• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan

Hij knikt lachend en pakt zijn Nintendo. Ik nodigde hem uit voor een race en we begonnen te raccen. Ik deed alsof ik het niet door had dat hij het express deed en lachend doe ik mijn handen in de lucht. Hahahahah je bent een schat, ik heb gewonnen ahahah schrijf ik met een grote grijns

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Horan

Als Niall zijn handen in de lucht doet . Wat er heel schattig uit ziet begin ik te lachen . Hahahahah je bent een schat, ik heb gewonnen ahahah schrijft hij met een grote grijns. Ik geef hem een kus. '' Yup dat heb je '' zeg ik met een glimlach . Ik leg mijn Nintendo weer weg en loop naar de diepvries om 2 ijsjes te halen . 1 Waterijsje voor Niall . En 1 Cornetto voor mij . Ach als Niall ook iets van mijn ijsje wou mag dat wel . ik liep weer terug en gaf Niall het ijsje

Niall Horan

'' Yup dat heb je '' ik grijs weer. Hij loopt weg en komt terug met ijsjes waardoor ik blij kijk. Yes mijn favo ijsje'schrijf ik als hij me een Calippo cola geeft. Ik open hen en voor zichtig lik ik er wat aan wat best goed ging stiekem.

Jim Horan

Ik glimlach als ik Niall schattig aan dat ijsje zie likken . Waarom is Niall altijd zo schattig ? Toen bij de signeersessie's ook . Het was in de FreeRecord shop in Londen . Daar heb ik hem eigenlijk voor het eerst gezien. Bij mij was het direct liefde op het eerste gezicht . Veel meisjes wouden niet met Niall op de foto.. Dat vond ik stom . Waarom wel met de andere jongens maar niet met Niall ? Ik ging wel met Niall op de foto. Ergens in mijn One Direction plakboek staat die foto . Dat plakboek lig volgens mij op zolder. En toen ik buiten was hoorde ik een paar meisjes praten over dat Niall niet in 1D hoort. Ik ben toen zo boos geworden dat ik die meisjes eens goed de waarheid heb verteld. Alleen weet ik niet meer als Niall mij nog herinnert van toen..

Niall Horan.

Ik glimlach terwijl ik vrolijk aan het ijsje blijf likken terwijl ik als een rpins in bed ligt. Zullen we foto's gaan kijken in fotoboeken?" stel ik voor. Misschien was dat wel leuk om te doen

Jim Horan

Zullen we foto's gaan kijken in fotoboeken? stelt Niall voor. Ik kijk hem verbaasd aan . Kan hij mijn gedachten lezen ofzo ? '' Ja is goed'' zeg ik . Ik ren naar de zolder en pak daar alle foto/plakboeken vandaan . Ik ren weer naar beneden . Wat niet zo verstandig was want ik flikkerde weer van die trap af. '' NIKS AAN DE HAND !!'' Zeg ik en ik sta weer op. Ik ren naar de woonkamer en zet daar de dozen neer.

[ahha met crush vage fotos sturen heb net een hele mooie van mezelf gemaakt per ongeluk hahahahaha

Niall Hora

'Ja is goed' zegt hij en hij rent naar zolder. Daarna rent hij weer en ik hoor een klap waardoor ik geschrokken op veer. 'NIKS AAN DE NAD" ik zucht opgelucht. de trap vind jou niet lief. kom bij mij op bed zitten' ik ga zetten en zo zit i dat hij bij me kan

Jim Horan

de trap vind jou niet lief. kom bij mij op bed zitten' schrijft Niall . Ik begin te lachen. '' Tjrapjee niet liefj is voorjj mijj'' zeg ik met een kinderstem . Ik ga naast Niall zitten en pak het eerst boek wat bovenop ligt. Ik kijk naar de titel . 'Jim Hendrikson's eerste plakboek . ' staat erop . '' O god'' zeg ik ... Ik sla hem open .. Ik kijk naar de foto die er in staat. Ik was toen een jaar of 6.. Er zullen zeker wel verschrikkelijke tekeningen in staan

Niall Horan

'' Tjrapjee niet liefj is voorjj mijj'' ik grijns weer breed. Ik lees de voorkant en begin te grijnzen 'O god' zegt hijen doet het open. 'naaaaaahw' schrijf ik en bekijk alle foto's. Al veelste snel was het voorbij en pak ik een boek van mij. 'Niall James Horan Fotoboek 1' staat erop en ik grijns weer breed. Als ik hem open schaam ik me gleijk. Dit waren allemaal foto's waar ik als baby en peuter hongerig naar eten kjik , boos kijk als het te lang duurde enzo voort

Jim Horan

'' Ahww Niall dat is pas schattig !!'' zeg ik en ik kijk naar de foto's van Niall . Al veel te snel hebben we dit boek ook uit. Dan komt het boek 'One Direction plakboek 1'' tevoorschijn . Hier staan de foto's van Niall en mij in . Ik kwam altijd .. Bij elke concert en Singeersessie's . Ik kijk Niall aan en doe het boek open

Niall Horan

'' Ahww Niall dat is pas schattig !!'' IK bloos wat er komt een nieuw boek. Heb jij een 1D fotoboek???? zo schattigschrijf ik en bekijk de fotos. Blijkbaar is hij echt overal geweest maar herineren lukt me niet. Maar bij dit soort dingen zie je ook zoveel mensen niet normaal. Een paar keer staat om mijn hoofd een hartje getekend en lief kijk ik hem aan

Jim Horan

Heb jij een 1D fotoboek???? zo schattig schrijft hij .. Ik begin te blozen . '' Ik heb er wel 10 !'' zeg ik . Als ik zie dat ik een paar keer een hartje om zijn hoofd heb getekend begin ik nog meer te blozen . Opeens valt er iets uit het boek.. Ik raap het op en zie dat het een tekening van Niall is die ik één jaar terug heb getekend. Ik geef het aan Niall . Ik wou die tekening tijdens een van hun concerten geven . Maar er was zo'n vervelend meisje die de tekening van me afpakte. Ze gaf het aan Niall en zei dat het van haar was. Ik was echt teleur gesteld.. Toen besloot ik om een nieuwe te maken . Maar helaas heb ik die nooit kunnen geven . Tot nu

Niall Horan
    Ik heb er wel 10 !'' ik glimlach lief naar hem en zie wat vallen. Hij geeft het aan mij en ik bekijk de tekening. woooow super mooi, die ga ik echt bewaren. Youre so cute

Jim Horan

Ik geef Niall een zoen . woooow super mooi, die ga ik echt bewaren. Youre so cute schrijft hij als hij mijn tekening ziet. '' Dankje... '' zeg ik . Ik geef hem weer een kus. Dan pak ik weer een boek van Niall . '' Niall's first Birthday'' staat erop . Ik begin te giechelen

Niall

" dankje" zegt hij en ikglimlach daarna pakken we een boek over mijn eerste levensjaren en g,imlach blij zie je mij met een kindergitaar en een piano op de foto. Dat was de eerste maar niet een echte gitaar

Back home