.6 op de tweede etage. X N' lees ik 'Hey Nialler , ja het gaat wel goed met haar vader .. Ja ik heb het gehoord.. Voedsel vergiftiging toch ? Ja we wilden net naar je toe komen . Tot zo x LouBearr' en ik verzond hem . Ik stapte in de auto en reed naar het ziekenhuis.

    Jim

    Ik pakte mijn mobiel en ik zat op twitter. @Jim_Hendrikson My baby boo is in the hospital .. Please .. Give him power and Energy .. x mr.Horan. Ik veranderde mijn twitter naam naar @Jim_Horan Ik keek Niall weer aan .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

     goed met haar vader .. Ja ik heb het gehoord.. Voedsel vergiftiging toch ? Ja we wilden net naar je toe komen . Tot zo x LouBearr' ik begin te glimlachen en laat Jim het smsje zien. Het was fijn dat mijn vrienden kwamen. 'waar is Zayn eigenlijk heen?' ik kijk Jim vragend aan. 'als Lou en El er zijn wil jij ze alles uitleggen. Dat us makkelijker dan schrijven' ik tril gelukkig amper nog. ' wil je het hoofdeind weer omhoog zetten en me wat helpen met drinken' ik wist dag hij alles zou doen voor me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    . 'waar is Zayn eigenlijk heen?' vraagt Niall . '' Zayn is op de kinderafdeling kijken of er daar fans zijn die met hem op de foto willen'' zeg ik . 'als Lou en El er zijn wil jij ze alles uitleggen. Dat us makkelijker dan schrijven' vraagt hij . '' Ja dat doe ik babe'' zeg ik . 'wil je het hoofdeind weer omhoog zetten en me wat helpen met drinken' vraagt hij direct daarna. Ik glimlach en doe wat hij zegt . Eerst het hoofdeind weer iets omhoog en als laatst hem wat te drinken geven . Ik hou het bekertje voor zijn mond en doe het telkens een klein beetje verder achter over. Niall weet gewoon dat ik alles voor hem doe . Ookal heb ik er geen zin in toch doe ik het. Niet veel later komt Louis binnen . '' Hey !'' zegt hij . Hij geeft Niall voorzichtig een knuffel . '' Hoe is het met mijn Nialler ?'' vraagt hij . '' Gaat steeds beter '' zeg ik . Louis kijkt me aan . '' Heeft Niall zelf geen tong?'' vraagt hij bot. '' Niall mag 2 dagen niet praten van de dokter Louis'' kaats ik terug. Ik heb geen zin in ruzie nu


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    '' Zayn is op de kinderafdeling kijken of er daar fans zijn die met hem op de foto willen'' zegt hij en ik knik. Day deed hij vaker gewoon naar een ziekenhuis kinseren blij maken '' Ja dat doe ik babe'' zegt hij em ik glimlach. Langzaam gaat mijn hoofd omhoog en voorzichtig zet hij het bekertje aan mijn lippen en wachr als ik het door slik. Met de pijn ging het gelukkig al wat beter. Ik grijns als Lou binnen komt'' Hey !'' zegt hij . Hij geeft me een voorzichtige knuffel die ik graag ontvang. . '' Hoe is het met mijn Nialler ?'' vraagt hij . '' Gaat steeds beter '' antwoord Jim voor me en ik zie Lou kijken naar hem Heeft Niall zelf geen tong?'' vraagt hij bot. '' Niall mag 2 dagen niet praten van de dokter Louis'' kaatst Jim weer terug. ' ze hebben mn keel geopereerd. Twee dagen niet praten dan drie dagen niet tot amper praten' schrijf ik. 'en het is verschrikkelijk irritant dus ja' schrijf ik en glimlach even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    ' ze hebben mn keel geopereerd. Twee dagen niet praten dan drie dagen niet tot amper praten' schrijft Niall 'en het is verschrikkelijk irritant dus ja' schrijft hij . Ik kijk hem medelevend aan . '' Balen man ..'' zegt Louis . Ik kijk naar mij mobiel en zie een nieuwe tweet van Zayn . Zo schattig. Er stond bij 'My babe !'het was een foto van hem en een meisje die helemaal fan is van 1D .. Dat kon je zien aan wat ze aan had. Ik liet de tweet zien aan Niall . Ik begon te glimlachen . Ik kijk Eleanor aan en geef haar een knuffel . '' Sterkte'' fluister ik in haar oor. Dan pak ik 2 stoelen voor Eleanor en Louis . Ik ga weer terug op mijn eigen stoel zitten .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'balen man' zegt Louis en ik knik. 'misscbien heb ik ook nog iets anders wat ze nu onderzoeken want ee zijn dingen gebeurd die niet bij voedselvergiftiging horen"schrijf ik. JIM laat een fito en tweet zien en ik glimlach 'superlief van Zayn' glimlachend kijk ik naar El. 'hoe gaat hey met je vader?' ik stuur haar een bezorgde blik en open mijjn armem voor een knuffel. De slangetjes waren aardig irritant ook die in mijn neus zat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'misscbien heb ik ook nog iets anders wat ze nu onderzoeken want ee zijn dingen gebeurd die niet bij voedselvergiftiging horen" schrijft Niall. Ik knik
    Ik kijk naar buiten . Ik doe het raam open zodat Niall even wat frisse lucht heeft. '' Ze zijn er nog steeds'' zucht ik . Waarom geven ze ons geen privacy ? Als ik nu mijn middelvinger opsteek dan komt dat weer in het nieuws. Of dan word het hele verhaal weer verdraaid . Ik ga op de vensterbank zitten en kijk naar de voorkant waar iedereen zich drukt maakt om wanneer Niall het ziekenhuis verlaat . Nog een paar uur .. Denk ik bij mezelf


