• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim Horan..

'' Nog steeds honger ?'' vraag ik met een bigsmile . Ik loop naar de keuken en pak 2 pizza's Ik doe ze in de oven en loop weer naar Niall . '' Zometeen Pizza time !!'' zeg ik vrolijk . Ik glimlach en geef Niall een kus . '' Zullen we straks een film kijken in de bioscoop zaal ?'' vraag ik aan Niall . Ik glimlach . '' Dan mag je bij mij op schoot zitten '' giechel ik blij

[donderd ineens mega poster omlaag0_0

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[ OMG ze hebben het door !! Ze weten dat jij Niall hebt laten huilen ;o }

Niall horan

Nog steeds honger ?'' zegt hij met een bigsmile en grijnzend knik. Hij gaat de keuken in '' Zometeen Pizza time !!'' blij kijk ik hem aan en voel weer een kus . '' Zullen we straks een film kijken in de bioscoop zaal ?'' vraagt hij waarop ik gelijk ja knik . '' Dan mag je bij mij op schoot zitten '' giechelt hij blij en ik gniffel zacht. 'Perfect. Ow en volgende week woensdag is het premierre van This Is Us, jij komt mee als mijn date' grijns ik naar hem

Jim Horan

'Perfect. Ow en volgende week woensdag is het premierre van This Is Us, jij komt mee als mijn date' grijnst hij naar mij . '' Oki hihi'' giechel ik . '' Yeayy dan zie ik jou maar dan heeeeeeeel groot !! En ik zit er zeker ook wel tussen . Bleaghh'' zeg ik . Daar zie ik het meest tegen op . Mezelf zien op dat scherm . De film makers wouden ook een deel van de partners . Idk why . Ik kijk Niall aan en loop naar de Keuken *ping* zegt de oven en ik haal de pizza's eruit . Ik leg er een voor Niall op het bord en een voor mij . 'Alstu '' zeg ik en ik geef Niall een bord

Niall Horan

Oki hihi''giechelt hij '' Yeayy dan zie ik jou maar dan heeeeeeeel groot !! En ik zit er zeker ook wel tussen . Bleaghh'' Ik gniffel weer en hoor een ping. Hij rent zo wat naar de keuken en komt terug met twee warme pizza's. 'Alstu '' hij raakt me het bord aan en gelijk neem ik een hap waardoor ik mijn mond verbrand. 'het is warm' pruil ik zachtjes. 'ik ben blij dat ik weer kan praten

Jim Horan

'het is warm' pruilt hij zachtjes. 'ik ben blij dat ik weer kan praten' zegt hij . Ik knik . '' Ahww is je mondje verbrand ? Laat me je helpen.Ik weet een heel goed medicijn '' zeg ik met een grijns . Ik zet mijn bord weg . Ik til Niall op mijn boven been en ik begin hem te zoenen . '' Just a simple thing'' zeg ik hees . ik grinnik . ik ga weer door met hem te zoenen . Dan geef ik Niall weer een hapje van zijn Pizza en zo wissel ik de hele tijd af

Niall Horan
    . '' Ahww is je mondje verbrand ? Laat me je helpen.Ik weet een heel goed medicijn '' grijnzend zet hji zijn bord weg en ik weet wat hij gaat doen. Hij tilt me op zijn been en begint me te zoenen. '' Just a simple thing'' Grinnikt hij en zoent me weer en geeft me een hap pizza en zoent me weer waarna ik weer mag happen. Gniffelend laat ik alles toe. 'Nu ben ik niet meer ziek, ik kan alles eten, dus dat zak eten mag eraf en het bed kan weg' grijns ik

Eleanor Jane Calder.
    Louis opent de deur van ons appartement en zuchtend sluit ik de deur weer waarna ik achter hem aan loop. Mijn tasje laat ik op de tafel vallen en mijn schoenen schop ik uit. 'Waarom doet Jim toch ineens zo..' mompel ik meer tegen mezelf dan tegen Louis. In de keuken pak ik een glas en vul het met water waarna ik een slok drink.

Jim Horan..

'' Hahah meneertje dat gaat mooi niet door . We wachten nog eerst even af wat de dokter morgen zegt . Dus vandaag blijf je nog sowieso even aan die voeding'' grijns ik . Ik doe het voor zijn eigen gezond en veiligheid .Ik geef Niall weer een kus . Ik pak mijn pizza en begin er van te eten . Het is gelukkig nog wel warm. Maar niet zo heet. Ik kijk Niall aan en begin te lachen . '' je hebt daar wat zitten'' zeg ik lachend . '' Wacht ik haal het wel weg'' zeg ik . Ik veeg het weg met mijn vinger . Ik glimlach

Niall Horan.
    '' Hahah meneertje dat gaat mooi niet door . We wachten nog eerst even af wat de dokter morgen zegt . Dus vandaag blijf je nog sowieso even aan die voeding''grijnst hij en ik pruil waarna ik ook weer enthiosiast pizza begin te eten. We kijken elkaar aan en hij barst in lachen uit . '' je hebt daar wat zitten''lacht hij en ik probeer met mijn tong het weg te halen maar ik iwst niet waar '' Wacht ik haal het wel weg'' ik knik en blijf stil zitten. Hij haalt het weg met zijn vinger en ik gilmlach weer. Yippie love my life, I can talk=) eating pizza with my love on the couch #GoodDays #Jim_Horan tweet ik snel.

Jim Horan

Ik glimlach als ik Niall zie twitteren . '' ik hou van je '' zeg ik en ik word een beetje rood. Ik pak een stapel dvd 's uit de kast. Ik ben blij dat we geen horror dingen ofzo hebben want daar ben ik echt bang voor . Ik loop naar de keuken en pak 5 flessen cola . Met Niall weet je het maar Nooit .

Niall Horan

'Ik hou van je' zegt hij en ik gilmlach 'ik ook van jou' Hij pakt een stapel dvd's en k trek het dekbed en het kussen van het logeerbed af. Ik ben blij dat het grote dekens waren. Ik leg de kussen in het hoekje en ga er tegen aan zitten terwijl ik alvast een stukje deken bezet zodat hij naast me kan onder de deken en glmlach. 'welke film?"

Jim Horan

Niall pakt de deken en kussen mee . En loopt naar de filmzaal . Ik loop hem achterna . '' Wat dacht je van ... Finding Nemo ?'' vraag ik aan hem . '' Tis een leuke en grappige film'' zeg ik tegen Niall . Ik hoop echt dat we geen horror hoeven te kijken want ik weet dat Niall die films onder zijn bed heeft . Ik glimlach naar Niall . Als Niall besloten heeft welke film hij wel wil stop ik hem in de dvd speler . Ik ga naast hem zitten en kijk naar het grote scherm

Niall Horan

'' Wat dacht je van ... Finding Nemo ?Ik knik vrolijk . '' Tis een leuke en grappige film'' 'en daarna winnie the pooh' zeg ik kinderlijk. Dat was ook altijd een leuke film . Zelf had ik horror maar ik vond het maar niets. Het was meer voor als de jongens kwamen.