• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Eleanor Jane Calder.
    Ze hadden zich vergist, morgen mag/kan ik weer praten dus het gaat goed. Met jou? Lees ik. 'Aah, Super! Dan is het weer minder stil!' grinnik ik. 'Met mij gaat ook wel alles oké..' zeg ik.

NIall Horan

'' Niall ? Hoe kom je aan die glitters in je haar ?'' Ik kijk nietbegrijpend naar Jim en woel door mijn haren waarna glitters vallen. Mijn ogen worden even groot als ik het weer weet. Toen ik met Lux op haar kamer was liet ze me een glitterschilderij zien en begon er mee te wapperen' ik grijns even naar hem en drk een kus op zijn wang. 'Ahh super. dan is het weer minder stil' grinnikt ze en ik knik blij. 'Met mij gaat alles ook wel oke'antwoord ze en ik glimlach. Het is echt irri , ik kan niet eens lachen, gniffelen of grinniken.schrijf ik

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Eleanor Jane Calder.
    Het is echt irri , ik kan niet eens lachen, gniffelen of grinniken. Schrijft hij weer. Ik pruil even. 'Vanaf morgen hopelijk wel weer!' zeg ik met een glimlach.

Jim Horan

Toen ik met Lux op haar kamer was liet ze me een glitterschilderij zien en begon er mee te wapperen' Grijnst Niall even naar mij . Hij drukt een kus op mijn wang waar door ik begin te giechelen. 'Ahh super. dan is het weer minder stil' grinnikt Eleanor. Ik zie er de lol niet van in . '' Ahww Super. Dan is het weer minder stil'' praat ik haar na met een irritant stemmetje . Ik kijk naar Louis die aan haar vast geplakt zit. '' Met mij gaat alles ook wel oké'' zegt Eleanor . '' Boeiend'' fluister ik zachtjes

Eleanor Jane Calder.
    'Ahww Super. Dan is het weer minder stil.' doet Jim me na. Ik kijk hem even aan. Waar is dat nu weer voor nodig? 'Boeiend.' fluistert hij als ik uitverteld ben. Hij denkt echt dat ik doof ben hè? Ik zucht even en laat hem maar. Dat hij maar lekker door blijft gaan.

Niall Horan.

'Vanaf morgen hopelijk wel weer!' ik knik en hoor Jim haar na praten met een irritante stem. Ikbijt op mijn lip, waarom deed Jim ineens zo? Ik hoor hem Boeiend fluister en het liefste zou ik nu wle willen zuchten.

Jim Horan .

'' Ik laat jullie wel even gezellig bij kletsen . '' zeg ik . Ik pak de riem van Kristella en loop samen met Kristella het bos in om een stukje te gaan wandelen . '' Ik heb haar nooit gemogen.. '' zeg ik tegen Kristella. Ik pak een stok een gooi het weg. Niet veel later komt Kristella terug met de stok . Ik begin te lachen . '' Goedzoo'' zeg ik en ik geef haar een koekje

Eleanor Jane Calder.
    'Ik laat jullie wel even gezellig bij kletsen.' mompelt Jim. Vervolgens staat hij op en loopt samen met Kristella bij ons weg. Ik kijk hem verbaast na. 'Wat heb ik verkeerd gedaan?' vraag ik verbaast.

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 15:51 ]

Niall Horan

'Ik laat jullie wel even gezellig bij kletsen' mompelt Jim en loopt weg met Kristella. 'Wat heb ik verkeerd gedaan?" vraagt El verbaasd. Het ligt niet aan jou El. Hij was er toen net nogal klaar mee met alle haat die we krijgen en alle gezeik ik denk dat het hem nog dwars zit.schrijf ik en zucht zachtjes

Eleanor Jane Calder.
    Het ligt niet aan jou El. Hij was er toen net nogal klaar mee met alle haat die we krijgen en alle gezeik ik denk dat het hem nog dwars zit. Schrijft Niall waarna hij zacht zucht. Ik knik kort. 'We kunnen ook wel gaan als we jullie storen..' mompel ik zacht.

Jim Horan

Ik kijk naar Kristella die vrolijk aan het rond springen is . Ik begin te lachen . Opeens springt ze op me af en begint me te likken . '' Hihihi stop Kristella'' giechel ik . '' Jij en Niall zijn de enige om wie ik nog geef '' zeg ik . Ik knuffel Kristella en loop dan iets verder. Daarna loop ik weer terug naar het restaurant . Ik pak een stoel en ga naast Zayn zitten en begin met hem een gesprek

Niall HOran.

'We kunnen ook wel gaan als we jullie storen..' Ik schud mijn hoofd. Dat hoeft niet, ik heb jullie zelf gevraagd, en ik denk dat ik het zoiezo niet lang meer ga vol houden. Ik heb toennet anderhalf uur geslapen maar nog ben ik moeschrijf ik en zucht opgelucht als Jim terug komt. Ik knuffel Kristella even en glimlach

Eleanor Jane Calder.
    Dat hoeft niet, ik heb jullie zelf gevraagd, en ik denk dat ik het zoiezo niet lang meer ga vol houden. Ik heb toennet anderhalf uur geslapen maar nog ben ik moe. Schrijft Niall. Ik knik kort. 'We gaan zo toch.' glimlach ik kort. Als Jim terug komt kijk ik op en Niall zucht opgelucht. Ik glimlach zwak naar hem. Ik moet denk ik toch maar eens met Jim praten..

Jim Horan

'' Dus Zayn hoe gaat het met Becca ?'' vraag ik . '' Wel goed denk ik .. Becca en ik spreken elkaar niet meer zo vaak . Wat best wel raar is want we zijn een stel'' zegt hij . Ik knik . '' Heb ik ook ooit eens gehad. Ik had een relatie met een meisje ik weet niet meer hoe oud ik was maar we praten weinig. En opeens waren we uit elkaar'' zeg ik tegen Zayn . '' Becca en ik gaan niet uit elkaar'' grinnikt Zayn . Ik glimlach . Ik kijk Eleanor aan . Trut.. denk ik in mijn hoofd

Niall Horan.

. 'We gaan zo toch.' ik glimlach knikkend en ik kijk wat op mijn mobiel. Ik luister me met Jim zijn gesprek tussen Zayn en hem een gaap weer en wrijf kort in mijn ogen van vermoeidheid