Emma :
''okee, Zayn zullen wij zo gaan douche zo dat we Liam en Niall ook even kunnen bezoeken, nu hoef je zijn gedachte niet meer te lezen want nu kun je echt met hem praten'' zeg ik met een gemeende lach. '' Katie, als je wilt mag je wel wat bakken of koken skype, bellen weet ik veel haha alles is mogelijk'' zeg ik met een knipoog en loop naar haar toe om haar nog een knuffel te geven. Vervolgens loop ik met Zayn achter me aan hand in hand naar boven, ik doe me badjas uit en vervolgens ook mijn hempje en mijn boxer shortje vervolgens bekijk ik mezelf even in de spiegel.... er is iets veranderd aan mezelf... dan vallen me ogen op me buik ik ben gewoon aan gekomen, normaal kom ik niet zo snel aan naja, ze zeggen wel altijd als je niet meer groeit je dikker gaat worden haha. ik grinnik even om mijn eigen gedachte waarna ik me nog snel even weeg en vervolgens de douche in stap en de warme stralen op me voel kletteren vervolgens komt Zayn achter me staan en meteen voel ik mezelf wat opwarmen en ontspannen dan draai ik me om zodat ik hem aan kan kijken, ik ga even op me tenen staan en geef hem een kusje om hem vervolgens heel onschuldig aan te kijken. Snel pak ik een fles AXE shampoo en begin zijn haar er mee in te soppen blijkbaar ben ik zo zijn haar en hoofdhuid aan het masseren dat er allemaal bellen vanaf komen. Nu is het zijn beurt om mij in te soppen waarna hij ook me lichaam doet, iets waar ik echt van kan genieten dus dan doe ik dan ook maar. '' Ik hou van je Zayn, met heel mn hart.'' zeg ik en bloos even lichtjes waarna ik naar beneden kijk. Ik leg mijn arme in zijn nek en kijk hem aan, hij is de mijne. En ik hou echt super veel van hem....
Als we beide afgespoeld zijn droog ik mezelf af en gooi naar Zayn ook nog een handdoek. Ik trek mijn schone setje lingerie aan en ga voor de spiegel staan om mijn haar door te borstelen en te fhónen als mijn haar eenmaal droog is en Zayn mag fhónen pak ik mijn krultang en maak wat krullen in mijn haar en doe vervolgens nog een dun laagje waterproof mascara op en doe mijn ketting om en mijn armband die ik de rest ook gegeven had. Ik stift mijn lippen in de iets donkerdere kleur van mijn eigen lippen en bekijk mezelf nog 1x in de spiegel ik zweer dat ik mijn buik zag bewegen hoopelijk zag Zayn het niet. Ik loop naar onze slaapkamer waar ik mijn http://www.polyvore.com/cgi/set?id=99943834&.locale=nl outvit aan trek en loop vervolgens weer terug.
we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin