• Koning Ralph was een niet erg betrouwbare man. Hij ging met veel dames waarbij hij een kind opwekte, een bastaardkind. Wanneer deze kinderen de leeftijd van 8 bereikt hadden moesten ze op het kasteel komen werken. De jongens als hulpjes van de koning en ridders en de meisjes als dienstmeisjes in de keuken, van de dochter van de koning en zijn vrouw. De kinderen weten echter niet dat ze bastaardkinderen zijn en dat de koning eigenlijk hun vader is.
    Bij de leeftijd van 17 worden de jongens opgeleid tot ridders. Wanneer de jongens niet goed genoeg zijn worden ze opgeleid tot stalknecht, hulpsmid of dienstknecht. De meisjes worden opgeleid tot kokin, kledingmaakster of paardenmeid, dienstmaagd. Wanneer de meisjes niet goed genoeg zijn worden ze verkocht. Iets dat geen van de meisjes zou willen. Want de meesten die verkocht worden zullen een rotleven krijgen.


    In dit RPG volgen we het leven van de bastaardkinderen.
    Weet je nog een leuk beroep? Stel het voor aan mij en ik ga kijken of het goed is!

    Bastaardkinderen; Oneindig, maar ik wil wel dat jongens en meiden gelijk blijven. Ook qua leeftijden niet allemaal hetzelfde. Je kunt iemand spelen van 8 tot 23 jaar oud

    -Aeccestane "Aecces" - 18 - Stalknecht - Dorocha
    -Aloysius Almerico Dacre - 20 - Ridder - Luna2013
    -Lancelyn - 21 - Smid - Raccoon
    -Robert "Robb" Snow - 23 - Ridder com. - LadyStark
    -Fawkus 'Fawk' - 20 - Ridder - LyraPhoenix
    -Cédric - 16 - Hulp van Lancelyn - Tootles

    -Elvira - 16 - Dienstmeisje - Armastus
    -Helena "Leen" - 12 - Hulp van Aecces - RingKeeper
    -Elisabeth - 17 - OL; Kledingmaakster - xHoranx
    -Daenerys "Dany" - 16 - Dienstmeisje - LadyStark
    -Amelia Claire Lee - 16 - Dienstmeisje - Confiance
    -Sherlock

    Wil je meedoen? Klik dan hier voor het rollentopic.
    Praattopic

    Regels;
    Houd je hieraan anders kun je niet meedoen met het RPG.
    -Maximaal 2 personages p.p
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    -Niet allemaal dezelfde opleiding, anders ga ik er een limiet op zetten
    -Hou de jongens en meiden gelijk. Let hier ook op anders komt er een stop op de meiden
    -Er is een minimum aantal woorden die geschreven wordt in dit RPG en dit is 200 woorden. Denk aan omgeving, gedachten, andermans stukjes, geschiedenis
    -OOC tussen haakjes
    -Het liefst in de ik-vorm schrijven. Wanneer je dit moeilijk vindt, geef dit dan aan dan kun je in die vorm schrijven
    -Ruzie alleen IC
    -Het vermoorden of ernstig verwonden van andermans personage wordt alleen toegestaan wanneer dit is overlegd. Geeft dit ook even door aan Dorocha
    -Er is geen verhaallijn en daardoor ben je ook vrij om te doen wat je wilt. Wordt je personage ineens aangevallen in het bos? I like it! Maak er wat van!
    -Plezier hebben is de grootste regel in dit RPG

    Omgeving;
    -Het kasteel; Merlinfans moeten dit wel herkennen, hahha
    DIt zijn de plekken waar de bastaardkinderen mogen en kunnen komen.

    Buitenkant
    Buitenkant 2
    Buitenkant 3
    Buitenkant 4
    Binnenplaats
    Binnenplaats 2
    Binnenplaats 3
    Hal/feestzaal
    Trap -vrijwel elke trap ziet er zo uit, behalve dan de beelden. Deze trap heeft alleen dit beeld. Deze trap is overigens de trap naar de koninklijke vertrekken-
    Ontvangsthal
    Huisjes waar de 18 jarige wonen (optioneel) [deze bevinden zich nét buiten de muren van het kasteel, maar binnen de stadsmuren. De huisjes zijn net groot genoeg voor 2 á 3 personen]

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 15:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We beginnen als volgt;

    Het is ergens in de namiddag. Iedereen is lekker bezig met wat hij/zij moet doen, of niet natuurlijk. Hier ben je volledig vrij in!

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 12:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Mon topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Mon topics :3 )


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hoe beginnen we? En wie begint er?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xHoranx schreef:
    Hoe beginnen we? En wie begint er?


    [Lees de tweede post.]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    [OOC tussen haakjes graag (:

    Nou, begin maar lekker zou ik zeggen! :Y) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helena "Leen"

    Een lange man stormde de stallen binnen. Hij was erg mager, hoewel hij dit wist te verbergen door het dragen van een harnas. Ik had hem al aan zien komen, het was Ridder Roodkruid. Deze Ridder deed zich altijd beter voor dan hij was, hij schepte vaak op over de velen veldslagen die ze door hem zogenaamd hadden gewonnen. Goedgelovige mensen, geloofde alle verhalen van hem, maar ik wist beter. Op zijn harnas zat geen een krasje, en hij had ook geen littekens. Een echte ridder moest littekens hebben, dat stond vast. Ik keek naar mezelf, mijn haar zat in een vlecht, die er best slordig uitzag. Verder had ik een Groene blouse aan, met wijde mouwen, en een grijze rok aan, waar aan de onderkant at aarde hing. Netter kan niet Leen, zei ik sarcastisch tegen mijzelf. Ondertussen was de magere man de stallen binnengekomen.
    "Mijn paard! Mijn Paard! We gaan op jacht! Helena, geef me mijn paard!" Zei hij met een deftige stem.
    "Leen meneer, noem me maar Leen."
    "Geen denken aan jongedame!" Ik liep luid zuchtend naar zijn hengst Zwartvogel toe. Het was een groot, zwart paard, die moeilijk in de hand te houden was. Vaak verzorgde Aeccestane hem ook, maar omdat hij er niet was moest ik het doen. Ik deed zijn stal open, en deed de teugels bij hem om. Om de hengst rustig te houden, had ik hem een appel gegeven. Helaas besefte ik dat ik te klein was om het zadel over Zwartvogel heen te gooien, tenzij ik moest springen of hangen. Maar ik was te koppig om Aecces te vragen, dus werd het riskant.

    Behendig klom ik op een van de balken, aan het plafond, en gooide het zadel op Zwartvogel. Ik grijnsde breed, weer een nieuwe techniek! Maar toen viel ik van de balk af, en belandde met aan plof achter de enorme hengst. Oeps?
    "Auw!" Straks zou dat paard achteruit lopen, en mij verpletteren!
    "AECCES!!!!!!"


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dorocha schreef:
    [OOC tussen haakjes graag (:

    Nou, begin maar lekker zou ik zeggen! :Y) ]


    [Leen roept om hulp xD ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    (...)

    [Leen roept om hulp xD ]


    [ Ik zie het, ik ga er zo een post op maken (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praattopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aeccestane

    Wanneer Lucaris, een paard van een van de ridders in de weide staat loop ik het gras af het hek door. Ik sluit hem goed achter mij. Sir Raymond ligt nog wel een paar dagen plat op bed. Hij is ernstig gewond geraakt. Een patrouille is aangevallen en Sir Raymond kwam er het slechtst van af. De rest zag er in elk geval niet zo gehavend uit. Ja, ik heb Sir Raymond gezien. Het was geen fraai gezicht; zijn linkerarm lag geheel open. In zijn rechterschouder zit een groot gat, zijn beiden ogen zijn pikzwart omringt en zijn gezicht is opgezwollen. Hij lijkt wel een pad.
    Ik steek mijn handen in de zakken van de beigeachtige broek en loop in de richting van de stallen. Daar zag ik nog net een van de wat minder geliefde ridders naar binnen stappen. Helena zou het moeten kunnen redden, ze leert snel. Bijna bij de stallen aangekomen hoor ik een luide bonk en meteen geroep. Mijn naam, en het was de stem van Helena. Ik sprint naar binnen, langs Sir Roodkruid naar de stal van Zwartvogel. Zo te zien is het halster al om. Ik open de box en pak het halster beet, dan leid ik het grote zwarte paard naar buiten. Ik zet hem vast aan een van de plekken ervoor en ga snel de box in. Ik kniel neer bij Helena.
          ''Leentje,'' ik til haar op vanuit het stro en de paardenmest en loop, met Helena in mijn armen, de box uit. Ik loop naar de stroplek toe en zet haar op de berg neer. Ik schud mijn hoofd even kort. ''Je moet opletten wat je doet,'' zeg ik terwijl ik haar haar even uit haar gezicht veeg.
          ''Mijn paard,'' hoor ik Sir Roodkruid brommen en ik zucht even. Ik doe alsof ik hem napraat en grijns even kort naar Helena. Dan haal ik even een hand door haar haar en ga dan snel naar het paard toe. Ik maak het zadel vast en begeleid het paard naar de ridder toe. Ik knik even beleefd en geef het paard dan aan de man. Wanneer Sir Roodkruid wegloopt met zijn paard ga ik snel naar Helena terug.
          ''Gaat het een beetje? Je hebt je niet bezeerd toch?'' vraag ik bezorgd als ik voor haar neerkniel. Ik bekijk haar even onderzoekend en kijk haar dan in de ogen. Ik had haar ook niet achter moeten laten. Zij had Lucaris beter naar de weide kunnen brengen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 13:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helena "Leen"

    Dan komt Aecces eraan, en hij leid het paard weg. Ik word op een baal stro gezet, en hoofdschuddend kijkt hij mij aan.
    "Je moet opletten wat je doet." En mijn haar word uit mijn gezicht geveegd. Ik krijg een grimas op mijn gezicht, en kijk hem met een schuin hoofd aan.
    "Dat deed ik heus wel! Alleen ik verloor gewoon m'n evenwicht. Het paard was te groot, maar ik wou het zelf doen en toen~"
    "Mijn paard." Bromde Roodkruid. Even deed Aecces hem na, en ik schoot in de lach. Ik voel een slappe lach opkomen, en duw mijn hoofd in de hooibaal.
    Even later kwam hij terug, en begon bezorgd te vragen of ik me bezeerde had.
    "Nee, de mest brak mijn val." Zei ik met een grijns op mijn gezicht. Toen sprong ik van de hooibaal af, en strekte mijn armen uit.
    "Volgens mij zit het er voor vandaag op!" En ik liep naar het witte paard Charles toe. Als ik ooit een paard moest kiezen, dan zou het hem zijn. Ik kon niet paardrijden, en had het nog nooit gedaan. Maar Aecces kon het misschien wel.
    "Aecces, kun jij paardrijden?" De durfal in mij kwam naar boven.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 14:15 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    [lege post, sorry hahah]

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 14:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mt


    Vampire + Servant = Servamp



    Daenerys.

    Met snelle stappen en een hand op mijn wang been ik naar buiten, het dienblad lag ergens in de gang. Ik was inderdaad dom geweest, maar niemand, maar dan ook echt niemand mocht zomaar aan me zitten. En nu, nu zou ik waarschijnlijk nog grotere problemen hebben met Sir Lucarus, en of dat goed zou komen, was nog maar de vraag. Tijdens dat ik het eten naar de prinses was gaan brengen was ik hem tegengekomen, eerst was hij aardig, maar algauw werd hij handtastelijk. En omdat ik daar niet van gediend was, was mijn hand neergekomen op zijn wang, wat een harde nagalm veroorzaakte in de stille gang.
    Maar ik wenste dat ik hem nooit geslagen had, want ik had het net zo hard terug gekregen. Daarna had ik gelijk het dienblad laten vallen en was weggelopen, ver weg van hem, de gang uit naar buiten. De tranen liepen over mijn wangen en langzaamaan begon ik het brandende gevoel te voelen. Mijn jurk was vanonder al weer helemaal vies. De violette stof ging over de grond en was bruin, mijn haren die gevlochten zaten, zaten nog wel vast, maar gingen in elke beweging mee. Boos liep ik de stallen binnen, eigenlijk denkende dat ik daar Fawk aan zou treffen, maar helaas. Ik zag Leen en Aeccestane zitten. En een ridder reed net langs me weg, hard. Ik zat nu nog meer onder de modder en boos keek ik hem na, om dan naar de andere twee toe te gaan. " Wat is hier gebeurd? Jullie zien eruit alsof iemand bijna gestorven was door een van de paarden." Voorzichtig ga ik naast Leen zitten, mijn wang is rood uitgeslagen, vuurrood vergeleken met mijn lichte huid. Mijn ogen keken naar de twee, lichtelijk bezorgd en mijn eigen grote problemen in aantocht achter me latende. Nee ik was nou niet de meest slimme persoon, maar ik ga niet zomaar weer naar binnen, om alles onder ogen te komen. De blauwe plekken die op mijn armen zaten van mijn vorige pak slaag waren nu wel te zien, en ze waren blauw, paars aan de buitenkant en ze deden nog steeds erg veel zeer.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.