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'ze zijn er nog steeds' zucht Jim en ik knik zuchtend. De deur gaat open en een zuater komt binnen. ' een hele goede middag heren. Meneer Horan u mag eerder naar huis' ik kijk haar blij aan. 'u moet veel rusten. Veel drinken en niet praten hrt liefste. We halen het slangetje bij uw neus nog niet weg zodat u thuis vandaag en morgen nog sondevoeding krijgt. Morgen om vuer uur verwachten we u hier dan verwijderen we het slangeje en nog een controle. ' ze maakt alles los en rolt het slangetje op en plak hem op mijn borst. Ze legt Jim uit hoe je een zakje eraan bevestigt en al snel zit ik klaar op bed om te gaan. Grijnzend kijk ik naat Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    . ' een hele goede middag heren. Meneer Horan u mag eerder naar huis' zegt de zuster als ze binnen stormt . Ik viel bijna uit het raam !! . 'u moet veel rusten. Veel drinken en niet praten hrt liefste. We halen het slangetje bij uw neus nog niet weg zodat u thuis vandaag en morgen nog sondevoeding krijgt. Morgen om vuer uur verwachten we u hier dan verwijderen we het slangeje en nog een controle. ' zegt ze . Ik kijk haar aan . ze legt mij uit hoe alles werkt. Niet dat ik het onthou maar goed. Ik heb het opgeschreven . Niall kijkt me aan met een grote grijns. '' Haha meneertje denkt zeker dat hij nu alles weer kan doen ?'' zeg ik tegen hem . '' Mooi niet dus. Ik pak het opklapbed van zolder en ik zet je mooi neer in de woonkamer. '' zeg ik met een grijns . '' Jij gaat niks doen alleen maar goed eten en tv kijken . Owja en slapen !'' zeg ik . '' Ik bel even Zayn. '' Niet veel later heb ik er voor gezorgd dat Zayn naar ons huis is gegaan om heb bed er al neer te zetten . '' Mevrouw ? Kunnen wij ook via een andere uitgang weg ?'' vraag ik aan de zuster. Ze knikt en zegt me waar de andere uitgang is


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Haha meneertje denkt zeker dat hij nu alles weer kan doen ?'' zeg ik tegen hem . '' Mooi niet dus. Ik pak het opklapbed van zolder en ik zet je mooi neer in de woonkamer. '' z'' Jij gaat niks doen alleen maar goed eten en tv kijken . Owja en slapen !'k . '' Ik bel even Zayn' hij regelt wat en ik glimlach tevreden . '' Mevrouw ? Kunnen wij ook via een andere uitgang weg ?'' ik was echt blij dqt ik weg kon. 'hier heeft u de voeding en een rolstoel. U mav ook vepureerde voedael dat kun je hierin doen' ze veeft hem lege zakken. Ik word in de rolstoel gezet en we gaan met de lift omlaag. 'ik ben echt blij dat we weer naar ons huisje mogen' schrijf ik. we gaan naar de andere uitgang en hier staan maar een paar mensen die gelijk fotos maken. 'hie vaat het wat is er aan se hand. Klippen de geruxhten dat je zelfmoord gi plegen' ik grijns en pak ee vel. 'nee ik doe geen zelfmooeed. Voedselvegiftiging nu een kleine week niet praten'schrijf ik kort en eenvoudig. Ze zouden er zelf wel een verhaal van maken. Ik word de auto in geholpen en de rolstoel word erbij gedaan waarna we weg rijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan