• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan
    '' We zien wel oké ?'' pruilend knik '' Ik ga even koffie halen '' zegt Jim . Niet veel later hoor je een harde schreeuw . '' LOUIS TOMLINSON !!'' schreeuwt Jim . Dat kan ik gewoon horen .Zayn kijkt de gang open begint te lachen. '' Jim zit onder de koffie'' giechelt hij naar mij en ik glimlach zwak. Zelfs lachen dee dpijn! Sikken alles. Het was echt super irritant.K'heb honger...maar ik denk niet dat het slim is om nu te eten=( schrijf ik en klap een keer in mijn hand zodat Zayn kijkt

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Zayn Malik

Ik schrik me dood als Niall in zijn handen klapt. K'heb honger...maar ik denk niet dat het slim is om nu te eten=( staat er op zijn briefje . '' Je mag wel ijsjes volgens mij'' zeg ik . Ik kijk op zijn bordje naast hem en zie wat hij mag hebben . Sap, ijsjes, milkshake's maar geen harte dingen . '' Ja je mag ijsjes, sap , en milkshake's . '' Zeg ik . Ik kijk naast zijn bed en zie een grote koel box staan . Ik geef hem een ijsje. '' Eet smakelijk Niall'' zeg ik met een glimlach . Niet veel later komt Jim terug met zijn jasje dicht en een shirt met 2 kopjes koffie in zijn hand . Hij kijkt woest. '' hey Niall'' zegt hij vrolijk en daarna is die boze blik terug . Ik kan me niet inhouden en begin te lachen

Niall Horan

'' Je mag wel ijsjes volgens mij''Hij kijkt op de patientenlijst naast me. '' Ja je mag ijsjes, sap , en milkshake's . '' Hij pakt een ijsje en geeft het aan mij. Hongerig kijk ik ernaar' Eet smakelijk Niall'' ik steek mijn duim op als een dankjewel. Niet veel later komt Jim terug met zijn jasje dicht en een shirt met 2 kopjes koffie in zijn hand . Hij kijkt woest. '' hey Niall'' zegt hij vrolijk en daarna is die boze blik terug .Ik steek mijn hand op ter begroeting. Ik begin aan het ijsje te likken maar als ik slik krim pik pijnlijk in elkaar en leg het ijsje op het bordje terug . Great ik had honger maar alles deed pijn. Wie waren daar in de gang?<3 you

[heb zelf al wel eens keelamandelen laten verwijderen fucking pijnlijk

Jim

Woest was ik ! WOEST !! Wie waren daar in de gang?<3 you schreef Niall . Ik keek hem aan . '' Meneer en mevrouw Tomlinson.. Ze waren op bezoek bij meneer Calder. '' zeg ik . '' Ik hou ook van jou'' zeg ik en ik geef hem een kus. '' Aleen meneer Tomlinson die dacht grappig te zijn op expres de koffie over me heen te gooien '' zeg ik boos . Eleanor zat daar alleen maar te lachen . '' Eerst worden mijn nieuwe kleren samen met mij het zwembad in gedonderd en daarna krijg ik koffie er over heen . '' zeg ik . '' Niet persoonlijk bedoeld Niall'' zeg ik met een knipoog

Niall Horan

'' Meneer en mevrouw Tomlinson.. Ze waren op bezoek bij meneer Calder. 'Ik hou ook van jou '' Aleen meneer Tomlinson die dacht grappig te zijn op expres de koffie over me heen te gooien Eleanor zat daar alleen maar te lachen Eerst worden mijn nieuwe kleren samen met mij het zwembad in gedonderd en daarna krijg ik koffie er over heen . ''. '' Niet persoonlijk bedoeld Niall'' Dan laat je hem het nieuw kopenXD Maar waarom hier>??? Als ze hier zijn kunnen ze wel gelijk langskomen. IK HEB HONGEEEEERschrijf ik zeurderig en zucht weer zachtjes. Dit was echt zo saai

Jim

Dan laat je hem het nieuw kopenXD Maar waarom hier>??? Als ze hier zijn kunnen ze wel gelijk langskomen. IK HEB HONGEEEEERs schreef Niall zeurderig . Ik drukte op het knopje . '' Meneer Horan heeft honger'' zei ik tegen de zuster. '' Hij mag vla.. '' zegt ze . '' Wil je Vla ?'' vraag ik aan Niall . '' Haha geloof me Louis betaald gewoon een hele kast met kleren voor me . En hij weet er nog niks vanaf dus straks veras ik hem er even mee'' zeg ik met een grijns

[ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 15:28 ]

Niall HOran

' Meneer Horan heeft honger' zegt hij tegen de zuster en ik sla me op mijn hoofd. Hij had niet mee gekregendat eten te pijnlijk was. 'Hij mag vla' zegt ze. 'WIl je vla?" Ik pak pen en papier. Neen dankje, had je niet mee gekregen maar alles in mijn keel doet pijn zelfs slikken doet al verschrikkelijk veel pijn. Heb net ijs geprobeerd maar dat ging ook niet. Helaas voor mij dus.

Jim .

Neen dankje, had je niet mee gekregen maar alles in mijn keel doet pijn zelfs slikken doet al verschrikkelijk veel pijn. Heb net ijs geprobeerd maar dat ging ook niet. Helaas voor mij dus. schrijft hij . '' Hmm het uur is bijna voorbij Niall . Zometeen kun je gewoon weer slikken'' zeg ik . Ik geef hem een kus op zijn kruin . '' Ik ga even naar Louis om hem te verassen tot zo babe'' zeg ik . Ik loop de deur uit en ga naar Tomlinson.

Zayn .

'' WHAT ?!!! DAT GA IK NIET BETALEN HORAN !!'' zegt Louis . Ik begin te lachen . 'Louis zegt Horan tegen Jim '' zeg ik tegen Niall. '' Weet je al wat je aan wilt bij je bruiloft ?'' vraag ik aan Niall

[ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 15:33 ]

NIall HOrna

. '' Hmm het uur is bijna voorbij Niall . Zometeen kun je gewoon weer slikken''Ik knik glimlachend bij zijn kusje. '' Ik ga even naar Louis om hem te verassen tot zo babe''Hij gfaat de deur uit. '' WHAT ?!!! DAT GA IK NIET BETALEN HORAN !!'' zegt Louis naja zegt, schreeuwt . 'Louis zegt Horan tegen Jim '' Ik glimlach trots '' Weet je al wat je aan wilt bij je bruiloft ?' IK knik en pak alweer het kladblok. Jim gaat wss iets van een wit pak met diamanten aan doen, super sexy dus. En ik wil een pak in de kleur van mijn ogen. Binnenkort in onze vrije week gaan Jim en ik weg met onze nieuwe jachtboot plekken alvast bekijken waar we heen willen voor ons trouwerij schrijf ik hem vrolijk.

Zayn

Jim gaat wss iets van een wit pak met diamanten aan doen, super sexy dus. En ik wil een pak in de kleur van mijn ogen. Binnenkort in onze vrije week gaan Jim en ik weg met onze nieuwe jachtboot plekken alvast bekijken waar we heen willen voor ons trouwerij schrijft Niall . Ik grinnik bij het woord sexy. '' Dat is een mooie kleur'' zeg ik als hij het over zijn pak heeft . Niet veel later komt Jim weer binnen met een grote grijns. '' Wat heb je gedaan Horan ?'' vraag ik aan Jim . Hij giechelt . Opeens haalt hij 4 briefjes van 50 uit zijn jas zak . '' Heeft Louis dat jou gegeven ?'' vraag ik verbaasd '' Ja ik heb me verkleed als een zuster die geld nodig had voor haar zieke kind . '' zegt hij . Ik begin te lachen

Niall horan

'' Dat is een mooie kleur'' Ik bloos lichtjes. Jim komt binnen gewandle.d '' Wat heb je gedaan Horan ?'' Hij giechelt . Opeens haalt hij 4 briefjes van 50 uit zijn jas zak . '' Heeft Louis dat jou gegeven ?'' vraagt Zayn verbaasd '' Ja ik heb me verkleed als een zuster die geld nodig had voor haar zieke kind . '' Een grijns komt om mijn lippen. That's my man Vermoeiend kijk ik rond. Ik was dood op maar ik wist dat ik niet zou kunnen slapen,dat was het probleem gewoon. Ik kijk naar buiten en mijn ogen worden groot. Wilt iemand de tv eens op het nieuws zetten. Er staat allemaal Papzz buiten Ik was nieuwsgierig, was het vanwege El haar vader, iemand anders of voor mij

Jim .

Wilt iemand de tv eens op het nieuws zetten. Er staat allemaal Papzz buiten vraagt Niall . Ik knik . Ik doe de tv aan en direct zie je Eleanor's hoofd en die van Niall in beeld . Dan krijg je een uitgebreid stuk wat er aan de hand is enzo . Het boeide me niks want ik wist al wat er aan de hand was. Ik had Niall een voedsel vergiftiging gegeven . Ik zucht en ik kijk dan naar buiten

Niall Horan

Op het nieuws verschijnt het gezicht van Eleanor en van mij. Het over El was net afgelopen. 'Niall Horan, een van de jongens van de beroemde boyband is gespot in het ziekenhuis. Insiders hebben de auto van Jim Hendrikson of beter gezegd Jim Horan vol gas naar het ziekenhuis zien gaan waar de jongen niet meer kon lopen. Opgetild werd hij naar binnen gebracht. Volgens bronnen heeft hij een voesdelvergiftiging opgelopen en hij is geopereerd aan zijn keel. Door de operatie mag hij twee dagen niet praten en word aangeraden zoiezo een week rust te nemen en niet te zingen. We zullen u meer info geven over deze twee al swe wat weten' hij schakelt op het ander onderwerp. HOe gaat het met Lou en El?? Ik verveel me=(

Zayn

'Niall Horan, een van de jongens van de beroemde boyband is gespot in het ziekenhuis. Insiders hebben de auto van Jim Hendrikson of beter gezegd Jim Horan vol gas naar het ziekenhuis zien gaan waar de jongen niet meer kon lopen. Opgetild werd hij naar binnen gebracht. Volgens bronnen heeft hij een voesdelvergiftiging opgelopen en hij is geopereerd aan zijn keel. Door de operatie mag hij twee dagen niet praten en word aangeraden zoiezo een week rust te nemen en niet te zingen. We zullen u meer info geven over deze twee al swe wat weten' verschijnt er op het nieuws.... HOe gaat het met Lou en El?? Ik verveel me=( '' Haha het gaat wel goed met hun denk ik . Ze weten niet hoe de situatie van El's vader is. Ik verveel me ook Niall .. '' zeg ik en ik kijk naar Jim . Maar als ik naar Jim wil kijken is hij weg ? '' Jim ?'' vraag ik . '' Jimaine is de naam !!'' roept iemand . '' Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Horan !!'' roept iemand weer . Ik begin te lachen . '' Er is bezoek Majesteit '' zeg ik tegen Niall . Opeens komt Jim binnen . Nou ja Jimaine dan . '' Hier ben ik dan !! De vrolijk heids prinses !'' zegt hij . Ik begin te lachen . '' Haha jij vrolijk laat me niet lachen . '' zeg ik . '' ACH WAT WEET JIJ DAAR NOU VAN ?'' schreeuwt ze boos . Ik begin nog harder te lachen .

Niall Horan
    '' Haha het gaat wel goed met hun denk ik . Ze weten niet hoe de situatie van El's vader is. Ik verveel me ook Niall .. '' Ineen is Jim weg '' Jim ?'' Zayn kijkt ook rond . '' Jimaine is de naam !!'' roept iemand die ik herken en ik begin te glimlachen '' Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Horan !!'' roept iemand weer Zayn begin ook te lachenn . '' Er is bezoek Majesteit '' zegt hij tegen mij en ik glimlach . Opeens komt Jim binnen . Nou ja Jimaine dan . '' Hier ben ik dan !! De vrolijk heids prinses !'' '' Haha jij vrolijk laat me niet lachen . '' . '' ACH WAT WEET JIJ DAAR NOU VAN ?'' Ik grijns breed, tsja lachen deed ook pijn.Ik wou wat zeggen toen ik er aan dacht dat dat jusit niet moest. Halo Jimaine ik grijns verder en schrijf het op