• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim Horan

'' Kom Niall we gaan naar huis '' zeg ik . '' Je gaat maar weer even slapen'' zeg ik . Ik zet Niall in de rolstoel en neem afscheid van Louis. Enkel alleen van Louis. Zayn houd Kristella vast en ik duw Niall naar de auto . Als we bij de auto zijn stop ik de rolstoel in de kofferbak . Niall gaat zitten en Zayn ook. Ik stap in en start de auto. Ik parkeer de auto als we weer thuis zijn . Zayn loopt naar zijn auto en neemt afscheid van ons. Ik omhels hem en niet veel later rijd Zayn weg. Ik til Niall op en leg hem weer in bed . Kristella leg ik in de mand want die is in de auto in slaap gevallen

Eleanor Jane Calder.
    Ik zucht zacht als Jim me weer met zo'n blik aan kijkt en wend mijn blik af. Wat is er toch met hem aan de hand? 'Kom Niall we gaan weer.' zegt Jim. Als Niall in de rolstoel zit neemt Jim alleen afscheid van Louis. What the fack.

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 16:16 ]

Niall Horan

'' Kom Niall we gaan naar huis '' Je gaat maar weer even slapen''Ik knik braaf en neem afscheid van iedereen. Hij tilt me in de auto en Zayn en Kristella gaan er ook in. Ik was half ingedommeld toen we thuis uitkwamen en ging lekke rin het bed liggen. Kristella lag nog steeds schattig te slapen. Ik geeuw alweer en probeer in slaap te komen wat mislukt en ik zucht.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Horan

'' Kun je niet slapen babe ?'' vraag ik . Ik trap mijn schoenen uit en ga bij Niall liggen . '' Kom dan gaan we samen slapen'' zeg ik en ik giechel even

Niall HOran

'' Kun je niet slapen babe ?''Ik schud mijn hoofd waarop hij zijn schoenen uti doet en naast me komt liggen . '' Kom dan gaan we samen slapen'' Glimlachend kijk ik hem aan. Waarom gaan we dan niet in ons bed liggen??ik grijns kort en nestel me tegen hem aan. Mijn hoofd ligt op zijn borst terwijl voeding weer door de slangen mijn neus in gaan. Langzaam dommel ik weer in een slaap

Jim Horan

Niall nestelt zich tegen mij aan . Zijn hoofd ligt op mijn borst. Ik glimlach kort. Ik help Niall met de voeding en dommel zelf langzaam ook in slaap . '' Weltrusten Niall'' mompel ik en ik val in slaap . '' ELEANOR !! '' roep ik boos . Ze kijkt me bang aan. '' Gore trut ! '' schreeuw ik . Ik geef haar een klap in d'r gezicht . '' Hoe durf je ? Niall en ik wouden gaan trouwen en wat doe jij ??! JIJ PAKT HEM VAN MIJ AF !!'' schreeuw ik boos . Ik pak een fles en breek het op haar hoofd

Niall HOrna

Mijn telefoon ging af waardoor ik wakker schrik. Snel neem ik op als ik zie dat het Simon is. 'Niall hier heen komen in tien minuten' is het enigste wat ik hoor. IK hang op en pak mijn jas en trek schoenen aan. Snel rijd ik met mijn auto naar het kantoor van Simon toe. Ik doe de auto op slot en ren naar de receptie. 'Niall Horan, Simon vroeg naar me' ratel ik. De vrouw glimlacht 'Eerste verdieping kamer 12' zegt ze en ik knik. Snel ren ik de trappen op en klop aan. Ik open de deur en plof neer in een van de stoelen. Simon zijn gezicht stond zakelijk, erg zakelijk. 'Niall je bent hier omdat ik je iets belangrijks ga zeggen en je gaat het opvolgen en je hebt het contract al getekend dus anders is One Direction gelijk over en zal ik je moeten aanklagen wegens contract verbreken.' zegt hij zwaar en ik knik angstig. 'Jij maakt het uit met Jim, laat het de wereld weten en je gaat daten met Taylor Swift. Jim spreek je nooit meer, zeg de hele wereld dat het een vergissing is en dat Jim het deed voor geld en roem. Taylor weet van niets maar als ik ook maar een klacht krijg dat je het niet goed doet dan zorg ik er wel voor dat One Direction stopt' met grote ogen kijk ik hem aan en knik langzaam. Huilend verlaat ik het gebouw en rij ik terug naar huis. Ik mocht niets zeggen van het contract. 'Jim ik maak het uit' zeg ik huilend en ren daarna weg.

Jim Horan

Ik veranderde opeens van Droom..

'' Hoezo je maakt het uit Niall ? '' vraag ik hem . Ik ren hem achter na en kijk hem aan . '' Waarom maak je het opeens uit ? We gaan trouwen .. '' zeg ik . Niall lijkt al niet meer naar me te luisteren . '' Klootzak'' zeg ik . Ik pak Niall's spullen en gooi het uit het raam . '' Ga maar uit huilen bij die andere vriendjes van je !'' schreeuw ik boos . Ik gooi echt alles wat van Niall is naar beneden . Mobiel, kleren , i pod, tablet , deken, kussen , wekker, boeken .. Echt alles. '' Ik wil je nooit meer zien !'' schreeuw ik boos . Ik storm de trap af en doe de deur op slot. Alle deuren . Ik pakte mijn mobiel en tweette wat @Jim_Hendrikson .. Jim en Niall horan is niet meer ! direct werd ik overladen met alle maal fans van Niall die vroegen waarom . Ik weet eigenlijk niet waarom .. Maar 1 ding weet ik zeker. Niall komt nooit meer in mijn leven ..

Niall Horan.

Ik huilde verschrikkelijk (ook in het echt). Nu moest ik met die Kut Taylor gaan daten, de ex van Hazza. Huilend ga ik naar Zayn die de deur voor me opent en bezorgd kijkt hij me aan. Ik kan niets vertellen ik huil alleen. Zayn omhelsd me, stevig, veelste stevig, te sterk. Ik krijg geen lucht en hap naar adem. 'dit is omdat je Jim pijn gedaan hebt' sist hij en alles word zwartAlles was een groot zwart gat, terwijl ik bleef huilen maar mijn ogen bleven dicht.

Jim Horan

Ik schoot wakker .. Niall zat te huilen in zijn slaap . '' Niall word wakker'' zeg ik zachtjes en ik geef hem een kus op zijn kruin . Hij bleef maar door huilen . '' Ik weet niet wat je droomt maar ik ben bij je'' zeg ik en ik omhels hem stevig. '' Niall ? Niall ? Word wakker'' zeg ik

Niall Horan

'' Niall word wakker'' ik voel een zachte aanraking op mijn hoofd'' Ik weet niet wat je droomt maar ik ben bij je'' sterke armen omhelzen mij. '' Niall ? Niall ? Word wakker'' Ik schrik wakker omdat de stem steeds harder en dwingender klinkt. Ik zie Jim bezorgd kijken en huilend verstop ik mijn gezicht tegen zijn borst terwijl ik uithuil. Wat een verschrikkelijke droo mwas dat

Jim Horan

Huilend verstop Niall zijn gezicht tegen mijn borst. Ik wrijf over zijn rug. '' Alles is goed.. Het was maar een droom lieverd'' zeg ik tegen Niall . Ik kijk hem aan . '' Ik denk dat wij precies dezelfde droom hadden .. Maar we zijn nu weer terug in de echte wereld'' zeg ik . Ik ga met mijn hand door zijn haar. '' Alles is weer normaal Niall . Wij gaan niet uit elkaar .. En ook niet als iemand daar om vraagt . Never nooit niet'' zeg ik

Niall HOran

'' Alles is goed.. Het was maar een droom lieverd''Ik denk dat wij precies dezelfde droom hadden .. Maar we zijn nu weer terug in de echte wereld'' ik knik langzaam en voel zijn hand door mijn haar. '' Alles is weer normaal Niall . Wij gaan niet uit elkaar .. En ook niet als iemand daar om vraagt . Never nooit niet'' 'Dankje ik hou van je' zeg ik schor. Snikkend blijf ik nog even liggen als ik me bedenk dat ik net wat zei zonder dat het echt pijn deed.

Jim Horan..

'Dankje ik hou van je' zegt Niall .. Ik kijk hem verbaasd aan . '' Je mag niet praten !'' zei ik . Wait.. Niall mag wel praten maar een paar dingentjes maar. Dus het is nog niet zo erg . '' Ik pak wat toetjes !'' zei ik vrolijk . Ik pakte 5 toetjes. 3 voor Niall en 2 voor mij. '' Ik begon te grijnzen . '' Hihihi''

Niall horan

'' Je mag niet praten !'' Ik glimlach en pak een pen zodat ik niet te veel zou praten. Voor ik ging slapen kon ik ook niet praten.. En nu wel . '' Ik pak wat toetjes !'' zegt hij vrolijk. Grijnzend komt hij met toetjes aangelopen en geeft mij er drie van de vijf '' Hihihi'' 'Dankje' zeg ik . Mijn stem was erg schor en een beetje krakkerig. Snel als een hongerig beest val ik aan en begin te eten. Genietend vreet ik ze alle drie leeg en kijk hongerig naar Jim.