Emma :
ik wordt wakker, en merk dat Zayn niet meer naast me ligt, als ik recht op ga zitten merk ik dat ik meteen moet plassen, dus ik doe even me zachte warme badjas aan en stap in me vans en loop naar beneden ik haal even me hand door me haar en loop de trap af waarna ik meteen doorloop naar de wc waar ik mijn behoeftes doe en ik vervolgens me handen was en naar de keuken loop waar ik al snel Zayn aantref met zijn prachte ochtent haar, ik geef hem een kus op zijn mond, en leg mijn arm achter hem op zijn onder rug, " Dat ziet er heerlijk uit schat,'' zeg ik hem en kijk even omhoog in zijn tevreden mooie ogen, en zie hem iets wat blooze waarna ik hem nog een kus op zijn wang geef en naar het kastje loop en mijn pillen eruit haal om die vervolgens in te nemen. Ik loop onze ''Woonkamer'' in. Als ik de tafel gedekt zie maakt mijn hart een sprongetje over. Hij komt achter me staan, '' Wauw, moppie dit is echt super lieff ! Nu heb ik nog meer honger'' glimlach ik tevreden naar hem. '' I love you...''
we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin