(Was Liam per ongeluk of een dronken actie? hehe)
Louis:
Ik leg Niall's hand over mijnn schouder, en ik doe mijn hand ook over zijjn schouder om hem daar vervolgens stevig vast te pakken. Ik 'til' Niall zowat richting de deur. Ik haal de deurglink omlaag, til niall naar buiten, en doe de deur weer dicht.
Eenmaal aangekomen bij de bungalow probeer ik de deur te openen, maar natuurlijk heb ik de sleutel niet. 'Ben je iets vergeten?' Vraagt een stemmachter me. Met niall draai ik me om en zie daar een vrouw staan met de sleutel. 'Ja' anwoord ik simpel. Ik heb even geen zin in een praatje of dat ik nu wantrouwend ga doen. 'Ik wil,alleen even jullie amen, de sleutel moet tenslotte niet in verkeerde handen vallen' zegt ze vrolijk. Iets te vrolijk als he het mij vaagt. 'Niall horan en Louis Tomlinson' zeg ik. Ze checkt een lijst en zegt al snel : 'oke'. Ze loopt naar ons toe en net voor ik de sleutelmwil pakken zegt ze: 'alsjeblieft Niall'. Ik rol met mijn ogen en pak de sleutel. Is dat wijf nu ook al dronken? Ik besluit er niet,op inm te gaan en open de deur. Net als ik binnen wil stappen begint ze weer.mwat moet dat wijg? Ik heb een paar shotjes op en heb hier echt geen zin in. 'Hebben jullie trouwens Harry Styles en Katie ehm... Brooks(of ik had Monroe gedaan. Probably not) gez-' en ik kap haar af. 'Nee' zeg ik voor ik de deur dichtgooi. Ik sjok met niall naar het bed en leg hem er op neer. ' oh hemeltje' acteer ik -waaroor ik zelf bijna moet lachen. Hemeltje. ' het is al...laat. Laten we maar slapen' zeg ik tegen Niall. Ondertussen dwalen mijn gedachten af naar Harry, maar die blokkeer ik. Niall is even de prioriteit hier.
Gotta get, gotta get out of my head <3