(Ik probeer wat)
Zayn:
Langzaam wordt ik wakker. Ik kijk naast me en zie daar Emma liggen. Automatisch krullen mijn mondhoeken omhoog. Ik buig heel voorzichtig over haar een om een kus op haar voorhoofd te plaatsen.
'Lekker slapen schat' fluister ik, al wetend dat ze het waarschijnlijk niet zal horen omdat ze slaapt. Maar wel heel schattig. Stil en rustig hijs ik mezelf uit het bed, en met tegenzin van eva weg. Ik ben bang dat ik der anders wakker zou maken en nu kan ik wel even een ontbijtje maken. Ik loop voorzichtig de trap af en de klok komt in mijn gezichtsveld. Kwart voor 7, lekker dan. Ik zou niet weten waarom ik ineens zo vrieg wakker ben. Ik begeef mezelf maar naar de keuken. Ik stop alvast 2 broodjes in de broodrooster en zet all het bestek en beleg enzo op tafel. Op dat moment zijn er 2 broodjes geroosterd. Ik zet ze op een bordje op de tafel en doe opnieuw twee in de broodrooster. Ik besluit om even in de kamer te kijken wie er allemaal al zijn. Wacht- dom. Er is niemand. Ik ben hier alleen met emma. Automatisme. Het heeft voor en nadelen. Ik ben toch liever bij emma 's ochtends en 's avonds, we kunnen 's middags altijd nog mensen opzoeken. Opnieuw zijn twee geroosterde broodjes klaar. Ik doe er voor de zekerheid nog 2 in en breng de -hete- broodjes zo snel mogelijk naar het bordje op de tafel. Vervolgens loop ik naar de woonkamer om daar voor de tv te wachten tot Emma komt.
(Yv, kan ik ook wat voor jou doen? )
Gotta get, gotta get out of my head <3