• De stelling van vandaag luidt:
    Alleen met een kerstboom kan je kerst vieren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.

    Oneens, kan makkelijk zonder vind ik. Kerst is Kerst. Het gaat tenminste om het samenzijn met familie en vrienden, en niet het samenzijn met een kerstboom.
    Dan hoort een kerstboom er dan wel bij, maar zonder kan makkelijk.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 0:01 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Accident schreef:
    Oneens. Ik vind dat je kerst alleen kan vieren met vrienden en familie, alhoewel een kerstboom wel voor een deel van de gezelligheid zorgt.


    Sometimes it's best not to care.

    Hahhaha, oke, die vind ik wel grappig verzonnen.
    Nee, niet mee eens, kerst is iets dat in je zit en dat je viert op je eigen manier :)


    Life is hard and then we die

    Ja. (cat)


    Your make-up is terrible

    Oneens. Kerst vier je op je eigen manier. Of daar nou een boom bij hoort of niet.


    Caution first, always.

    Oneens, maar het geeft wel een kerstgevoel.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 0:15 ]


    As travars

    Nja het kan wel zonder een kerstboom, maar het voelt dan toch niet hetzelfde als met. Het geeft zoveel extra sfeer aan het feest.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Oneens en niet alleen omdat we hier thuis al een paar jaar meer geen hebben, maar vooral omdat het een deel van het geloof is en niet alleen het commerciele gedoe eromheen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oneens, kerst vieren kan altijd, maar het echte kerstgevoel komt bij mij pas als er een kerstboom in huis staat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens, maar een kerstboom vind ik altijd wel voor gezelligheid zorgen. Maar het is onzin dat je geen kerst kán vieren zonder kestboom. (:


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    SING schreef:
    Oneens, kan makkelijk zonder vind ik. Kerst is Kerst. Het gaat tenminste om het samenzijn met familie en vrienden, en niet het samenzijn met een kerstboom.
    Dan hoort een kerstboom er dan wel bij, maar zonder kan makkelijk.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oneens,
    je viert kerstmis altijd met het gevoel van warmte, samenhorigheid en vriendschap, daar hoeft geen kerstboom bij om het gezellig te majen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oneens


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oneens, niet iedereen heeft het geld om een kerstboom te kopen(cat)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)