• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Trouwens zijn alle andere mensen gestopt? O.o]

    Jim Horan

    Ik trakteer, we gaan wat drinken in het bosrestaurantje' glimlach ik. Dan konden we een kleine twee minuten lopen in het bos en dan zat je in het bos in een restaurant schrijft hij . NEE NIALL !! LATEN WE GEWOON NAAR HUIS GAAN !! zegt een stem in mijn hoofd . '' Uhh.. oké '' zeg ik . Zayn houd Kristella vast en ik duw Niall naar het restaurantje.. Ik bestel wat voor Niall , Zayn en mezelf en ga dan zitten . Ik kijk uit het raam . Opeens gaat mijn telefoon . '' Hallo met Jim Horan ?'' zeg ik . '' Hallo Jim .. Met Dokter Heinz xd .. Niall mag morgen alweer praten .. Er was iets mis gegaan tijdens het testen . Zuster dacht dat hij 2 dagen niet mocht praten maar morgen kan hij gewoon weer praten . '' zegt de dokter . '' Bedankt meneer . Fijne dag nog'' zei ik en ik hing op . '' Niall ? Je mag morgen alweer praten !! '' zei ik blij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [denk het... owja el is met lou bij nialler geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall HOran

    '' Uhh.. oké '' ik glimlach en geniet van de frisse lucht. Jim bestelt iets voor ons allemaal en ik hoor zijn mobiel afgaan. '' Hallo met Jim Horan ?''ik grijns even.. '' Hallo Jim .. Met Dokter Heinz xd .. Niall mag morgen alweer praten .. Er was iets mis gegaan tijdens het testen . Zuster dacht dat hij 2 dagen niet mocht praten maar morgen kan hij gewoon weer praten . '' . '' Bedankt meneer . Fijne dag nog'' Hij hing op en kijkt me aan '' Niall ? Je mag morgen alweer praten !! ''blij kijkt hij me aan. Vrolijk beginnen mijn ogen al te glunderen. Yes, dan kunnen we gelijk vragen ofi k dan ook gewoon weer mag eten.schrijf ik en neem een slok van het drinken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Yes, dan kunnen we gelijk vragen ofi k dan ook gewoon weer mag eten schrijft Niall.. '' Niall je hebt net te horen gekregen dat je morgen weer mag praten en jij denkt aan eten ?'' vraag ik verbaasd. Ik pak mijn mobiel en twitter iets. @Jim_Horan .. My BabyBoo can talk tomorrow !! #J&NHoran. Ik kijk Zayn aan . Hij speelt zo schattig met Kristella .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    IrishNialler schreef:
    [denk het... owja el is met lou bij nialler geweest

    [Ja dat had ik soort van gelezen. Begreep er niet veel van, het was een beetje vaag. haha ;p]

    [jullie kunnen naar het bos komen
    dan kunnen we een keer met zijn alle rpg'en

    Niall

    ' Niall je hebt net te horen gekregen dat je morgen weer mag praten en jij denkt aan eten ?''vraagt hij en droogjes knik ik naar hem. Ik glimlach omdat Zayn zich lijkt te vermaken met Kristella. Zonder dat ik het wil gaap ik even en kijk wat rond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Okii,]

    Jim

    Als Niall gaapt kijk ik weg . '' Ja we gaan Niall '' zeg ik . Dat kind is dood moe . Ik had hem beter terug naar bed kunnen sturen . We dronken onze koffie op en ik wou opstaan . Niall hield mijn hand vast waar door ik stil bleef staan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    'Ja we gaan Niall' pruilend kijk ik hem aan. Ik wou nog niet weg, ik was er nu even uit en dat was gewoon even lekker

    [koffie drinken, wat bedoel je met je laatste zin deat niall zijn hand pakt ik snap m niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Haha dat Niall Jim tegen houd xd ]

    Jim Horan

    '' Niall please.. '' zeg ik . Ik pakte een papiertje van Zayn af en begon te tekenen . Ik weet niet waarom ik begon te tekenen . Alle woede van de afgelopen weken moet er gewoon even uit. Ik tekende Niall en mij op het Podium . Voor het podium stonden allemaal Directioners.. Mijn poppetje had een pistool in zijn hand. Ik tekende ook kogels die door de lucht een vlogen . En die door een paar Directioners gingen ...

    [ Geeeeen haat !]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ben inspiratieloos, lol.]

    [fijn blijkbaar doe ik dus niets goed hier thuis-_- ben er edcht zo klaar mee.
    Niall HOran

    ' Niall please.. '' smekend kijk ik hem aan. Ik zie dat hij begint te tekenen en mijn ogen worden groot. Naja hij zal zichzelf toch niet van het leven beroven en hij zal nooit iemand neer schieten. dat wist ik gewoon. Heey El zin om naar het bos te komen met Lou?? Wij zijn in het restaurant daar. Morgen kan ik weer praten zei de dokter=) x Nsms ik naar Eleanor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Pang'' zeg ik zachtjes. Mij zelf van het leven beroven ? Hmm geen gek idee.. Maar ja ik laat mijn Nialler niet achter . Ik moet door gaan voor hem . Ik kijk naar het blaadje en verscheur hem . Ik hooi het in de prullenbak en ga weer zitten . Ik kijk Niall aan en glimlach nep . Iedereen ziet zo dat die lach van mij al jaren nep is . Maar goed . Ik blijf er mee door gaan tot dat ik dood ben


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik zie Jim nep glimlachen en kijk hem bezorgd aan. Jim wat is er??schrijf ik kort


    Change is for weirdos ~ Niall Horan