• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    'Dan heb ik jullie band nu zeker wel verpest...'' Ik schud mijn hoofd. 'Neen, we zijn op het podium en bij andere dingen nog steeds erg close, en ik ben blij voor hem aangezien ik natuurlijk ook veel tijd aan mijn vriendin wil besteden. '' Ik heb geen idee .. Ik dacht zelf aan 2 ringen met de namen van ons erin . Niall heeft dan de ring met mijn naam en ik die van hem.. En daar boven op 2 diamantjes en daarnaast allemaal mooie glinsteringen .. Maar ik denk niet dat Niall glinsteringen wilt'' Ik gilmlach. 'En als je nou een ring doet al s dit' ik pak het plaatje erbij. 'en dat in het goud, ik denk at jullie dat beide mooi vinden. of niet?? En je kunt het aanpassen aan je eigen wensen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    . 'Neen, we zijn op het podium en bij andere dingen nog steeds erg close, en ik ben blij voor hem aangezien ik natuurlijk ook veel tijd aan mijn vriendin wil besteden. '' zegt Zayn . Ik glimlach . 'En als je nou een ring doet al s dit' hij pakt het plaatje erbij. 'en dat in het goud, ik denk at jullie dat beide mooi vinden. of niet?? En je kunt het aanpassen aan je eigen wensen'' zegt hij . Ik kijk ernaar . '' Wow die zijn echt mooi ! Ze vormen een hartje'' zeg ik giechelend. 'Jij bent zo lief'' zeg ik en ik knuffel hem .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Wow die zijn echt mooi ! Ze vormen een hartje'' giechelt hij. 'Jij bent zo lief''Ik glimlach door zijn knuffel. 'Ik ben blij dat jij het ook goed met ons kan vinden omdat ik weet dat Niall dat graag wilt. En ik help jullie maar al te graag mee met alles hoor' beloof ik hem

    Niall Horan

    Ik kreun zacht van de pijn in mijn keel en moeizaam open ik mijn ogen die ik gleijk weer dicht doe van het licht wat erin komt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    . 'Ik ben blij dat jij het ook goed met ons kan vinden omdat ik weet dat Niall dat graag wilt. En ik help jullie maar al te graag mee met alles hoor' belooft Zayn mij . Ik giechel .

    Zuster

    '' Meneer Horan? '' vraag ik . Ik zag dat hij net zijn ogen open deed. '' Meneer Horan de operatie is geslaagd..'' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Meneer Horan? '''' Meneer Horan de operatie is geslaagd..''Ik glimlach moeilijk. Alles deed pijn aan mijn keel. Ik wist zeker dat praten nog meer pijn ging doen. Alsof het een brandende wond waar citroen op gedaan werd was. Ik atrek een pijnlijk gezicht als ik slik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zuster

    '' U kunt helaas 2 dagen niet praten .. En het kan zijn dat uw keel pijn doet. Maar dat is naar een uurtje weer weg'' zeg ik glimlachend. Ik rij hem terug naar zijn Kamer waar zijn vrienden wachten. '' Meneer Horan kan 2 dagen niet praten'' zeg ik . '' Ow okay'' zegt de jongen met het blonde haar. Ik glimlach .

    Jim

    '' Niall je bent weer terug !!'' zeg ik en ik omhels hem voorzichtig. '' Wacht ik pak pen en papier voor je !'' zegt Zayn . Hij geeft een kladblok en een pen aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' U kunt helaas 2 dagen niet praten .. En het kan zijn dat uw keel pijn doet. Maar dat is naar een uurtje weer weg'' zegt ze glimlachend en mijn ogen worden groot. Na dan moet ik Simon inderdaad maar zeggen dat het niet lukt 'Meneer Horan kan 2 dagen niet praten' zegt ze tegen Jij'' Ow okay' zegt hij en hij glimlacht. 'Niall je bente wewer terug' zegt hij vrolijk en omhelsd me voorzichtig. 'wacht ik pak pen en papier voor je?" stelt Zayn voor en geef het aan me. Kan iemand het hoofdeinde een beetje omhoog zetten? En Zayn weten de lads het ook dat ze vanavond en morgen dan vrij zijn?? schrijf ik zo leesbaar mogelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Kan iemand het hoofdeinde een beetje omhoog zetten? En Zayn weten de lads het ook dat ze vanavond en morgen dan vrij zijn?? schrijft Niall . '' Ja ik doe dat wel '' zeg ik en ik zet zijn hoofdeinde iets omhoog . '' Ja dat weten ze Niall'' zegt Zayn met een glimlach. '' Zayn heeft misschien de ringen voor ons gevonden'' zeg ik en ik laat het plaatje zien...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ja ik doe dat wel '' Ik glimlach als mijn hoofd wat omhoog ga. Dan kan ik wat beter schrijven en zie ik ze wat beter'' Ja dat weten ze Niall'' Ik knik naar Zayn. '' Zayn heeft misschien de ringen voor ons gevonden''Ik zie een plaatje van twee zilveren ringen in de vorm van een hart. 'wow' wauw ik zeggen maar er kwam een piep uit en pijnlijik krimp ik in een. Die zijn echt super mooi!schrijf ik snel voro ik mezelf nog meer pijn doe. Dit ging echt wennen zijn. Volgens de zuster kan ik twee dagen niet praten en ik kan het beste nog 3 dagen niet praten voor het rust te geven en daarna langzaam op bouwen. Maar Zayn we hebben over drie dagen een concert hier, dus dan kan ik er niet bij zijn' ik slaak een zuct


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Misschien kunnen we doen dat ze Lou & El tegen komen in het ziekenhuis ofzo?]

    [daar zat ik ook al aan te denkenXD ik vind het dus goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [daar zat ik ook al aan te denkenXD ik vind het dus goed

    [Haha okii;p]

    Jim.

    Die zijn echt super mooi! '' Hihihi'' giechel ik Volgens de zuster kan ik twee dagen niet praten en ik kan het beste nog 3 dagen niet praten voor het rust te geven en daarna langzaam op bouwen. Maar Zayn we hebben over drie dagen een concert hier, dus dan kan ik er niet bij zijn' hij slaakt een zucht '' Maakt niet uit Niall . Jij komt gewoon . En btw je moet hier maar 2 nachtjes blijven . Nu en morgen . Dan mag je weer naar huis'' zegt Zayn met een knipoog. Ik begin alweer te giechelen . '' Sorry maar er zit een prinses in mij die telkens zit te giechelen'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Maakt niet uit Niall . Jij komt gewoon . En btw je moet hier maar 2 nachtjes blijven . Nu en morgen . Dan mag je weer naar huis'' Ik knik en hoor Jim giechelen'' Sorry maar er zit een prinses in mij die telkens zit te giechelen'' Ik grijns kort en merk dat dat ook best pijn doet. Maar dan moeten jullie OF zonder mij optreden OF het verplaatsen maar verplaatsen zou al niet meer gaan. Denk je dat ik wel mezelf even kan laten zien ofzo of dan ga ik alleen gitaar spelen en dat jullie de solo's doen van mij Stel ik op het papier voor. Het was irritant in mijn ilnkerpols zat de infuus en ik was links


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn

    Maar dan moeten jullie OF zonder mij optreden OF het verplaatsen maar verplaatsen zou al niet meer gaan. Denk je dat ik wel mezelf even kan laten zien ofzo of dan ga ik alleen gitaar spelen en dat jullie de solo's doen van mij . Ik kijk Niall aan . '' We zien wel oké ?'' zeg ik . '' Ik ga even koffie halen '' zegt Jim . Niet veel later hoor je een harde schreeuw . '' LOUIS TOMLINSON !!'' schreeuwt Jim . Dat kan ik gewoon horen . Ik kijk de gang op en zie Jim onder de koffie . Ik begin te lachen. '' Jim zit onder de koffie'' giechel ik naar Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik