• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    x


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    x


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zuster

    ''Er word alleen even wat gedaan bij je keel . '' zeg ik . '' Geen zorgen we brengen je onder nacoze . Straks bent u gewoon weer terug'' zeg ik om de jongen gerust te stellen . Niet veel later zijn we klaar met de operatie. Als het goed is zou Niall zich ongeveer na 2 uur al wat beter voelen en daarna gaat het vanzelf. We brengen hem terug naar zijn kamer . Ik kijk de 2 jongens aan . '' Hij slaapt'' zeg ik . Ze glimlachen . Ik glimlach terug

    Jim

    Samen met Zayn ga ik naast Niall zitten op een stoel . Ik pak zijn hand en wrijf erover. '' Je word beter Niall'' zeg ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    mn laatste staat in het oude topic


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xd dat weet ik .. Ik heb daar net op gereageerd met de zuster en Jim


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan


    ''Er word alleen even wat gedaan bij je keel . ''legt ze me uit en ik knik. Als ik wist wat er gedaan werd was het maar goed . '' Geen zorgen we brengen je onder nacoze . Straks bent u gewoon weer terug'' ik krijg een kapje op mijn mond en langzaam zakken mijn ogen dicht en ben ik in een zwarte pijnloze wereld. Ik merk echt helemaal niets.

    (moet ik zayn even doen tijdens zijn narcose


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ja is goed x thanks ]

    Jim .

    '' Ik hoop dat het lukt'' zeg ik tegen Zayn . ik leun tegen hem aan . Ik hoop niet dat hij het erg vind. Ik pak mijn mobiel en kijk als ik nog berichtjes heb. Niks mooi zo !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [geen dank ik kan ook niets anders.

    Zayn

    Ik hoop dat het lukt' zegt hij tegen me en ik knik. Ik voel hem tegen me aanleunen en sla mijn arm om hem heen. HIj kijkt even op zijn mobiel. 'Jullie zijn echt gelukkig samen he? Ik zie het gewoon, Niall kan tijdens opnamens, fotoshoots en zelfs interviews niet stoppen met vertellen hoe geweldig en lief je bent. Ik heb hem lang niet zo gelukkig als nu gezxien' vertel ik Jim glimlachend. 'Het is vasdt moeilijk hem zo te moeten zien liggen terwijl je niets kunt doen' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'Jullie zijn echt gelukkig samen he? Ik zie het gewoon, Niall kan tijdens opnamens, fotoshoots en zelfs interviews niet stoppen met vertellen hoe geweldig en lief je bent. Ik heb hem lang niet zo gelukkig als nu gezien' vertelt hij mij glimlachend. Ik begin te blozen. 'Het is vasdt moeilijk hem zo te moeten zien liggen terwijl je niets kunt doen' zegt hij zacht . Ik knik '' Het is echt kut.. Ik wou dat ik iets kon doen.. Het is allemaal mijn schuld. Ik had gewoon niet moeten koken '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Weer een liedje dat gelekt is .. Kut lied. Waarom moet het altijd over meisjes gaan ?

    ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    Hij word knalrood als ik hem verteld heb dat hij er niet over hem kan stoppen tevertellen. '' Het is echt kut.. Ik wou dat ik iets kon doen.. Het is allemaal mijn schuld. Ik had gewoon niet moeten koken '' Ik scud mijn hoofd. 'Kon jij weten dat het vlees slecht was? Nee dat hadden ze in de fabriek en in de winkel al moeten zien en dat is niet gebeurd waardoor hij ziek is. Maar zeg neit dat het jou schuld is' vertel ik hem op een gedempte toon. 'Toen we elkaar pas kende was Harry altijd de flirt, Louis had toen al iemand en Liam ook. En toen ik een lange tijd met Perrie heb gehad was hij als enigste alleen en soms kwam hij in de nacht huilend naar me toe. Hij mistte zjin ouders en zijn broer en hij dacht dat we onze vriendinnen belangrijker vonden dan hem. Het was echt een ramp om hem te zien zeker huilen, ik kan er nooit goed tegen als Niall huilt. Toen hij jou voor het eerst ontmoette toen ik nogal boos was op je. HJij had een glundering in zijn ogen en ik had het door, dat hij verliefd was.' vertel ik glimlachend. 'Of die keer, wij kwamen van LA vandaan en waren geland en ineens stond het vliegveld vol meisjes en jongens die hysterisch waren. Maar we moesten er doorheen naar de auto. Dus de politie stond buiten klaar om te helpen maar we moesten er door heen. Na een vijftal van minuten was ik Niall kwijt geraakt in de drukte en toen ben ik gelijk naar Li gegaan en hebben we hem gezocht. Aangezien wij beide weten dat Niall het eng vind als er zoveel meisjes zijn en omdat hij claustrofobie heeft en toen vonden we hem huilend in , een lege plantenbak. Het was echt zielig, want hij durfde er niet meer uit te komen en hij begon van zijn claustrofobie last te krijgen dus toen heb ik hem opgetilt en naar buiten gedragen' glimlach ik om de oude herinnering


