• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim

'' i know'' zeg ik en ik geef hem een kus. Opeens komt de zuster binnen. '' Niall ik moet je wat bloed in spuiten . '' zegt ze . Ik kijk naar Niall . '' mag ik er bij zijn ?'' vraag ik . Ze knikt . Niall krijgt wat in zich en ik kijk snel als dat wel mijn zakje met bloed is. Gelukkig is het mijn bloed

[ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 21:55 ]

Niall

Een zuster komt binnen 'Niall ik ga wat bloed in je spuiten' langzaam knik ik. 'mag ik erbij zijn?' vraagt Jim eb er word geknikt. De naald gaat in mijn buid en zs spuiy het leeg. 'ik ga nog een slangetke hieraan bevestigen. Dan houd het apparaaat je bloed in de gaten en word eht automatisch bij gevuld'ik knik en ze draait qat aan de naald aan het dopje erop. Ik merk dqt er een slangetje in mijn neus zat. Volgens mij zag ik er best slecht uir. Ik wist dat ik bleek was en dan met een infuus bloedinfuus en slangetje in mijn neus

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim

Ik kijk hoe alles bij Niall word gedaan . '' Zelfs met die stomme rot dingen zie je er nog goed uit'' zeg ik Ik ga naast hem zitten op een stoel . Ik hou zijn hand vast. '' Nu kom ik letterlijk en figuurlijk in je . Dat betekend dat je nooit meer van me af komt '' zeg ik met een glimlach. Een neppe glimlach want ik wil Niall zo helemaal niet zien . Ik wil hem vrolijk en blij zien . Niet ziek !! Ik wil mijn Nialler terug. Mijn lieve en grappige Nialler

Eleanor Jane Calder.
    'Gaan we nog ergens wat eten of naar huis?' vraag ik als we het ziekenhuis uitlopen en meteen worden verblind door een paar flitsen van camera's. 'Breng mij maar naar huis en dan kunnen jullie zelf nog wat doen lieverds.' zegt mijn moeder waarna ze even glimlacht. Ik knik kort en glimlach naar haar.

[ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:40 ]

El mrt lou kan naar nialler

Niall

'' Zelfs met die stomme rot dingen zie je er nog goed uit'' '' Nu kom ik letterlijk en figuurlijk in je . Dat betekend dat je nooit meer van me af komt' ik glimlach zwakjes. 'ik wil ook nooit meer van je af komen' schrijf ik moeizaam. Ik slik pijnlijk en zucht weer. 'bblijf je vanacht slapen?' ik merk dat mijn hand van de inspanning streds meer trilt

Louis

Met elkaar liepen we naar de auto . Mevrouw Calder wou dat we haar naar huis brachten dus dan deden we dat. Ik stapte in en startte de auto. Niet veel later was mevrouw Calder thuis

Eleanor Jane Calder.
    Als we mijn moeder hebben uitgezwaaid kijk ik Louis aan. 'Wat gaan we doen babe? Nog ergens naartoe of naar huis?' Vragend kijk ik hem aan.

Jim

'' Natuurlijk blijf ik bij je slapen Niall . Ik laat je niet alleen hier'' zeg ik met een halve glimlach .. Ik laat Niall echt niet hier alleen hoor . Ik kijk hem aan en ga met mijn hand zachtjes door zijn haar. '' Over 48 uur mag je hier weg '' zeg ik. Ik weet dat het nog heel lang duurt maar ja..

Louis..

'' Waarom gaan we niet naar Niall ? We zijn nog helemaal niet bij hem langs geweest '' zeg ik

Eleanor Jane Calder.
    'Waarom gaan we niet naar Niall? We zijn nog helemaal niet bij hem langs geweest.' antwoordt Louis. Met een glimlach op mijn gezicht knik ik. 'Dat doe we!' zeg ik.

Niall

' Natuurlijk blijf ik bij je slapen Niall . Ik laat je niet alleen hier'' ik glimlach dankbaar 'over 48 uur ben je weer thuis' ik glimlach en knik blij.'je eten staat koud te worden

Jim .

Ik grinnik als ik zie wat Niall opschrijft . '' Het is echt ranzig.. t smaakt naar dooie vissen '' zeg ik . Ik kijk Niall aan. In zijn mooie blauwe ogen . Waarom is deze jongen zo sexy ?

Louis

Ik start de auto en rijd naar het ziekenhuis

Niall

t . '' Het is echt ranzig.. t smaakt naar dooie vissen ' ik grijns even. ' ik baal ervan dat ik niet mag praten" schrijf ik en merk dat ik amper kan schrijven door mijn hamd. Zuchtdnd leg ik de pen weer neer

Jim

'' Ik baal ervan dat ik niet mag praten'' schrijft hij . Ik zie dat hij moeilijk kan schrijven . '' Hier gebruik mijn mobiel maar'' zeg ik en ik op een notitie ding waar hij kan typen .'' Door de mobiel hoef je niet te schrijven '' zeg ik met ene knipoog

Niall

. '' Hier gebruik mijn mobiel maar' ' dankje' ik wou een vraag typen maar door het getril drukte ik steeds op de verkeerde. Gefrustreerd gooi ik het apparaat wg waar hij op mijn bed neer komt. Fijn ik kon niet praten en niet schrijven. Bozig sla uk mijn armen over elkaar

Spape