• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik kijk naar Emma en Zayn die wel dronken lijken. : halo ik ben hier. Waar is die pizza'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Schaapachtig maar serieus kijk ik naar Emma. 'Emma heb je de pizza weggegooid?' Vraag ik. Ik kijk om me heen en zie de pizza op de keukentafel. Met mijn mond vorm ik een 'O' en ik sta op. 'Ik doe het wel even in de oven. Of de magnetron. Ofeh..de heteluchtoven of. In ieder geval ik weet niet hoe lang het geduurd heeft dus het zal wel koud zijn' zeg ik. Ik sjok -nog net niet, of net wel...wiebelend- naar de keuken. Ik doe de stukken pizza in het apparaat en doe het een minuurt op...een van de standen. Na de minuut voel ik even maar het is nog koud, andere stand. Gelukkig werkte deze wel. Ik stapel alle stukken op een bordje en loop terug. Geconcentreerd loop ik naar de tafel. Net als ik het neer wil zetten vallen een paar stukken van de bovenkant op de grond. 'Oeps...'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik zucht qls ik zie hoe hij loopt en ik zoe dat wr een stuk valt. Snel gris ik het bord uit zijn banden zofat ik nog iets had tr eten en daarna werk ik alles naar binnen. : dat was lekker maar waarom zijn jullie in jemelsnaam dronken?' zuchtend van vermoeidheid en vwrdriet kijk ik ze aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    Ik grijns en kijk om me heen voor de dobbelsteen. Ik haal hem op van een par meter van ons vandaan en reik het naar Niall. 'Het is jou beurt' zeg ik. 'Doen, durven, warheid, en shotjes' leg ik vaag uit en ik ga weer op de bank naast Emma zitten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik gniffel door zayn en dobbel. Wat betekend zes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    'Shotjuuuuuuh!' Roep ik. Ik pak een van de sterkste drankjes doe er te vinden is en druk het onder Niall zijn neus. 'Drink lekker op. Dit is echt lekker spul' zeg ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma:

    Ik giechel gezellig mee en voor ik het weet hik ik tijdens het lachen. Dit is echt lollig. 'Go Niarlerer!' Zeg ik met een dubbele tong. Ik kijk op de tafel en zie hetzelfde drankje dat zayn zonet mengde met ijs. Ik neem de fles en schenk een scheut in mijn mond. Daarna knijp ik mijn ogen even dicht en schud mijn hoofd voor ik ze weer open. 'Oeh, dat spul is lekker zoet! En sterk... Maar lekker!' Zeg ik voor ik weer een scheut in mijn mond schenk.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Dankje mel.)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    ' shotjuuuh' ik kijk toe Drink lekker op. Dit is echt lekker spul'  ik knik en zonder na te denken gooibik het achterover. Ik kon totaal niet goed tegen drank maar ach. Ik hoor Emma van alles over zoet lekker spul praten maar lette er niet op. ' Zayn of Emma wie is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    'Ik weet het niet meer maar ik heb wel zin in wat alcohol!' Zeg ik vrolijk. 'Wacht....louis was. Gooi mar lou' zeg ik. Ik kijk rustig toe hoe hij een vier gooit en vervolgens ook een shotje achterover gooit. Ik wacht en dan is het stil.oja het is mijn beurt.ik pak e dobbelsteen en gooi 1. 'Damn waarom heb ik nooit shotjes?' Wacht...zonet dus... 'Wat moet ik doen?' Vraag ik opnieuw.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Unaill

    A snel gaat Lou en dan Zayn en ik gniffel door hem. " en. Nu dan ik volg echt het heoe spel niet,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    'Anders laten we dat hele spel toch zitten, ik hb wel sin in wat drank' zeg ik. Het is al een tijdje geleden dat ik flink gedronken heb en bovendien kan er hier amper wat gebeuren. Ik slenter straks dronken naar mijn bed en val daar in slaap. Normaalgesproken zou ik nog een eindje moeten rijden of fieten. Ik pak de 4 shotglaasjes en schenk ze allemaal in met wat...spul. 'Ik zeg maar wel even: 'Als je normaalgesproken niet zo drinkt kan dit heel snel naar je hoofd schieten en heeft het al snel effect. Kijk maar naar emma' zeg ik. mijn uitleg was eigenlijk bedoeld voor Niall, want van Louis wist ik eigenlijk al dat hij wel vlink los kon gaan... Ik hef mijn glaasje op en roep: 'Op..! op eh...de bungalows?'

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 10:41 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ey, ik ga evt. One Shots maken. WIllen jullie van tevoren al een reserveren? :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Zayn zgt wat over te stoppen met het spel. zeg maar wel even: 'Als je normaalgesproken niet zo drinkt kan dit heel snel naar je hoofd schieten en heeft het al snel effect. Kijk maar naar emma' z ij giecehl. ' ik kan niet tegen drank' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn:

    'Dan moeten wij er maar rekening mee houden dat we jou niet dronken voeren. Dat jij het tenminste iets minder drinkt...' zeg ik. Ik besluit mijn shotje maar op te drinken aangezien er weinig reactie komt. 'Een beetje alcohol is wel goed voor je maar zoals we het vanavond gaan doen..' mompel ik. Ik weet nu al dat ik er niet meteen mee stop. Ik heb dit gemist, dit is lekker. Langzamerhand voel ik de alcohol naar mijn hoofd stromen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3