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lieverd dat hoeft niet. Er was de vorige keer van het TMH album twee liedjes Little Things en uhmmmm ik weet niet meer hoe die heet. en die stemmen waren net hun maar die little things was n snelle en de ander ook achteraf gewoon fake, dus t hoeft niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'Toen we elkaar pas kende was Harry altijd de flirt, Louis had toen al iemand en Liam ook. En toen ik een lange tijd met Perrie heb gehad was hij als enigste alleen en soms kwam hij in de nacht huilend naar me toe. Hij mistte zjin ouders en zijn broer en hij dacht dat we onze vriendinnen belangrijker vonden dan hem. Het was echt een ramp om hem te zien zeker huilen, ik kan er nooit goed tegen als Niall huilt. Toen hij jou voor het eerst ontmoette toen ik nogal boos was op je. HJij had een glundering in zijn ogen en ik had het door, dat hij verliefd was.' vertel ik glimlachend. 'Of die keer, wij kwamen van LA vandaan en waren geland en ineens stond het vliegveld vol meisjes en jongens die hysterisch waren. Maar we moesten er doorheen naar de auto. Dus de politie stond buiten klaar om te helpen maar we moesten er door heen. Na een vijftal van minuten was ik Niall kwijt geraakt in de drukte en toen ben ik gelijk naar Li gegaan en hebben we hem gezocht. Aangezien wij beide weten dat Niall het eng vind als er zoveel meisjes zijn en omdat hij claustrofobie heeft en toen vonden we hem huilend in , een lege plantenbak. Het was echt zielig, want hij durfde er niet meer uit te komen en hij begon van zijn claustrofobie last te krijgen dus toen heb ik hem opgetilt en naar buiten gedragen' verteld Zayn . Hij glimlacht terug bij de gedachten . '' Dat is zo zielig !'' zeg ik . '' Als ik hem eerder had gekend dan had ik hem geholpen. '' zeg ik . Ik kijk Zayn aan . '' Dankje.. '' zeg ik . '' Ik kan niet wachten tot dat Niall terug is . '' zeg ik . Ik loop naar de koffie machine en maak wat koffie voor Zayn en mij . Ik geef een kopje aan hem .Ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn

    Dat is zo zielig !''Ik knik instemmend. 'Hij hield me vast alsof ik zijn papa was.'
    zg ik zachtjes. '' Als ik hem eerder had gekend dan had ik hem geholpen. ''ik glimlach . '' Dankje.. '' 'geen dank' zeg ik gelijk. '' Ik kan niet wachten tot dat Niall terug is . ''Hij loopt weg en komt terug met tweee kopjes koffie. 'thanks mate. En wat voor ringen gaan jullie doen voor het huwelijk?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'Hij hield me vast alsof ik zijn papa was.' zegt hij . 'Dan heb ik jullie band nu zeker wel verpest...'' zei ik .. 'thanks mate. En wat voor ringen gaan jullie doen voor het huwelijk?' vraagt hij . '' Ik heb geen idee .. Ik dacht zelf aan 2 ringen met de namen van ons erin . Niall heeft dan de ring met mijn naam en ik die van hem.. En daar boven op 2 diamantjes en daarnaast allemaal mooie glinsteringen .. Maar ik denk niet dat Niall glinsteringen wilt'' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik