• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Jim wat is er?? schrijft Niall . '' Niks .. '' snik ik . '' Ik kom zo weer '' zeg ik .. Ik loop terug naar het bos en ik ga daar op een bankje zitten . De tranen beginnen over mijn wangen te lopen . Al die woede van de haat en verdriet komt nu naar boven . Ik wil Niall helemaal niet zo gebroken zien . Ik wil niet dat mensen onze relatie haten .. Wij zijn ook maar mensen . Waarom behandelen ze ons dan als een stuk vuil ? Ik kijk voor me


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Als ik mijn mobiel hoor pak ik hem en lees het sms'je van Niall. Heey El zin om naar het bos te komen met Lou?? Wij zijn in het restaurant daar. Morgen kan ik weer praten zei de dokter=) x N 'Lou? Ga je mee naar dat ene restaurantje in het bos? Niall en Jim zijn ook daar.' vraag ik aan Louis die net van de wc af komt.

    Niall Horan.

    'Niks' snikt hij. 'ik kom zo weer'hij lopt weg het bos in en bezorgd kijk ik hem aan. Ik haal de rolstoel van de remmen af en probeer me vooruit te duwen wat niet lukt. Ik stap er uit en leunend op de rolstoel loop ik naar Jim. Ik plof vermoeid naast hem neer en trek hem tegen me aan en leg zijn hoodf tegen mijn borst terwijl hij huilt. Rustig wrijf ik over zijn rug, ik weet hoe hij zih voelde en een huilbui luchte veel op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall eraan komt waggelen kijk ik hem aan .. '' Ik zei toch dat ik zo terug kom ?'' zei ik huilend. Hij plofte vermoeiend naast me neer . Het leek wel alsof ik niet kon stoppen met huilen .. Hij trek mij dicht tegen hem aan .Ik sla mijn armen om hem heen . Hij wrijft over mijn rug. Altijd als hij dat deed kalmeerde mij dat. '' Ik kan niet meer tegen al die haat Niall'' zeg ik .. Ik kijk hem voorzichtig aan . '' Waarom ? Waarom moeten ze weer slechte dingen schrijven of zeggen over onze relatie ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Ik zei toch dat ik zo terug kom ?''huilt hij maar het werkte het wrijven, hij werd rustiger . '' Ik kan niet meer tegen al die haat Niall'' zegt hij en kijkt me aan . '' Waarom ? Waarom moeten ze weer slechte dingen schrijven of zeggen over onze relatie ?' Ik pak mijn mobiel erbji. Ik weet dat het moeilijk is Jim, ik vind het ook moeilijk. Soms denk ik waarom gaan we niet in het geheim verder. maar er zijn steuners bij ons. Ik kan er ook niet meer tegen maar ik kan er niets aan doen schattyp ik en i k barst ook in janken uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [als ik even niet reageer ik ben aan het tekenen ik ga niall bproberen en ik zit even in een flinke dip.. dus ook sorry voor de depressieve niall maar ik zie alles even niet meer zitten en rpg is een manier om er even aan te ontkomen gedeeltelijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik weet dat het moeilijk is Jim, ik vind het ook moeilijk. Soms denk ik waarom gaan we niet in het geheim verder. maar er zijn steuners bij ons. Ik kan er ook niet meer tegen maar ik kan er niets aan doen schat typt hij . Ik knik . Als Niall in huilen uitbarst begin ik ook weer. Ik trek Niall in een dikke knuffel . Met mijn 2 vingers til ik de kin van Niall op zodat hij me aankijkt . '' We komen er wel doorheen ... '' zeg ik en ik geef hem een zoen. Ik til Niall in de rolstoel en samen gaan we weer terug naar Zayn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Louis wilde eerst niet mee komen, hij wilde gezellig wat tijd met mij doorbrengen, alleen. Ik heb hem toch meegekregen door te zeggen dat we maar eventjes naar ze toe zouden gaan en daarna hij alles mag doen wat hij wilt. 'Zie je nu wel, ze zijn hier helemaal niet.' zegt Louis als we aan zijn gekomen. 'Jawel, anders sms't Niall me dat toch niet.' antwoord ik en ik kijk even rond. 'Oh daar is Zayn!' glimlach ik. Ik trek Louis mee aan zijn arm richting Zayn en vervolgens plof ik naast hem neer met Louis op mijn schoot. 'Ook hallo.' grinnikt hij. Ik lach zacht. 'Hi!'

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 15:17 ]

    Niall HOran

    Hij trekt me in een omhelzing terwijl ik verder snik. Het was gewoon niet fijn om Jim pijn te zien hebben door jaloerse mensen. Hij tilt mijn kin op en ik kijk hem aan '' We komen er wel doorheen ... '' zik knik. 'samne' schrijf ik. Hij zet me weer in de rolstoel en we gaan terug. Ik veeg wat tranen weg en bijt op mijn lip. Don't hate Jim because he's my biggest love. If you're a true Directioner you love Jim because he makes me happy and lucky. So if you hate him, you don't deserve too call you're self DirectionerTweet; ik
    Ik kijk op en zie El en Lou en glilach even. Heey hoe gaat het?
    louis jij moet op el reageren

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 15:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ik speel Louis niet meer hoor x . De gene die Louis speelt is weer terug ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    [ Ik speel Louis niet meer hoor x . De gene die Louis speelt is weer terug ]

    Haha dat dacht ik al ;p Dan moet zij vanaf nu weer gaan reageren ;3]

    Jim Horan

    Samen lopen Niall en ik terug . ik zie Louis en Eleanor staan . Ik zeg zachtjes '' Hoi'' en plof dan weer op mijn stoel . Ik kijk Niall aan . Dan kijk ik naar Kristella die tegen me aan zit te springen . Ik til haar op en begin met haar te spelen . Ze zet haar kleine tandjes in mijn arm . '' Dat mag niet !'' zeg ik en ik kijk Kristella boos aan . Direct begint ze te piepen. Ik aai haar weer . Ik pak de hand van Niall en laat hem niet meer los . '''Voor altijd aan elkaar verbonden '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik glimlach even naar hun. 'Hi!' zeg ik. 'Gaat het weer beter met je, Niall?' vraag ik terwijl ik mijn armen om Louis' zijn middel sla.

    Niall Horan

    Dat mag niet !'' zegt Jim bozig tegen Kristella die gelijkt piept. Tsja bijten dat mocht niet, wel om te spelen zacht maar hard niet. Hij pakt mijn hand stevig vast '''Voor altijd aan elkaar verbonden ''Glimlachend en verliefd kijk ik hem aan. 'Hi' Ik glimlach naar Eleanor. 'Gaat het weer beter met je Niall?" vraagt ze. Ik pak de pen en het papiertje. Ze hadden zich vergist, morgen mag/kan ik weer praten dus het gaat goed. Met jou?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik keek Eleanor aan . Ze vroeg als het wel met Niall ging.. Wat een dom kind zeg ?! Iedereen zit toch zo dat Niall gebroken is ? Ik zucht en ik aai Kristella weer . Ze hadden zich vergist, morgen mag/kan ik weer praten dus het gaat goed. Met jou?.. schreef hij. Ik keek naar Niall . In zijn vuilblonde haren zag je een paar glittertjes . Ik keek verbaasd. '' Niall ? Hoe kom je aan die glitters in je haar ?'' vroeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik