• Ik heb juist de nieuwe live DVD van Tokio Hotel bekeken.

    Hij is prachtig!

    echt waar(H)


    Wie heeft hem ook?

    Zet hier waarom je hem ook goed/minder goed vond.

    x

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:32 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Heb hem vanmiddag gekeken. Ik vond hem ook mooi/leuk. Alleen vond ik het concert waar ik was wat leuker. Het was wat persoonlijker voor mij en dat droeg meer herinneringen met zich mee. Voor de rest vind ik dat ze hem leuk in elkaar hebben gezet :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb heeeeeem :'D -maakt vreugdedansje.-(krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    KirstenSnaps schreef:
    Heb hem vanmiddag gekeken. Ik vond hem ook mooi/leuk. Alleen vond ik het concert waar ik was wat leuker. Het was wat persoonlijker voor mij en dat droeg meer herinneringen met zich mee. Voor de rest vind ik dat ze hem leuk in elkaar hebben gezet :Y)

    Ik heb ook zo'n herinneringen aan het concert waar ik bij ben geweest, er was wel redelijk veel gelijk met het milano concert.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik heb hem nog niet. Denk dat ik hem voor mijn verjaardag ga vragen, want ik ben nu helemaal blut.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hij was wel oké, maar die bonus kon je ook al maanden geleden op youtube kijken. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Psychic schreef:
    Ik heb hem nog niet. Denk dat ik hem voor mijn verjaardag ga vragen, want ik ben nu helemaal blut.

    Ik ga de CD voor mijn B-day vragen.xD


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Ik heb ook zo'n herinneringen aan het concert waar ik bij ben geweest, er was wel redelijk veel gelijk met het milano concert.
    Hmm nee voor mij niet. Het concert voor de rest wel, maar de dingen erom heen die er gebeurd zijn toen. Maar toch vind ik de dvd heel leuk hoor. Niet dat iedereen denk tdat ik nu aan het zagen ben dat ik hem niet goed zat vind :'DD.


    Wie du mir, so ich dir.

    JoJudicious schreef:
    Hij was wel oké, maar die bonus kon je ook al maanden geleden op youtube kijken. (':

    Ik vind de bonus ook veel te kort.
    Heb hem juist bekeken.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik mag nog wachten tot in augustus --' grrrrr ....


    But love's a malady without cure

    ben vandaag de stad in geweest speciaal voor de DVD maar ze hadden 't niet --' hij zou later komen,zeggen ze --' ik hoop snel, wil hem echt zien <3


    -

    Dvd??
    Welke?? is er een nieuwe na
    Caught on camera?? :O
    xx


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Ja de HUMANOID Live DVD - vandaag uitgekomen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg!! en dat wist ik niet eens xD
    Hoe duur is hij ? weet je dat ook??


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    (op Bol.com)
    - Humanoid City Live DVD €16,99 + verzendkosten.
    - Humanoid City Live CD €17,99 + verzendkosten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:07 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb 'm net bekeken en ik ben er helemaal stil van. (H)


    You are the poetry Shakespeare was missing.