Zayn Malik:
Ik probeer mijn ogen in bedwang te houden, maar bij har gehele uitleg begint mijn hart sneller te kloppen. En niet op een goede manier. Ik- ik kan echt een kindje niet aan! Ik bedoel ik kan wel met kinderen omgaan, maar een eigen kind dat-nee! Vanbinnen stress ik helemaal, maar ik laat niks merken van de buitenkant. Als ze over 'binnen 2 jaar toch een kindje' begint slaat mijn hoofd nog net niet op hol. Zo lang ken ik emma nou ook weer niet! Oh god waarom heb ik- ik houd an haar. Ik zucht diep en staar denkend voor me uit. Rn alsof het niks is begint ze doodleuk over de volgende onderwerpen. Ja hallo, ik neem dit serieus! Ach misschien is het ook beter om er even niet aan te denken. Haar acties komen onverwacht, maar ik zet me over mijn gedachten heen en begin haar vrolijk te kietelen. Na een tijdje stop ik maar. Het is grweldig leuk om emma zulke bewegingen te zien make- wacht. Ohh... Ik schud mijn hoofd en zeg: 'volgens mij is iedereen wel klaar'. Ik loop naar binnen en ga op een stoel zitten bij de tafel. Ik schuif expres aan zodat emma niet op mijn schoot kan zitten. Ze belde ook gewoon doodleuk meteen naar de huisarts. Ik heb het gevoel dat zij liever wil dat hun het eerst weten. Ik vind toch dat ze dat eerst met mij moet bespreken, misschien vraag ik ietsje veel en vooral omdat het vrouwenzaken zijn, maar ik vind wel dat ik het recht heb. Dit is serieus...en ik kan dat niet aan!
Gotta get, gotta get out of my head <3