Emma :
' Ehm, ik wil eerst sowieso die test doen. En ik ben niet van abortus enzo. Maar eerst maar kijken wat de test aan geeft denk ik. En binnen 24uur werkt die pil. Dus als jij dat liever hebt doen we dat, maar ik vind het niet erg om te houden. Geld is geen probleem, ik heb 2jaar stage gedaan bij een kinderdag verblijf vooral baby, peuter, dreumer kleuter. Ik heb mijn eigen vila. Dus dat is geen probleem. Maar als jij wilt dat ik die pil slik doe ik dan en nemen we bijvoorbeeld over 2jaar samen een kindje.' Zeg ik rustig waarna we samen even in de schommel bank liggen en ik soms afzet met me voet. ' Ik heb echt zin om liam te zien! Lisa had me trouwends gesmst dat Harry bij haar is' dat laatste zeg ik wat zachter ja ik bedoel je weet maar nooit. 'Zullen we straks gaan zwemmen?' Vraag ik aan hem. ' Ik ga strakjes ook even zelf boodschappen halen dus alsjewilt kun je dalijk met de jongens een lijstje maken' ik bel even naar Katie haar mobiel gaat een paar keer over en vervolgens hoor ik wat gestommel ' Met Katie 'haai kati- 'ik ben er even niet spreek wat in na de *pieeep*' hee Katie met Emma, ik zit hier nu met Zayn Niall en Louis en eerlijk gezegt hoop ik dat je hier al naar toe bent want ik heb echt een meisje nodig hierzo in dit huis! Doeeg!' En ik stop met bellen. 'Ja wat, ik heb een meidd nodig om mee te praten dat betekent niet dat ik me met jou niet vermaak want dat doe ik wel en ik spring op en ga op hem zitten op hem te kietelen. Ik druk daarna wat kusjes in zijn nek. Zayn die wint natuurlijk van mij en kietelt mij nu. ' Aahh, nee Zayn AHH(gil) zayn(spasties) zayn alsjeblieft stop (gilt wat uit) hahahha Zayn alsjeblieft als-alsjeblieft lieve zayn. Nu moet ik zeker weer zo stom codeword geven. Liev-lieve Zayn *gilt weer en doet spasties omdat ie doorkietelt* wil je alsjeblieft van me afgaan? Dan kan ik je teminsten zoenen' zeg ik giebelent.
we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin